Spaans voetbal

Laatst bewerkt:
Ik krijg het helemaal koud van dit verschrikkelijke nieuws. Dit zou niemand mee moeten hoeven maken. Als eerste natuurlijk voor dat meisje zelf die een jaar lang voor haar leven heeft gevochten, maar het mocht niet zo zijn. Mijn dochter wordt maandag 9 jaar oud, dan komt dit extra hard binnen.
Sinds ik vader ben merk ik dat crime series met daarin kinderen vervelender vind.
Zoals t ooit in de serie 'six feet under' werd beschreven "als je je ouders verlies ben je wees, als je je partner verliest ben je weduwe/weduwnaar. Je kind verliezen is zo fucked up, daar zijn geen woorden voor" en daar zit wel wat in.
 
Zag trouwens een foto van Hazard bij zijn terugkeer van de vakantie: 7 kilo zwaarder :oops: en omdat hij een klein mannetje is komt dat nog veel erger over. Hoe bestaat het? Een van de sterren van het elftal waar de club ondanks zijn leeftijd en een eenjarig contract 100 miljoen voor heeft betaald, komt gewoon 7 kilo zwaarder terug en is niet meteen inzetbaar bij de eerste competitie wedstrijden... Het verbaast me dan ook niet dat hij met zijn 28 jaar wereldwijd nooit iets heeft laten zien ondanks zijn enorme talent dat veel groter is dan zelfs een Ronaldo.
 
Hazard een veel grotere talent dan Ronaldo...??? Hmm...op z'n 28e speelde Ronaldo de sterren van de hemel en doet dat nog steeds. Hazard is erg goed, zeker een grote vedette, maar hij kan echt niet tippen aan de uitzonderlijke klasse van een superster als Ronaldo.....laat Hazard om te beginnen eerst eens FIFA wereldspeler van het jaar worden.
 
Hazard een veel grotere talent dan Ronaldo...??? Hmm...op z'n 28e speelde Ronaldo de sterren van de hemel en doet dat nog steeds. Hazard is erg goed, zeker een grote vedette, maar hij kan echt niet tippen aan de uitzonderlijke klasse van een superster als Ronaldo.....laat Hazard om te beginnen eerst eens FIFA wereldspeler van het jaar worden.
Ja Hazard is een pure voetballer die alles op gevoel en techniek doet. Natuurlijk is Ronaldo kwa succes vele malen groter, dat is de discussie ook niet. Ronaldo zijn grootste talent is zijn mentaliteit iets waar Hazard bijna nooit op hoefde te teren. Of dat nu gaat gebeuren is maar de vraag.
 
Villareal - Real Madrid 2-2

Gisteren al: Osasuna - Barcelona 2-2

Zowel Barcelona als Real Madrid hebben van de eerste 3 competitiewedstrijden maar 1 x gewonnen. Atletico Madrid heeft wel alle 3 wedstrijden gewonnen.
 
Villareal - Real Madrid 2-2

Gisteren al: Osasuna - Barcelona 2-2

Zowel Barcelona als Real Madrid hebben van de eerste 3 competitiewedstrijden maar 1 x gewonnen. Atletico Madrid heeft wel alle 3 wedstrijden gewonnen.

Wisseling van de wacht. Real heeft te lang geteerd op Ronaldo en andere ervaren toppers als Benzema, Marcelo en Modric. Barcelona is voor 50% Messi, terwijl ook Suarez, Pique en Busquets niet meer de jongste zijn. Atletico daarentegen koopt gewoon goed in en durft ook tijdig afscheid te nemen van haar sterren.

Het is overigens nog vroeg, maar ik begin toch steeds meer bevestigd te worden in mijn mening dat Zidane niet eens zo'n goede coach is, maar middels een combinatie van geluk (waaronder wat dubieuze wedstrijden) en het hebben van een topteam op prime leeftijd met een van de absolute sterspelers van het mondiale voetbal (Ronaldo) die drie keer CL binnen heeft gesleept. Ik schat o.a. Guardiola en Klopp toch echt hoger in.
 
Barcelona - Valencia 5-2
Frenkie de Jong scoorde de 2-0. Cillessen kreeg 5 goals om zijn oren. :p
 
Barcelona - Valencia 5-2
Frenkie de Jong scoorde de 2-0. Cillessen kreeg 5 goals om zijn oren. :p
Zie je wel, Cilissen blijft trouw aan Barcelona....hij speelt wel voor Valencia, maar in hart en nieren een absolute Ajax en Barcelona fan....als hij moet kiezen tussen Valencia kampioen of Barca, dan nog kiest hij gegarandeerd Barca....(a)
 
Granada - Barcelona 1-0 bij rust.
2' :BALL: Azeez

Statistieken 1e helft
29% Balbezit 71%
5 Doelpogingen 2
2 Schoten op doel 0
3 Schoten naast doel 0
0 Geblockte schoten 2

Oei Barcelona ... Geen enkel schot op goal. :oops: :FP:
 
Granada - Barcelona 1-0 bij rust.
2' :BALL: Azeez

Statistieken 1e helft
29% Balbezit 71%
5 Doelpogingen 2
2 Schoten op doel 0
3 Schoten naast doel 0
0 Geblockte schoten 2

Oei Barcelona ... Geen enkel schot op goal. :oops::FP:

Heerlijke combinatievoetbal van FC Barcelona......... rond de middencirkel. Ik heb niks met dat Barcelona.
 
Terug
Bovenaan Onderaan