Pablo Rosario (M)

Nee hoor wij moeten een fatsoenlijke linksback krijgen en een voetballende cv naast Baumgartl. En een keeper die punten pakt voor je net als Onana.

Een goede extra optie voor rechtsback is ook geen overbodige luxe. Het idee dat Dumfries lang geblesseerd raakt...

De diepte in de achterhoede is vooral dramatisch. Paar blessures en je staat met een achterhoede te spelen waar ze in Amsterdam alvast het glas op heffen. Baumgartl en Dumfries, als die uitvallen heb je een flink probleem.
 
Een goede extra optie voor rechtsback is ook geen overbodige luxe. Het idee dat Dumfries lang geblesseerd raakt...

De diepte in de achterhoede is vooral dramatisch. Paar blessures en je staat met een achterhoede te spelen waar ze in Amsterdam alvast het glas op heffen. Baumgartl en Dumfries, als die uitvallen heb je een flink probleem.
Schwaab is ook niet slecht. Uitval Dumfries is een drama omdat ik die Teze nog geen minuut heb zien spelen. Linksback is sowieso al ellende met Boscagli en Sadilek. Of die Lato die nog steeds niet fit is blijkbaar
 
Schwaab is ook niet slecht. Uitval Dumfries is een drama omdat ik die Teze nog geen minuut heb zien spelen. Linksback is sowieso al ellende met Boscagli en Sadilek. Of die Lato die nog steeds niet fit is blijkbaar
Niet alleen verdediging zou het een aderlating zijn als Dumfries geblesseerd zou raken. Aanvallend ga je dat ook merken. Dumfries is echt belangrijk in het aanvalsspel van PSV, met rushes, Assists en goals.
 
Allemaal er inmiddels van overtuigd dat hij er niets maar dan ook niets van kan?
Of zijn er hier nog forummers die weglopen met deze non-voetballer?
 
Ja, heb m meer goed zien doen dan t gros van de spelers vandaag.
Zo super zeg, hij doet eens wat leuke dingen. Dat kan iedere voetballer in een wedstrijd, of hij nou bij PSV 1 zit of bij een amateurclub.
Hij kan die slappe zakken niet aanjagen, is geen aanvoerder, heeft geen voortzetting naar voren, vrijwel geen steekbal, kan geen penalty, corner of vrije trap nemen. Hij heeft bij ons aller PSV niets te zoeken, tenzij, als je als supporter aan het eind van het seizoen tevreden bent met plaats 2 tot en met 6 in de eindstand.
 
Allemaal er inmiddels van overtuigd dat hij er niets maar dan ook niets van kan?
Of zijn er hier nog forummers die weglopen met deze non-voetballer?
Hahaha, heb je zitten juichen dat je weer wat negatiefs mocht zeggen over Rosario?

Helaas, plannetje mislukt. Zoals je aan de reacties hier kan zien was hij een van de weinigen die nog enigszins overeind bleef. Goed is anders, maar hij zakte niet zo zwaar door de ondergrens als de rest.

Volgende week nieuwe kansen. Kan je weer duimen dat Rosario een slechte pot speelt zodat je eventueel je gelijk kan halen.
 
En Guti? Als ik zou moeten kiezen tussen die 2, dan ga ik voor Rosario.
Guti speelt absoluut niet gedurfd, brengt net als Rosario vrijwel niets, komt niet of nauwelijks nog in de 16. Zijn geweldige schotkracht is total gone. Ja, mij valt hij gruwelijk tegen. Als dat niet snel verbetert mag hij van mij via de PSV laan vertrekken. Hand in hand met Rosario.
 
Zo super zeg, hij doet eens wat leuke dingen. Dat kan iedere voetballer in een wedstrijd, of hij nou bij PSV 1 zit of bij een amateurclub.
Hij kan die slappe zakken niet aanjagen, is geen aanvoerder, heeft geen voortzetting naar voren, vrijwel geen steekbal, kan geen penalty, corner of vrije trap nemen. Hij heeft bij ons aller PSV niets te zoeken, tenzij, als je als supporter aan het eind van het seizoen tevreden bent met plaats 2 tot en met 6 in de eindstand.
Nou, dan stonden er vandaag bar weinig voetballers in ons elftal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan