Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Door het gebrek aan respect bij veel mensen gaat de hele maatschappij naar de klote. Daar ben jij en Mikasa ook blijkbaar een voorbeeld van.

Verregaande conclusie om Mikasa en 040 aan te duiden als de reden dat de maatschappij kapot gaat omdat ze het niet meteen nodig vinden een voetballer bij alle wedstrijden te eren.

Want dat zeg je dus..
 
Ook voor een lul met vingers die veel voor het voetbal betekent heeft moet je respect hebben.
Ik vind een minuut stilte voor Pim Doesburg, de recordhouder van de Eredivisie best kunnen.
Ik zou het niet respectloos vinden als jij of een ander dat niet ziet zitten.
Ben ik dat dan wel als ik vind dat een minuut stilte voor Pluisje geen noodzaak vind?
Ik denk dat elkaars mening respecteren ook een vorm van respect is.
 
He daar is degene weer die bij alles wat ik zeg reageert. Laat me gewoon met rust alsjeblieft!!
Dat is mijn taak.
Als jij een volgens de regels reageert, en niet iedereen afblaft, dan laat ik je met rust. Zat mensen die ik met rust laat.
Ga je zo door, dan laat ik je de komende 2 weken met rust. En beloof ik je dat iedereen je met rust laat.
Voor een discussie zul je inhoudelijk moeten reageren.
 
Ik vind een minuut stilte voor Pim Doesburg, de recordhouder van de Eredivisie best kunnen.
Ik zou het niet respectloos vinden als dat van jij of een ander dat niet ziet zitten.
Ben ik dat dan wel als ik vind dat een minuut stilte voor Pluisje geen noodzaak vind?
Ik denk dat elkaars mening respecteren ook een vorm van respect is.
Als er door clubs besloten wordt een minuut stilte te houden voor Doesburg is dat ook terecht en moet je daar ook respect voor hebben.
 
Is Pelé dood? Dat wist ik niet.
Maradona is de grootste allertijden, zonder enige twijfel. Niemand heeft zoveel impact gehad op zijn club, de stad waar die speelde EN het nationale elftal van zijn land. Maradona heeft in zijn eentje Napoli en Argentinië kampioen gemaakt. Pelé heeft alleen meer gescoord en dat ook nog eens alleen in Brazilië....
 
Dat komt toch doordat Hoeterick te pas en te onpas op mij reageert als ik een mening heb die hem blijkbaar niet bevalt. Trieste constatering!

Het. Is. Een. Forum. Mensen. Reageren. Op. Anderen. Als. Ze. Ergens. Iets. Van. Vinden.
 
Dat komt toch doordat Hoeterick te pas en te onpas op mij reageert als ik een mening heb die hem blijkbaar niet bevalt. Trieste constatering!
Lees nog eens dat stukje wat ik net heb getikt.
Je hangt hier het slachtoffer uit, maar daar trap ik niet in.
 
Maradona is de grootste allertijden, zonder enige twijfel. Niemand heeft zoveel impact gehad op zijn club, de stad waar die speelde EN het nationale elftal van zijn land. Maradona heeft in zijn eentje Napoli en Argentinië kampioen gemaakt. Pelé heeft alleen meer gescoord en dat ook nog eens alleen in Brazilië....
Ja, alleen jammer die ie zijn handen gebruikte bij voetbal :unsure: wat dat betreft, ja hij was echt goed op dreef dat toernooi, maar die goal, daar vind ik wel wat van.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan