Tja, is misschien wel zo. Maar vindt het eigenlijk wel een keer een verademing dat iemand zich zo uitspreekt in de media, pak die jongens maar een keer aan in het openbaar. Die standaard teksten worden we toch ook een keer zat?
Faber schijnt nu ook Toon en JdJ de waarheid te gaan zeggen vanmiddag. Ik ben benieuwd of hij ook tegen hen zo flink is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een verademing voor de fans misschien maar het team gaat er alleen geen drol beter van spelen als je ze publiekelijk aan de schandpaal nagelt.
Een goede manager/coach gaat aan de stuctuur binnen de club werken in plaats van paniek naar buiten toe te brengen.

Ik kan de spelers overigens nog geeneens ongelijk geven als ze er wat meer met de pet naar zouden gooien na alles wat de laatste tijd duidelijk is geworden over de professionaliteit van het bedrijf PSV.
De spelers zijn ook maar een werknemers...

werknemers die wel meer dan goed betaald worden en die hierdoor ook verplichtingen hebben tegenover de achterban ........
op je werk er met de pet naar gooien en de deur naar de uitgang zal gauw gemaakt zijn
 
Een verademing voor de fans misschien maar het team gaat er alleen geen drol beter van spelen als je ze publiekelijk aan de schandpaal nagelt.
Een goede manager/coach gaat aan de stuctuur binnen de club werken in plaats van paniek naar buiten toe te brengen.

Ik kan de spelers overigens nog geeneens ongelijk geven als ze er wat meer met de pet naar zouden gooien na alles wat de laatste tijd duidelijk is geworden over de professionaliteit van het bedrijf PSV.
De spelers zijn ook maar een werknemers...

Nee lekker het handje boven het hoofd houden, daar worden ze beter van. Dan gaan ze nog meer denken dat het toch geen ene fluit uitmaakt of ze goed spelen. Het is gewoon zoals het is, pure bagger, PSV-onwaardig. Ik wil zondag op zijn minst zien dat iedere speler zichzelf het zuur in zijn benen werkt om dit goed te maken. Die gasten van NAC zijn ook een partij bagger, het hele seizoen al. Maar omdat die alles geven kunnen ze dingen bereiken.
 
werknemers die wel meer dan goed betaald worden en die hierdoor ook verplichtingen hebben tegenover de achterban ........
op je werk er met de pet naar gooien en de deur naar de uitgang zal gauw gemaakt zijn
Gezien de vele reacties op dit forum van werkenden, is dat toch niet echt het geval (a):grin:
 
Nee lekker het handje boven het hoofd houden, daar worden ze beter van. Dan gaan ze nog meer denken dat het toch geen ene fluit uitmaakt of ze goed spelen. Het is gewoon zoals het is, pure bagger, PSV-onwaardig. Ik wil zondag op zijn minst zien dat iedere speler zichzelf het zuur in zijn benen werkt om dit goed te maken. Die gasten van NAC zijn ook een partij bagger, het hele seizoen al. Maar omdat die alles geven kunnen ze dingen bereiken.
Wat zondag alleen kan helpen is een grote en makkelijke overwinning. Anders ben ik bang dat het stadion zich tegen dit team zal keren. Zelfs in Eindhoven.
 
werknemers die wel meer dan goed betaald worden en die hierdoor ook verplichtingen hebben tegenover de achterban

Voel jij dat je een morele verplichting hebt naar iemand die het bedrijf waar jij werkt wel tof vind en het daarom een beetje volgt?
Vooral als het management de ene blunder na de andere begaat.
Is dat het moment waarop de werknemer, die helemaal niets te vertellen heeft over de beleidvoering maar er wel persoonlijk door in zijn ontwikeling wordt tegengehouden, de rug moet rechten en het bedrijf moet dragen?

Als er iemand iets moet doen zijn wij het, de fans.
Het geld komt van ons af dus wij hebben het in de hand of dat toon en JdJ mogen blijven zitten.
Als iedereen vanaf zondag thuis blijft en ze vanaf nu in een leeg stadion spelen zal er ineens heel snel iets veranderen.
 
