Club Brugge staat op het punt om Victor Wanyama te halen voor 10 miljoen met 5 miljoen aan bonussen. Als zij dit kunnen, moet PSV zo'n spelers toch ook op het einde van de transfermarkt kunnen halen?

Dat is zeker, en dat heeft PSV ook in het verleden bewezen (Park en Guardado schieten me te binnen).
 
Aangezien PSV Rick van Drongelen op het oog had, moet deze jongen ook zijn opgevallen: Orel Mangala. Is nu teruggekeerd bij Stuttgart na een jaar bij HSV te hebben gespeeld. Ik neem aan dat je deze jongen binnen hebt voor een bedrag tussen de 5 en 7 miljoen. Mag van mij de concurrentie aangaan met Rosario of Guti, ik zie hem wel winnen.

Transfermarkt: https://www.transfermarkt.nl/orel-mangala/profil/spieler/289592

Filmpje

Weer zo'n smurf als verdedigende middenvelder

Edit: het filmpje doet mijn verwachtingen ook alleen maar verder omlaag brengen
 
Aangezien PSV Rick van Drongelen op het oog had, moet deze jongen ook zijn opgevallen: Orel Mangala. Is nu teruggekeerd bij Stuttgart na een jaar bij HSV te hebben gespeeld. Ik neem aan dat je deze jongen binnen hebt voor een bedrag tussen de 5 en 7 miljoen. Mag van mij de concurrentie aangaan met Rosario of Guti, ik zie hem wel winnen.

Transfermarkt: https://www.transfermarkt.nl/orel-mangala/profil/spieler/289592

Filmpje

Het elftal van stutgartt lijkt prima te staan. Ik denk dat ze Baumi ook niet gaan missen. Anderzijds presteren ze het wel om te degraderen .Maargoed als je een speler van hun wilt halen probeer dan Gonzalo Castro die zich overal al heeft bewezen ook in de Champions Leage over iemand die de lijnen op ons middenveld kan uitzetten gesproken. :)
 
Ach, de halve Eredivisie heeft wederom lopen slapen.

Branco van den Boomen (ja ik zeg het nogmaals) is voor 375.000 EUR van FC Eindhvoen naar De Graafschap vertrokken. Deze had voor nagenoeg iedereen in zelfs het linkerrijtje van de Eredivisie een aanwinst geweest.

Snap ook absoluut niet dat AZ hem niet heeft ingelijft als 'opvolger' van Til, had daar enorm veel dynamiek en power aan het middenveld kunnen toevoegen als box-to-box speler.

Voor PSV was het ook een aanvulling geweest op het huidige middenveld, gezien je nagenoeg geen rechtspoten hebt -of deze liggen nog in de lappenmand- en zodoende dus een echte concurrent voor Rosario mist op dit moment.

Voor dit bedrag had je jezelf er ook geen buil aan kunnen vallen, komt uit de regio en zodoende meer affiniteit met de club. Hij zou ook enorm trots geweest zijn, indien hij het bij PSV had mogen bewijzen. Branco speelde nota bene in je eigen achtertuin.
 
Ach, de halve Eredivisie heeft wederom lopen slapen.

Branco van den Boomen (ja ik zeg het nogmaals) is voor 375.000 EUR van FC Eindhvoen naar De Graafschap vertrokken. Deze had voor nagenoeg iedereen in zelfs het linkerrijtje van de Eredivisie een aanwinst geweest.

Snap ook absoluut niet dat AZ hem niet heeft ingelijft als 'opvolger' van Til, had daar enorm veel dynamiek en power aan het middenveld kunnen toevoegen als box-to-box speler.

Voor PSV was het ook een aanvulling geweest op het huidige middenveld, gezien je nagenoeg geen rechtspoten hebt -of deze liggen nog in de lappenmand- en zodoende dus een echte concurrent voor Rosario mist op dit moment.

Voor dit bedrag had je jezelf er ook geen buil aan kunnen vallen, komt uit de regio en zodoende meer affiniteit met de club. Hij zou ook enorm trots geweest zijn, indien hij het bij PSV had mogen bewijzen. Branco speelde nota bene in je eigen achtertuin.

Met alle respect hoor maar Van den Boomen is een leuke speler voor Heracles, FC Groningen en dat soort clubs. Heeft het bij Heerenveen ook niet waargemaakt.
Heeft werkelijk niks te zoeken bij P.S.V. op dit moment Hendrix, Rosario, Guti, Ihattaren, Afellay, Sadilek, Pereiro, Thomas zijn allemaal al verder dan Van den Boomen nu is.
De stap van FC Eindhoven naar P.S.V. Is veel te groot.
Mocht Van den Boomen nou nog meedoen met jong had ik ja gezegd omdat hij zich dan nog zou kunnen ontwikkelen maar anders voetbalt hij welgeteld 0 minuten.

Ik had Van den Boomen graag in de eredivisie gezien bij een club waar hij minuten zou maken snap gezien de prijs ook niet dat bijvoorbeeld Twente, VVV, Heracles, RKC, Sparta hem niet gekocht hebben.

Wellicht dat hij ooit als laatbloeier in het P.S.V. shirt kan gaan dragen maar nu gelukkig nog niet.
 
Ach, de halve Eredivisie heeft wederom lopen slapen.

Branco van den Boomen (ja ik zeg het nogmaals) is voor 375.000 EUR van FC Eindhvoen naar De Graafschap vertrokken. Deze had voor nagenoeg iedereen in zelfs het linkerrijtje van de Eredivisie een aanwinst geweest.

Snap ook absoluut niet dat AZ hem niet heeft ingelijft als 'opvolger' van Til, had daar enorm veel dynamiek en power aan het middenveld kunnen toevoegen als box-to-box speler.

Voor PSV was het ook een aanvulling geweest op het huidige middenveld, gezien je nagenoeg geen rechtspoten hebt -of deze liggen nog in de lappenmand- en zodoende dus een echte concurrent voor Rosario mist op dit moment.

Voor dit bedrag had je jezelf er ook geen buil aan kunnen vallen, komt uit de regio en zodoende meer affiniteit met de club. Hij zou ook enorm trots geweest zijn, indien hij het bij PSV had mogen bewijzen. Branco speelde nota bene in je eigen achtertuin.
Ik vind het ook jammer dat PSV Branco niet heeft gehaald.
 
Met alle respect hoor maar Van den Boomen is een leuke speler voor Heracles, FC Groningen en dat soort clubs. Heeft het bij Heerenveen ook niet waargemaakt.
Heeft werkelijk niks te zoeken bij P.S.V. op dit moment Hendrix, Rosario, Guti, Ihattaren, Afellay, Sadilek, Pereiro, Thomas zijn allemaal al verder dan Van den Boomen nu is.
De stap van FC Eindhoven naar P.S.V. Is veel te groot.
Mocht Van den Boomen nou nog meedoen met jong had ik ja gezegd omdat hij zich dan nog zou kunnen ontwikkelen maar anders voetbalt hij welgeteld 0 minuten.

Ik had Van den Boomen graag in de eredivisie gezien bij een club waar hij minuten zou maken snap gezien de prijs ook niet dat bijvoorbeeld Twente, VVV, Heracles, RKC, Sparta hem niet gekocht hebben.

Wellicht dat hij ooit als laatbloeier in het P.S.V. shirt kan gaan dragen maar nu gelukkig nog niet.
Niet mee eens, dus jij vindt hem minder dan Rosario?
 
Niet mee eens, dus jij vindt hem minder dan Rosario?

Jij vindt volgens mij Rosario nog te slecht voor de KKD, dus dit wordt een vrij kansloze discussie.

Hoe dan ook: V/d Boomen is al 24 en heeft het tot voor kort niet verder geschopt dan FC Eindhoven.
Die moeten wij dan halen, omdat hij goedkoop is en uit Eindhoven komt? Lijkt me niet voldoende.
 
Ik ken Branco van den Boomen niet, misschien is hij een geweldige speler. Maar ik denk ook dat als Rosario bij FC Eindhoven zou spelen er mensen zouden zijn die hem bij PSV zouden willen zien.
 
PSV zou moeten door selecteren op het middenveld vind onze middenveld en verdediging onze zwakke plekken.
Jorrit Hendrix is niet meer de oude Hendrix vind hem minder dan vorige seizoenen en er zit geen rek meer in verkopen en daar Sadilek op zijn plaats.
Guti doorverkopen vind het een slechte aankoop geweest is geen type Guardado wat wij missen en Teun Koopmeiners van AZ binnenhalen.
Dan heb je 2 harde werkers op het middenveld met Mo Ittaharen er voor.
 
Ik zie Koopmeiners niet zo snel naar PSV komen....momenteel zou hij ca. 20 miljoen euro moeten opleveren, terwijl we voor Guti hooguit 10-12 miljoen euro zullen vangen. Maar ik ben het wel met je eens dat PSV een type Koopmeiners mist op het middenveld. Zoals we voorheen spelers als Guardado en Van Ginkel hadden, zo een type missen we nu bij PSV en ik denk dat Koopmeiners een goede keuze is van wat er momenteel rondloopt in de Eredivisie.
 
Ik vind Guti een van de beste middenvelders die we nu hebben, zou hem niet zomaar doorverkopen. Ihattaren is een groot talent maar is blijkbaar niet ver genoeg om elke wedstrijd 90 minuten te spelen.
 
Aangezien PSV Rick van Drongelen op het oog had, moet deze jongen ook zijn opgevallen: Orel Mangala. Is nu teruggekeerd bij Stuttgart na een jaar bij HSV te hebben gespeeld. Ik neem aan dat je deze jongen binnen hebt voor een bedrag tussen de 5 en 7 miljoen. Mag van mij de concurrentie aangaan met Rosario of Guti, ik zie hem wel winnen.

Transfermarkt: https://www.transfermarkt.nl/orel-mangala/profil/spieler/289592

Filmpje
Heeft net een verdubbeling van zijn huidige salaris van 800.000 euro gekregen bij de VFB Stuttgart... 1.6 miljoen.
Hoeveel verdient Ziyech nu? 1.924.000 Dat wordt hem niet.
 
Wat vindt men hier eigenlijk van Fredrik Midtsjo van AZ? Persoonlijk vind ik hem dit seizoen tot nu toe een erg sterke indruk maken. Heel allround, technisch prima, maar schuwt ook duels niet. Is al enkele jaren een stabiele factor op het middenveld van AZ. Scoort niet vaak, maar is wel heel vaak bij de opbouw van aanvallen betrokken en denkt vooruit. Als verbindingsspeler naast Rosario wellicht de moeite waard, en in tegenstelling tot Koopmeiners ongetwijfeld betaalbaar.
 
Laatst bewerkt:
Wat vindt men hier eigenlijk van Fredrik Midtsjo van AZ? Persoonlijk vind ik hem dit seizoen tot nu toe een erg sterke indruk maken. Heel allround, technisch prima, maar schuwt ook duels niet. Is al enkele jaren een stabiele factor op het middenveld van AZ. Scoort niet vaak, maar is wel heel vaak bij de opbouw van aanvallen betrokken en denkt vooruit. Als verbindingsspelers naast Rosario wellicht de moeite waard, en in tegenstelling tot Koopmeiners ongetwijfeld betaalbaar.
Licht eraan wat hij moet kosten 3-4m prima, 8-10m, wat waarschijnlijker is, niet doen. Koopmeiners viel mij overigens niet echt op, weet nou niet of die niet wat overhypet is.

Eigenlijk zou ik alleen Stengs een echte aanwinst vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan