kampioen 2014-2015

  1. Penalty

    Danny Wintjens (DM) - Gehuurd van VVV-Venlo

    PSV wil doelman Wintjens als stand-in http://www.vi.nl/nieuws/psv-wil-doelman-wintjens-als-standin.htm Op huurbasis.
  2. Sjoerd93

    Nicolas Isimat-Mirin (V)

    Volgens France Football probeert PSV de 22-jarige verdediger Isimat-Mirin van Monaco te huren. Monaco nam hem afgelopen zomer voor 4,5 miljoen euro over van Valenciennes, maar bij Monaco komt hij niet aan spelen toe. Over de speler kan ik nergens zeggen. Van huren ben ik alleen niet zo'n fan...
  3. Retro

    Andres Guardado (M)

    @thijsslegers: PSV hoopt morgen de huur van Andres Guardado af te ronden. Brands was vandaag in Valencia om deal te bepreken. Geinig detail, begin van mijn periode op PSV forum wilde PSV hem kopen. Iedereen werd gek toen het mislukte. Was echt een soap. Speelde een goed WK. Prima deal. Hoop op...
  4. robpsv11

    Karim Rekik

    :yeah:
  5. Malle Pietje

    Luuk de Jong (A)

    Luuk de Jong net als Bas Dost niet direct een zekere 'verlosser', maar net als Bas Dost logische optie. Haalbaar, ooit bewezen. Meer dan Bas Dost maar één jaar echt succesvol geweest, verder twijfelachtig. Dost heeft tenminste meer dan één jaar > 10 doelpunten gemaakt en scoort ook nu nog meer...
  6. Sjoerd93

    Remko Pasveer (DM)

    Thijs Slegers meldt net bij VI TV dat Pasveer in beeld is bij PSV aangezien Tyton mag vertrekken. Lijkt mij een prima tweede keeper. En hier het artikel: VI: Pasveer kandidaat bij PSV voor opvolging keeper Tyton
  7. Sjoerd93

    Florian Jozefzoon (A)

    Rik Elfrink ‏@RikElfrink 1m #PSV gaat Florian Jozefzoon (22) van #RKC vastleggen. Lees zo alles over deze verrassing op ed.nl en bd.nl Einde Verhaal: PSV heeft gisteravond laat met Brentford een principeakkoord bereikt over de transfer van Florian Jozefzoon. De 25-jarige aanvaller is...
  8. Pavlos

    Stijn Schaars (M)

    Volgens A Bola heeft zich een Nederlandse club gemeld bij Sporting voor Schaars, het zou waarschijnlijk om PSV gaan. Bron Ik vind Schaars een zeer bruikbare speler. Als opvolger voor Strootman ideaal, al heb ik bij Strootman niet direct het idee dat hij deze zomer vertrekt. Dan zou het...
  9. S

    Adam Maher (M)

    Adam Maher benadrukt dat hij enkele weken geleden geen langer contract met AZ heeft getekend. De middenvelder was afgelopen zomer uit op een binnenlandse transfer en daarom was het opvallend dat hij in het lopende seizoen een verbeterde aanbieding tekende. "Dat is overal fout geinterpreteerd. Ik...
  10. S

    Santiago Arias (V)

    Volgens diverse kenners behoren de voorhoede en het middenveld van PSV tot de beste van Nederland, maar is de defensie van de Eindhovenaren op verschillende posities voor verbetering vatbaar. Met het oog op de toekomst houdt de Eredivisiekoploper meerdere spelers in de gaten. Rechts achterin...
  11. Jay_again

    Jeffrey Bruma

    01-12-2012 Jeffrey Bruma heeft volgens het Algemeen Dagblad niets te klagen over interesse. Volgens het medium staat de verdediger, die momenteel onder contract staat bij Chelsea, in de belangstelling van diverse Eredivisieclubs. De mandekker zou onder andere in de...
  12. Kronos

    Oscar Hiljemark

    Zweed Oscar Hiljemark naar PSV 04 januari 2013 14:30 PSV heeft de Zweed Oscar Hiljemark vastgelegd voor 4,5 jaar. In het Philips Stadion ondertekende hij vrijdagmiddag zijn contract in bijzijn van technisch manager Marcel Brands. Hiljemark, geboren op 28 juni 1992, komt over van de Zweedse club...
  13. rvh1996

    Luciano Narsingh (A)

    Bevestiging PSV:
  14. Bacchus

    Jorrit Hendrix (M)

    Contract voor jeugdspeler Jorrit Hendrix 07 december 2011 11:00 PSV heeft jeugdspeler Jorrit Hendrix (16) een contract gegeven tot de zomer van 2014. Hij tekende de verbintenis woensdagochtend in het Philips Stadion in bijzijn van zijn ouders. Hendrix, die al sinds seizoen 2004-2005 in de...
  15. Retro

    Joshua Brenet (V)

    Aan ambities geen gebrek. Prima, dat we nu ook een talent hebben voor de rechtsbackpositie. Willems en Tamata zijn prima talenten die in de toekomst mogen uitmaken wie er linksback gaat spelen. Voor de rechtsback hadden we tot voor kort niet echt veel opties. Zal op hem gaan letten als ik een...
  16. Goodfella

    Nigel Bertrams

    Positie: Keeper Nationaliteit: Nederlands Woonplaats: Best Geboortedatum: 08-01-1993 Leeftijd: 18 jaar Vorige club(s): Best Vooruit Favoriete Speler(s): Buffon Teams '11-'12 Jong PSV '10-'11 A1 '09-'10 B1 '08-'09 B1 '07-'08 C1 '06-'07 C2 '05-'06 D1 '04-'05 D1 '03-'04...
  17. Goodfella

    Jetro Willems (V)

    Jeugdinternational Jetro Willems naar PSV PSV heeft jeugdinternational Jetro Willems (17) voor drie seizoenen vastgelegd. Woensdag tekende de van Sparta Rotterdam afkomstige linksback zijn contract. Willems heeft op zijn jonge leeftijd al een half seizoen met Sparta in de Jupiler League achter...
  18. Bas

    Georginio Wijnaldum

    .
  19. Bas

    Memphis Depay

    Naam: Memphis Depay Positie: Aanvaller Woonplaats: Moordrecht Geboortedatum: 13-02-1994 Leeftijd: 16 jaar Vorige club: Sparta Favoriete speler: Robinho Ik vind dat deze jongen wel een topic verdient.
  20. Phillip Cocu

    Abel Tamata

    Profiel van Abel Tamata: Geboortedatum: 5-12-1990 Teams '10-'11 Jong PSV - PSV 1'09-'10 Jong PSV '08-'09 A1 '07-'08 A1 Positie: Linksback, Rechtsback. Op donderdag 17-12-2010 maakte Abel Tamata zijn debuut in de Europa league wedstrijd onder Fred Rutten tegen Metalist Kharkiv. Abel...
Terug
Bovenaan Onderaan