Van Bommel heeft al maanden lang de hand boven de koppies gehouden, heeft ook niks opgeleverd. Natuurlijk is het belangrijkst dat ze ook intern een draai om de oren krijgen. Ik ben het er in ieder geval volmondig mee eens dat spelers die er geen zin in hebben maar lekker ergens anders moeten gaan voetballen. Nu nog daad bij het woord voegen.
Wie zou je denken dat er geen in heeft? Ik kan Bergwijn bedenken, die lijkt me duidelijk, maar ik denk niet dan Faber hem bedoelt of het in z'n hoofd haalt om Bergwijn op de bank te zetten.
 
op je werk er met de pet naar gooien en de deur naar de uitgang zal gauw gemaakt zijn

In nederland heb je er nog niet 1.2.3 iemand uit je bedrijf als diegene er met de pet naar begint te gooien.
Als diegene verzaakt is het iets anders, maar je kunt iemand niet ontslaan omdat ie de prestaties die jij verwacht had niet haalt.
 
In nederland heb je er nog niet 1.2.3 iemand uit je bedrijf als diegene er met de pet naar begint te gooien.
Als diegene verzaakt is het iets anders, maar je kunt iemand niet ontslaan omdat ie de prestaties die jij verwacht had niet haalt.
Precies, wie verzaakt er bij PSV? Ik zie het niet. Er is een gebrek aan kwaliteit, de tactiek is vaak te moeilijk, de scherpte in de laatste pass ontbreekt, het geluk zit niet mee, maar ik zie echt helemaal niemand er met de pet naar gooien of de kantjes ervan af lopen.
 
Precies, wie verzaakt er bij PSV? Ik zie het niet. Er is een gebrek aan kwaliteit, de tactiek is vaak te moeilijk, de scherpte in de laatste pass ontbreekt, het geluk zit niet mee, maar ik zie echt helemaal niemand er met de pet naar gooien of de kantjes ervan af lopen.
Ik gister wel.
 
Tja, is misschien wel zo. Maar vindt het eigenlijk wel een keer een verademing dat iemand zich zo uitspreekt in de media, pak die jongens maar een keer aan in het openbaar. Die standaard teksten worden we toch ook een keer zat?

Het voelt als een verademing, omdat je denkt dat er eindelijk eens wat gebeurt. Maar dat is niet zo.
 
Nou, dit vind ik wel een uitstekende zet van Faber. Hij gaat overleggen met JdJ en Gerbrands!
 
Nou, dit vind ik wel een uitstekende zet van Faber. Hij gaat overleggen met JdJ en Gerbrands!

Houd er in achtergedachte toch maar wel rekening mee dat dit een op voorhand ingestudeerd toneelstukje van Toon, JdJ en faber kan zijn.

Eigenlijk kan overleg op dit moment ook maar een uitkomst hebben en dat is op zijn minst het ontslag van JdJ.
Als dit niet per direct gebeurt is alle geloofwaardigheid omtrent dit "topoverleg" toch ook meteen weer van tafel.
 
Als toon zijn positie goed in wil vullen zal hij er per direct voor moeten zorgen dat er geen cent meer uitgegeven wordt aan spelers voordat een duidelijke toekomstvisie is uitgestippeld.
 
Nou, dit vind ik wel een uitstekende zet van Faber. Hij gaat overleggen met JdJ en Gerbrands!
Wat gaat ie dan zeggen? Dat ie de “trots mist” bij de spelers of dat de aankopen van JdJ stuk voor stuk miskopen zijn??
 
Houd er in achtergedachte toch maar wel rekening mee dat dit een op voorhand ingestudeerd toneelstukje van Toon, JdJ en faber kan zijn.

Eigenlijk kan overleg op dit moment ook maar een uitkomst hebben en dat is op zijn minst het ontslag van JdJ.
Als dit niet per direct gebeurt is alle geloofwaardigheid omtrent dit "topoverleg" toch ook meteen weer van tafel.

Ik weet niet of m'n gevoel klopt, maar ik interpreteer het vooral als sarcasme. :maniac:
 
  • Leuk
Reactions: 666
We moeten ook niet vergeten dat de malaise voor MvB mede begon door cruciale blessures , twee beste spelers weg. Dat wordt maar steeds onder de mat geschoven. Wat ik ook zeer zorgelijk vind, is dat de ontwikkeling van Mo stagneert, terwijl die juist groeide onder MvB. Op zich logisch voor een 17-jarige - maar mij bevalt het niet. Hij heeft duidelijk een andere opdracht meegekregen.

Daarin kun je ook bevestigd zien dat de sterke fase begin dit seizoen op niets anders gebaseerd was dan op het hopen op creatieve opvliegers van Ihattaren en Malen, in plaats van op spelpatronen die er door een technische staf ingeslepen zijn. Dat Mo in dit zwalkend PSV mee gaat zwalken vind ik overigens volkomen logisch gezien zijn leeftijd. Dat kan ik niet als extra zorgelijk zien t.o.v. zowat alles dat op het moment heel zorgelijk te noemen valt.

Wat me ook niet bevalt, is dat Faber geen schild is tegen de wensen/eisen van de directie en RvC. Dat zie je aan de speeltijd van Bruma. Iedereen begrijpt nu wel dat dit een totale miskoop is. Maar hij moet spelen, in de hoop dat hij met een paar leuke acties een Turkse of Russische club die kopen op videobeelden zo ver krijgt er nog een paar miljoen in te stoppen. Een sterke trainer gaat daar voor liggen.

Natuurlijk, Faber is een dusdanige handpop van de directie dat hij op orders van Gerbrands en JdJ Bruma en Baumgartl alleen maar laat spelen omdat de club ze nog voor iets van waarde wil verkopen. Geef het even aan als je hier echt een serieuze reactie op verwacht, dan kom ik er nog wel op terug.

Faber zegt trouwens helemaal niet waar het op staat. Hij kiest de makkelijke weg, door de spelers gebrek aan inzet en eergevoel te verwijten. Als hij zou zeggen waar het op staat, dan moet hij zeggen dat JdJ poep heeft ingekocht, en dat de directie er alles aan doet om het eigen vel te redden.
Sterker nog: ik denk dat de spelers gebrek aan eergevoel verwijten, alleen maar averechts werkt. Het is groen licht voor fluitconcerten dadelijk tegen Twente als het ook maar even misgaat. Het speelt supporters en team alleen maar tegen elkaar uit, en teamspelers onderling ook. Niemand gaat er beter van spelen - dat kan alleen maar op basis van vertouwen.

Het in het belang van de club en prestaties scherpstellen van de selectie door ze aan te spreken op hun verantwoordelijkheid en eergevoel omdat ze overduidelijk (zelfs rekening houdende met een al dan niet slechtste inkoopzomer in de geschiedenis van de club) gigantisch onderpresteren is niet geoorloofd omdat je dan supporters en het team tegen elkaar uitspeelt. Het is wel geoorloofd om als technische staf openlijk oorlog te gaan voeren tegen de directie en scouting door te gaan roepen dat ze poep hebben ingekocht waardoor je supporters en hele club tegen elkaar uitspeelt (inclusief teamspelers onderling, want ook die moeten vast en zeker de Baumi's en Bruma's gaan afvallen in deze strijd). Vind ik nogal moeilijk te volgen.

Ik vind de uitspraken van Faber wel degelijk zeggen waar het op staat. Er is de afgelopen maanden meer vertrouwen en lijn terug te zien in het spel van Heracles fuckin' Almelo dan bij PSV. Tenzij iemand serieus wil beargumenteren dat het gros van de PSV-selectie niet goed genoeg is voor de basis van Heracles kunnen we van daaruit afleiden dat het beschikbare materiaal enorm onder presteert en dat ze daarop aangesproken moeten worden. Misschien is MvB net te verwijten dat hij te lang is blijven hangen in het verdedigen van de groep en aanhalen van excuses (waaronder blessures en het verkapt verwijten maken richting de directie). We kunnen vinden van een Ryan Thomas wat we willen, maar dat was een sterkhouder bij een middenmotor. Het huidige PSV-middenveld speelt aanzienlijk slechter dan een middenmotor en er is geen idee of spelpatroon terug te zien. Het is toch zinloos om dan alleen naar de directie te kijken en niet naar de spelers en de staf. Of het gaat helpen, geen idee. Maar ik snap volledig dat hij nu deze toon kiest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan