Pablo Rosario (M)

En hij speelt daarnaast ook een sterke wedstrijd.

Sterke wedstrijd? WTF, ja hij scoort, levert wat pruts balletjes in, pakt een paar af, het was echt niet een WOW effect maar gewoon bruikbaar spelertje vanavond. Voor zijn doen misschien zijn beste match, maar nog steeds slappe hap in het algemeen.

Maar ja we moeten er aan wennen, nog 30 wedstrijden hem aangluren, of die nou een 10 of 3 als cijfer krijgt hij speelt :rolleyes:
 
Sterke wedstrijd? WTF, ja hij scoort, levert wat pruts balletjes in, pakt een paar af, het was echt niet een WOW effect maar gewoon bruikbaar spelertje vanavond. Voor zijn doen misschien zijn beste match, maar nog steeds slappe hap in het algemeen.

Maar ja we moeten er aan wennen, nog 30 wedstrijden hem aangluren, of die nou een 10 of 3 als cijfer krijgt hij speelt :rolleyes:
Vooruit, sterk was wat enthousiast. Maar hij deed weinig fout gisteren en gaf wat goede passes vooruit. Dat is al een hele verbetering.
 
Hij geeft in ieder geval toe dat het niet best was de laatste tijd (klik) "De kritiek was terecht. Ik werk hard om zo snel mogelijk weer veel goede wedstrijden te spelen",

Bepaalde spelers uit onze selectie zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen....
 
En hij speelt daarnaast ook een sterke wedstrijd.

In vele wedstrijden had hij ernaast moeten staan.
OK hij scoort dan eindelijk voor de eerste keer in de eredivisie. Gelukkig mislukte het schot en ging de bal er via de paal in. ;)
Hopelijk hervindt hij zijn vorm van de 1e helft van vorig seizoen en anders moet hij naar de bank.
 
Tijd dat die bij PSV ook eens op de bank gaat zitten :D
Kan me niet voorstellen zijn vervanger slechter kan zijn, of meer het spel kan killen door nog slomer te zijn in de omschakeling.
 
Met een gemiddelde van 1/19 + 100% vertrouwen van een amateur coach, je kan zien dat die op 1 pruts lijn zitten en elkaar snappen tenminste.
Gelukkig kan die amateur coach gewoon Nederlands spreken en schrijven, want met jou als coach zou geen speler begrijpen wat door jou gezegd of geschreven wordt.
Verder is het nogal lachwekkend wat hier over spelers van PSV gezegd wordt door zichzelf noemende deskundigen die nog geen deuk in een pakje boter kunnen schieten. Rosario lacht zich de ballen uit zijn broek om dit kinderachtig commentaar en verwijst gewoon naar de ranglijst van beide competities. Dat is nl. het enige wat telt en niet de subjectieve gevoelens of gedachten van enkelen, die na elke gewonnen wedstrijd blijven beweren dat de prestatie van Rosario slecht was.
 
Gelukkig kan die amateur coach gewoon Nederlands spreken en schrijven, want met jou als coach zou geen speler begrijpen wat door jou gezegd of geschreven wordt.
Verder is het nogal lachwekkend wat hier over spelers van PSV gezegd wordt door zichzelf noemende deskundigen die nog geen deuk in een pakje boter kunnen schieten. Rosario lacht zich de ballen uit zijn broek om dit kinderachtig commentaar en verwijst gewoon naar de ranglijst van beide competities. Dat is nl. het enige wat telt en niet de subjectieve gevoelens of gedachten van enkelen, die na elke gewonnen wedstrijd blijven beweren dat de prestatie van Rosario slecht was.
Haha ik ben het grotendeels met je eens.
Maar we gaan toch niet beweren dat onze Pablo de afgelopen maanden de sterren van de hemel speelt? Ik begrijp wel dat veel supporters eens willen zien hoe een andere selectie speler het op zijn positie zou doen.
Leuk dat hij nu 3x heeft gescoord hoor. Gun ik hem. Maar zoals de goal tegen Rosenborg was toch echt meer geluk dan kwaliteit.
 
Tja, ik vind die Rosario nog steeds ramslecht. Maakt wat goals, stemming slaat om. Lachwekkende scorebordjournalistiek. Nog steeds dezelfde slome speler met trage handelingssnelheid.
 
Tja, ik vind die Rosario nog steeds ramslecht. Maakt wat goals, stemming slaat om. Lachwekkende scorebordjournalistiek. Nog steeds dezelfde slome speler met trage handelingssnelheid.


Nu krijg je ook een preek van Rolf_Rules in correct Nederlands ? de bullshit van hij is van PSV dus verdient ten koste van alles de credits en vertrouwen veeg ik mijn reet mee af :)

Rosario moet hard zijn best doen om een 6je te scoren, dat sommige daar van opgewonden raken en zijn ass dan kussen is prima, ik blijf het slome wisselvallighe armoede vinden.
 
Nu krijg je ook een preek van Rolf_Rules in correct Nederlands ? de bullshit van hij is van PSV dus verdient ten koste van alles de credits en vertrouwen veeg ik mijn reet mee af :)

Rosario moet hard zijn best doen om een 6je te scoren, dat sommige daar van opgewonden raken en zijn ass dan kussen is prima, ik blijf het slome wisselvallighe armoede vinden.
Als we op zijn positie een betere speler in het veld krijgen, worden we fluitend kampioen.
Een 80% fitte Afellay, en ook Thomas, zijn gewoon beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan