Algemene transfergeruchten

On that topic, ik hoorde laatst dat PSV een van de hoofd-voedingsexperts van een wielerploeg in dienst had genomen om beter aandacht te hebben voor de voeding rond wedstrijden voor de prestates en het herstel van de spelers. Was ik wel blij verrast door dat ze ook daar oog voor hebben. Gezien de problemen met overgewicht die we in de loop der jaren gehad hebben (Willems, Mitro, Maxi, de vakantiekilo's van Mo?) en de ophef rond de pizzadozen van vorig seizoen leek me dat een verstandige investering.

FF gezocht: link
Interessant. Als PSV dan net zo succesvol wordt als "the wolfpack", zou dat mooi zijn. :grin:
Gaat dat dan niet ten koste van de sprintsnelheid?
Ik denk dat een voetballer redelijk allround moet zijn: sprinten, uithoudingsvermogen, wenden, sprongkracht, etc. Hele korte sprintspieren lijken me dan ongeschikt.
 
Het is wel de redding van de Jong dat de spelers komen voor de trainer. Zonder Schmidt zaten we nu nog gezapig af te wachten tot alle deadlines verstreken waren en we het weer met de Viergevers van deze wereld mogen doen.
Beter hadden ze Schmidt ook maar gewoon TD gemaakt, of zelfs AD. Heb meer vertrouwen in hem dan in de rest wat daar in pak rondhuppelt.
 
Het is wel de redding van de Jong dat de spelers komen voor de trainer. Zonder Schmidt zaten we nu nog gezapig af te wachten tot alle deadlines verstreken waren en we het weer met de Viergevers van deze wereld mogen doen.
Beter hadden ze Schmidt ook maar gewoon TD gemaakt, of zelfs AD. Heb meer vertrouwen in hem dan in de rest wat daar in pak rondhuppelt.
Nooit een Duitser álle macht geven.. ;) #1933
 
Het is wel de redding van de Jong dat de spelers komen voor de trainer. Zonder Schmidt zaten we nu nog gezapig af te wachten tot alle deadlines verstreken waren en we het weer met de Viergevers van deze wereld mogen doen.
Beter hadden ze Schmidt ook maar gewoon TD gemaakt, of zelfs AD. Heb meer vertrouwen in hem dan in de rest wat daar in pak rondhuppelt.
Al met al is de trainer een/het uithangbord van de club en maakt daardoor deel uit van het verkooppraatje. Ik vind het wel prettig dat je dus niet per se met een zak geld moet zwaaien.
 

Die ken ik in een andere variant

1600777622117.jpeg

En deze

Ch8TLUOWUAIxHf6.jpg


:D
 
Ik lees op dit forum regelmatig "dat de TD geen netwerk heeft". Het gaat dan over John de Jong maar ten tijde van Brands was hetzelfde te lezen.

Ik vraag me af waar dit precies op is gebaseerd. Wat weten de betreffende forummers van het netwerk van de TD van PSV en met welke andere TD's en dier netwerken wordt dit dan vergeleken?
 
Ik lees op dit forum regelmatig "dat de TD geen netwerk heeft". Het gaat dan over John de Jong maar ten tijde van Brands was hetzelfde te lezen.

Ik vraag me af waar dit precies op is gebaseerd. Wat weten de betreffende forummers van het netwerk van de TD van PSV en met welke andere TD's en dier netwerken wordt dit dan vergeleken?
Zoiets kost ook gewoon tijd.
 
Ik lees op dit forum regelmatig "dat de TD geen netwerk heeft". Het gaat dan over John de Jong maar ten tijde van Brands was hetzelfde te lezen.

Ik vraag me af waar dit precies op is gebaseerd. Wat weten de betreffende forummers van het netwerk van de TD van PSV en met welke andere TD's en dier netwerken wordt dit dan vergeleken?
Ik denk dat dit gebeurt op basis van de aankopen en de spelers, die in de media in verband gebracht worden met PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan