Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maradona is de grootste allertijden, zonder enige twijfel. Niemand heeft zoveel impact gehad op zijn club, de stad waar die speelde EN het nationale elftal van zijn land. Maradona heeft in zijn eentje Napoli en Argentinië kampioen gemaakt. Pelé heeft alleen meer gescoord en dat ook nog eens alleen in Brazilië....
Pele is 3 x wereldkampioen geworden.
Dat hij zo'n impact heeft gehad op Napels, komt door de mentaliteit van Napels, de strijd tussen het noorden en die stad.
 
Maradonna... Ik vind het de grootste allertijden. De grootste clown én de grootste drugsgebruiker tegelijk!:maniac: Nou heb ik niks tegen drugsgebruikers, maar ook niks met Maradonna.
Ik vind overigens wel dat ik verplicht ben aan te geven dat ik héél waarschijnlijk dezelfde weg bewandeld zou hebben als ik in zijn schoenen zou hebben gestaan. Probeer maar eens normaal te blijven als bijkans de hele wereld zich aan je voeten werpt en de grond kust waarop je loopt. (En je genoeg centen hebt voor een onuitputtelijke voorraad coke.)

Ik ga er niets aan missen en ga er geen respect voor veinzen.
Als morgen de boter op is, is dat voor mij relevanter. (Al ga ik dan ook niet met een rouwband om een minuut stilte houden voor het koelvak van de supermarkt.):grin:
 
Overigens gaat Feyenoord vandaag voor de zoveelste keer dat ze averij lijken op te lopen uiteindelijk natuurlijk gewoon winnen. Ik verwacht een penalty van Berghuis.
 
Pele is 3 x wereldkampioen geworden.
Dat hij zo'n impact heeft gehad op Napels, komt door de mentaliteit van Napels, de strijd tussen het noorden en die stad.
Ja met spelers als Garinsha en alle andere grootheden naast hem. Messi maakte Barca ook zo vaak kampioen maar vanaf het moment dat Iniesta, Xavi en Busquets niet meer er waren cq niet meer hetzelfde waren, nam zijn invloed voor 40% af... En wat ik al zei: Pelé speelde alleen in Brazilië terwijl Maradona in Argentinië, Spanje en Italië al zijn kunsten liet zien. En dat had niets met de stad Napels te maken. Hij heeft ze gewoon ondanks het grote Milan in zijn eentje kampioen gemaakt. En ja, dan komen andere gevoelens ook los. Ik heb nog nooit gezien dat 30 jaar nadat iemand al gestopt is met voetbal, zowel de oude als de nieuwe generatie in de stad waar hij speelde nog altijd zijn shirts kopen en met trots dragen.
 
Het. Is. Een. Forum. Mensen. Reageren. Op. Anderen. Als. Ze. Ergens. Iets. Van. Vinden.
Dat begrijp ik. Maar het zijn constant dezelfde mensen die in een discussie reageren en mij belachelijk maken. Zolang die mensen er niet zijn is er een goede discussie mogelijk. Maar Hoeterick, Der Jaufe, Bacchus, ELPSV en Penalty zijn mensen die mij echt bewust opzoeken. Steeds als zij zich ermee gaan bemoeien gaat het fout. Laat ze dan niet op mij reageren. Dat komt de sfeer alleen maar ten goede. BTW er is 1 van die mensen die mij voor ajacied uitmaakt. Dat pik ik helemaal van niemand. Laat dat duidelijk zijn!
 
Ja, alleen jammer die ie zijn handen gebruikte bij voetbal :unsure: wat dat betreft, ja hij was echt goed op dreef dat toernooi, maar die goal, daar vind ik wel wat van.
Klopt maar het is opvallend dat je dit toch naar voren haalt terwijl hij tijdens dat toernooi iedereen passeerde alsof ze er niet stonden... En die hand van God: tja als de gewone sterveling daar niet voor fluit, dan gaat de God zelf niet roepen dat het via zijn hand was.
 
Dat begrijp ik. Maar het zijn constant dezelfde mensen die in een discussie reageren en mij belachelijk maken. Zolang die mensen er niet zijn is er een goede discussie mogelijk. Maar Hoeterick, Der Jaufe, Bacchus, ELPSV en Penalty zijn mensen die mij echt bewust opzoeken. Steeds als zij zich ermee gaan bemoeien gaat het fout. Laat ze dan niet op mij reageren. Dat komt de sfeer alleen maar ten goede. BTW er is 1 van die mensen die mij voor ajacied uitmaakt. Dat pik ik helemaal van niemand. Laat dat duidelijk zijn!

:bye: Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Klopt maar het is opvallend dat je dit toch naar voren haalt terwijl hij tijdens dat toernooi iedereen passeerde alsof ze er niet stonden... En die hand van God: tja als de gewone sterveling daar niet voor fluit, dan gaat de God zelf niet roepen dat het via zijn hand was.
Alsof ik dat in de 2e zin niet benoem? Maradonna was n grote, zijn we het over eens. Maar aan de wereldtitel zit n smetje en dat blijft zo.
 
Jongens niet zo kinderachtig...
Feyenoord gaat gewoon winnen hoor. Kaboutertje Dick heeft het goed voor mekaar.
 
Dat is mijn taak.
Als jij een volgens de regels reageert, en niet iedereen afblaft, dan laat ik je met rust. Zat mensen die ik met rust laat.
Ga je zo door, dan laat ik je de komende 2 weken met rust. En beloof ik je dat iedereen je met rust laat.
Voor een discussie zul je inhoudelijk moeten reageren.
Ik heb hem lang willen verdedigen maar flikker hem gewoon van het forum af. Ga geen negeerknop gebruiken en ook gewoon geen posts melden.
 
Alsof ik dat in de 2e zin niet benoem? Maradonna was n grote, zijn we het over eens. Maar aan de wereldtitel zit n smetje en dat blijft zo.
Ieder zijn mening. Ik vind van niet. Er worden zo vaak beslissingen genomen die nadelig uitpakken voor een ander.
 
Ieder zijn mening. Ik vind van niet. Er worden zo vaak beslissingen genomen die nadelig uitpakken voor een ander.
Dat mag en ik kan er veel tegenin gooien, komen we niks verder mee.

Hoe dan ook, het was er een van buitencategorie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat mag en ik kan er veel tegenin gooien, komen we niks verder mee.

Hoe dan ook, het was er een van buitencategorie.
Nee klopt. Dat is dezelfde discussie eigenlijk als wie is beter, Ronaldo of Messi? Kom er maar in jongens :maniac:
 
Maradonna... Ik vind het de grootste allertijden. De grootste clown én de grootste drugsgebruiker tegelijk!:maniac: Nou heb ik niks tegen drugsgebruikers, maar ook niks met Maradonna.
Ik vind overigens wel dat ik verplicht ben aan te geven dat ik héél waarschijnlijk dezelfde weg bewandeld zou hebben als ik in zijn schoenen zou hebben gestaan. Probeer maar eens normaal te blijven als bijkans de hele wereld zich aan je voeten werpt en de grond kust waarop je loopt. (En je genoeg centen hebt voor een onuitputtelijke voorraad coke.)

Ik ga er niets aan missen en ga er geen respect voor veinzen.
Als morgen de boter op is, is dat voor mij relevanter. (Al ga ik dan ook niet met een rouwband om een minuut stilte houden voor het koelvak van de supermarkt.):grin:

Je Bacchustelliseert de boel teveel. :D
Ik bedoel: Het is een ramp als de boter op is!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan