Algemene transfergeruchten

23 miljoen? Dat is drie keer zoveel als Botman, dat geloof je zelf toch ook niet?

10 miljoen lijkt me meer dan genoeg!
Hij gaat weg voor 10 max.
Neemt niet weg dat we wel 23 moeten vragen. Eigenlijk 30, maar Coronainflatie, je weet zelluf.
 
We moeten gewoon wachten tot Lille interesse toont, die leggen zonder met de ogen te knipperen 80 miljoen voor hem neer.
 
Voor zijn carrière zou ik zeggen Italië. Elke speler die belachelijk werd gemaakt in de Eredivisie wordt daar een ster. En diegene die hier een ster waren, moeten daar een halfjaar lang knokken voor hun plek in de basis...
Voor PSV is een Engelse club een veel beter optie. Die malen niet om twee miljoen meer of minder alhoewel we onze beste speler voor een schijntje lieten gaan naar een rijke Engelse club.
 
Voor zijn carrière zou ik zeggen Italië. Elke speler die belachelijk werd gemaakt in de Eredivisie wordt daar een ster. En diegene die hier een ster waren, moeten daar een halfjaar lang knokken voor hun plek in de basis...
Voor PSV is een Engelse club een veel beter optie. Die malen niet om twee miljoen meer of minder alhoewel we onze beste speler voor een schijntje lieten gaan naar een rijke Engelse club.

Zou wat zijn als we hem over twee jaar bij Oranje zien omdat hij bij zo'n Italiaanse club volledig uit de verf komt als sloper op het middenveld. De Roon 2.0.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ik zou serieus inzetten op het uitruilen van spelers om zondoende transferkostten laag te houden. Hendrix voor Rodriguez bijvoorbeeld?
 
Ik zou serieus inzetten op het uitruilen van spelers om zondoende transferkostten laag te houden. Hendrix voor Rodriguez bijvoorbeeld?

Als Milan ons Rodriguez wil geven voor Hendrix + eventueel een kleine som breng ik hem persoonlijk weg en neem ik Rodriguez persoonlijk mee.
 
Ze zijn een grote salarispost met weinig restwaarde in zijn laatste contractjaar jaar kwijt die derde in de rij is voor lb. Ik volg AC Milan niet heel veel maar Hendrix lijkt me beter Dan Biglia en die belg met de lange naam. Daarmee lijkt me Hendrix voor de bank daar niet eens zo gek. Zal geen groot salaris vragen en toch wat ervaring en prima inzet. Mooi hoeft t niet in italie. Tikkies terug/breed en loeren op n counter kan Jorrit prima. ;)
 
Ze zijn een grote salarispost met weinig restwaarde in zijn laatste contractjaar jaar kwijt die derde in de rij is voor lb. Ik volg AC Milan niet heel veel maar Hendrix lijkt me beter Dan Biglia en die belg met de lange naam. Daarmee lijkt me Hendrix voor de bank daar niet eens zo gek. Zal geen groot salaris vragen en toch wat ervaring en prima inzet. Mooi hoeft t niet in italie. Tikkies terug/breed en loeren op n counter kan Jorrit prima. ;)
Daarbij is Milan gewoon een Italiaanse middenmotor, dus prima voor Hendrix.
 
Dat denk ik ook.. vrees zelfs voor minder.
1 jarig contract en geen basisspeler meer..
matige speler wel veel inzet en dat siert hem.

allemaal goed en wel maar dan moet een "betere" vervanger gehaald worden en vooral dat "betere" blijkt dikwijls heel moeilijk te zijn zelfs een evenwaardige is niet evident
 
Duurt wel lang voordat er iets gebeurd, zowel inkomend als uitgaand weinig nieuws.
Stilte voor de storm hopen dan maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan