Ideale opstelling PSV

Mijn bescheiden mening:

-------------Unerstall------------
Dumfries - Aankoop - Viergever - Boscagli
---------------Rosario ("6")-----------------
--------Ihattaren-----------Guti-------------
Lozano----------Malen--------------Bergwijn


*Gakpo erin als Lozano of Bergwijn vertrekt (Bruma had niet gehaald moeten worden, Gakpo is een supertalent)
* Afstappen van verdedigend blok en gewoon met een "6" spelen
*Ihattaren altijd basis en Guti als tweede creatieve mid (mocht Ibi terug op niveau komen, hem op de plek van Guti zetten)
*Lammers vaste stand-in van Malen
*Sadilek of Hendrix vaste stand-in Rosario
*Zoet gewoon op de bank zetten

Die miljoenen die voor Bruma zijn betaald hadden gewoon in een LCV gestoken moeten worden. Dan had je een goed centrum (ervan uitgaande dat PSV sowieso nog een waardige RCV haalt, wat volgens de geruchten blijkt te kloppen).

Al met al vind ik de basis zoals hierboven echt heerlijk. Het wordt (gelukkig) weer een spannende strijd dit jaar! May the best win.
 
Mijn bescheiden mening:

-------------Unerstall------------
Dumfries - Aankoop - Viergever - Boscagli
---------------Rosario ("6")-----------------
--------Ihattaren-----------Guti-------------
Lozano----------Malen--------------Bergwijn


*Gakpo erin als Lozano of Bergwijn vertrekt (Bruma had niet gehaald moeten worden, Gakpo is een supertalent)
* Afstappen van verdedigend blok en gewoon met een "6" spelen
*Ihattaren altijd basis en Guti als tweede creatieve mid (mocht Ibi terug op niveau komen, hem op de plek van Guti zetten)
*Lammers vaste stand-in van Malen
*Sadilek of Hendrix vaste stand-in Rosario
*Zoet gewoon op de bank zetten

Die miljoenen die voor Bruma zijn betaald hadden gewoon in een LCV gestoken moeten worden. Dan had je een goed centrum (ervan uitgaande dat PSV sowieso nog een waardige RCV haalt, wat volgens de geruchten blijkt te kloppen).

Al met al vind ik de basis zoals hierboven echt heerlijk. Het wordt (gelukkig) weer een spannende strijd dit jaar! May the best win.
Eigenlijk niks op in te brengen. Al ben ik zeker benieuwd naar Unnerstall. Geen idee of hij beter is dan Zoet. Keepen bij VVV en PSV zijn best verschillende dingen.
 
Eigenlijk niks op in te brengen. Al ben ik zeker benieuwd naar Unnerstall. Geen idee of hij beter is dan Zoet. Keepen bij VVV en PSV zijn best verschillende dingen.
Dan zal ik er maar iets tegen inbrengen ;)

We klagen hier wel eens over het gebrek aan een goede CV: "Viergever en Schwaab wat een armoede"! Maar we vergeten echter even dat PSV wel de minste doelpunten tegen gekregen heeft. Nu is dit mede dankzij een verdedigende speler voor de verdediging die veel vuil werk opknapt: Hendrix.

Het weglaten van een dergelijke verdedigende speler terwijl er veel twijfels zijn over de kwaliteiten van de CV's zal (denk ik) veel teveel tegendoelpunten opleveren. Juist daarom een meer verdedigende speler behouden (wellicht Sadilek ipv Hendrix). Maar dan moet er wel een speler op het middenveld zijn die wel creatiever is.
 
Op dit moment hoop ik dat ons elftal er zo ongeveer uit komt te zien. Zoet en Unnerstahl mogen samen de keeperspositie uitzoeken. Lato moet zich nog bewijzen anders kunnen Boscagli en Sadilek op die plek spelen. Verder vind ik dat er zeker nog een a twee verdedigers bij mogen komen die ook daadwerkelijk wat toevoegen. En hoeft berghuis van mij alleen te komen als hij onder de 12miljoen moet kosten en als zowel Pereiro als Bergwijn of Lozano vertrekken. Dan vind ik ons team nog niet eens zo heel slecht als iedereen doet vermoeden.

---------------------Zoet------------------------
Dumfries----????? ------Viergever------Lato---
----------Rosario----------------Gutierrez------
---------------------Bergwijn--------------------
Lozano--------------Malen-------------Bruma--

Zo zou het inderdaad goed staan.
Ik zou alleen Zoet eruit halen voor Unnerstal zodra fit. Zoet gaat verder waar hij vorig seizoen geëindigd is, namelijk slap keepen. Ik heb veel meer vertrouwen in Unnerstal, wat echt een goeie keeper is.

Het beste zou zijn dat Zoet verkocht wordt, maar welke club gaat daar in trappen...
 
-------------------Unnerstall---------------------
Dumfries----????? ------Viergever------Lato---
----------Rosario----------------Gutierrez-------
--------------------Ihattaren---------------------
Lozano--------------Malen-------------Bruma--

Dit zou mijn absolute voorkeur hebben momenteel.

Mocht Lozano dan nog vertrekken, gewoon met Gakpo spelen en Bruma naar de rechterkant halen. Echter vermoed ik dat van Bommel op dat moment met Malen op de vleugels en Lammers in de spits gaat spelen. Of nog erger, Berghuis gaat ergens ingepast worden..
 
Unnerstall
Dumfries - ??? - viergever - lato/boscagli
-------------------Hendrix-----------------
Rosario--------------------------Guti
-------------Ihattaren/Bergwijn-------
-------Lozano------------------Malen-----
 
-------------------Unnerstall---------------------
Dumfries----????? ------Viergever------Lato---
----------Rosario----------------Gutierrez-------
--------------------Ihattaren---------------------
Lozano--------------Malen-------------Bruma--

Dit zou mijn absolute voorkeur hebben momenteel.

Mocht Lozano dan nog vertrekken, gewoon met Gakpo spelen en Bruma naar de rechterkant halen. Echter vermoed ik dat van Bommel op dat moment met Malen op de vleugels en Lammers in de spits gaat spelen. Of nog erger, Berghuis gaat ergens ingepast worden..

Je laat Bergwijn bewust buiten de basis? Of gaan we ervanuit dat die vertrekt?
Ik ga een eindje met je mee maar pas het iets aan:


---------------------Gunther Stahl---------------
Dumfries---Luckassen*--Viergever*-----Lato/Boskoopi


----- ----------------- Rosario -----

-------------Ihattaren -----------Guitierrez-----
-----------------
----------------
---
Bruma --------- -- Malen ---------- Lozano
---

Omdat Lozano op links vaak beter presteerde, en omdat je dan een mooie spaanse driehoek met Lato - Guti en chucky kunt vormen. Spelers die elkaar hopelijk snel en goed begrijpen en aanvoelen. Omgekeerd heb je met Dumfries en Bruma op rechts juist twee snelle beesten die maar blijven gaan die de tegenstander op die flank volledig kapot kunnen maken. Verder zou ik Lozano en Bruma beide de vrijheid geven om ook naar binnen te kruipen aangezien we in Malen niet bepaald een kopsterke spits hebben. Korte combinaties richting goal. Acties willen we zien.. :cool:

Als Bergwijn inderdaad vertrekt kunnen we die sterretjes in het hart van onze defensie mogelijk nog een upgrade geven. Verder krijgt Ihattaren een kans in mijn opstelling maar staat Pereiro in de toppers op die plaats mocht blijken dat het voor Mo te vroeg komt (al tekent Pereiro never nooit bij en gaat ie waar kan aan de kant voor eigen talent). Of Affelay misschien op CAM als die blijkt dat die voetballend nog waarde heeft voor dit team. Ook kan Gakpo naar een vertrek van Bergwijn vaker als invaller minuten maken en je hebt Berghuis in principe niet nodig (iedereen blij). Ihattaren kan volgens mij ook wel een goede corner nemen toch? En Bruma voor de harde vrije trappen en penalties?

Voor Bergwijn hoop ik dat er een mooie club en geweldige toekomst komt. Bayern zou geweldig voor hem zijn, liefst na een flinke bidding-war tegen de Amsterdammers. Toch zie ik liever Lozano nog een (paar) jaar blijven en gezien het geld nodig is: Bergwijn, Ramselaar, Pereiro Hendrix, en Zoet als er een fair bod komt laten gaan.
 
Laatst bewerkt:
Mijn bescheiden mening:

-------------Unerstall------------
Dumfries - Aankoop - Viergever - Boscagli
---------------Rosario ("6")-----------------
--------Ihattaren-----------Guti-------------
Lozano----------Malen--------------Bergwijn


*Gakpo erin als Lozano of Bergwijn vertrekt (Bruma had niet gehaald moeten worden, Gakpo is een supertalent)
* Afstappen van verdedigend blok en gewoon met een "6" spelen
*Ihattaren altijd basis en Guti als tweede creatieve mid (mocht Ibi terug op niveau komen, hem op de plek van Guti zetten)
*Lammers vaste stand-in van Malen
*Sadilek of Hendrix vaste stand-in Rosario
*Zoet gewoon op de bank zetten

Die miljoenen die voor Bruma zijn betaald hadden gewoon in een LCV gestoken moeten worden. Dan had je een goed centrum (ervan uitgaande dat PSV sowieso nog een waardige RCV haalt, wat volgens de geruchten blijkt te kloppen).

Al met al vind ik de basis zoals hierboven echt heerlijk. Het wordt (gelukkig) weer een spannende strijd dit jaar! May the best win.

Ik snap dat jij Viergever in de basis laat; dan kan ie ons lekker blijven jinxen :maniac:

Verder eens, vooral wat betreft Bruma.
 
Dan zal ik er maar iets tegen inbrengen ;)

We klagen hier wel eens over het gebrek aan een goede CV: "Viergever en Schwaab wat een armoede"! Maar we vergeten echter even dat PSV wel de minste doelpunten tegen gekregen heeft. Nu is dit mede dankzij een verdedigende speler voor de verdediging die veel vuil werk opknapt: Hendrix.

Het weglaten van een dergelijke verdedigende speler terwijl er veel twijfels zijn over de kwaliteiten van de CV's zal (denk ik) veel teveel tegendoelpunten opleveren. Juist daarom een meer verdedigende speler behouden (wellicht Sadilek ipv Hendrix). Maar dan moet er wel een speler op het middenveld zijn die wel creatiever is.

De verdediger die we het meest gaan missen dit jaar is zonder grappen Luuk de Jong. Je zegt wel dat Hendrix veel vuil werk opknalt, maar ik ben echt benieuwd hoeveel cruciale ingrepen Luuk de Jong wel niet heeft verricht. Ik denk dat niemand Luuk zijn verdedigende kwaliteiten onderschat, maar het wordt wel vlug vergeten.
 
Je laat Bergwijn bewust buiten de basis? Of gaan we ervanuit dat die vertrekt?
Ik ga een eindje met je mee maar pas het iets aan:


---------------------Gunther Stahl---------------
Dumfries---Luckassen*--Viergever*-----Lato/Boskoopi


----- ----------------- Rosario -----

-------------Ihattaren -----------Guitierrez-----
-----------------
----------------
---
Bruma --------- -- Malen ---------- Lozano
---

Omdat Lozano op links vaak beter presteerde, en omdat je dan een mooie spaanse driehoek met Lato - Guti en chucky kunt vormen. Spelers die elkaar hopelijk snel en goed begrijpen en aanvoelen. Omgekeerd heb je met Dumfries en Bruma op rechts juist twee snelle beesten die maar blijven gaan die de tegenstander op die flank volledig kapot kunnen maken. Verder zou ik Lozano en Bruma beide de vrijheid geven om ook naar binnen te kruipen aangezien we in Malen niet bepaald een kopsterke spits hebben. Korte combinaties richting goal. Acties willen we zien.. :cool:

Als Bergwijn inderdaad vertrekt kunnen we die sterretjes in het hart van onze defensie mogelijk nog een upgrade geven. Verder krijgt Ihattaren een kans in mijn opstelling maar staat Pereiro in de toppers op die plaats mocht blijken dat het voor Mo te vroeg komt (al tekent Pereiro never nooit bij en gaat ie waar kan aan de kant voor eigen talent). Of Affelay misschien op CAM als die blijkt dat die voetballend nog waarde heeft voor dit team. Ook kan Gakpo naar een vertrek van Bergwijn vaker als invaller minuten maken en je hebt Berghuis in principe niet nodig (iedereen blij). Ihattaren kan volgens mij ook wel een goede corner nemen toch? En Bruma voor de harde vrije trappen en penalties?

Voor Bergwijn hoop ik dat er een mooie club en geweldige toekomst komt. Bayern zou geweldig voor hem zijn, liefst na een flinke bidding-war tegen de Amsterdammers. Toch zie ik liever Lozano nog een (paar) jaar blijven en gezien het geld nodig is: Bergwijn, Ramselaar, Pereiro Hendrix, en Zoet als er een fair bod komt laten gaan.

Vooralsnog ga ik ervan uit dat Bergwijn vertrekt. Mogelijk Lozano. Op dit moment begin ik het vermoeden te hebben dat PSV hen niet meer beide verkopen. Dit is echter een onderbuik gevoel en niet ergens op gebaseerd.

Voor wat betreft je veranderingen zou ik er mee kunnen leven. Zeker voor wat betreft de buitenspeler-wisseling. Hoewel ik deze op papier op deze manier heb geplaatst, zou het ook op jouw manier kunnen, dit is echter natuurlijk ook mogelijk door verschillende positiewisselingen voorin. Zeker indien Malen in de punt gaat spelen, zou dit nogal een gevaarlijk wapen kunnen worden indien dit is ingeslepen. Drie razendsnelle spelers, die je maar wat graag in de diepte wilt & kunt lanceren.

Het middenveld wil ik echter vasthouden aan een '10' op papier, simpelweg omdat deze wat dichter bij het doel van de tegenstander speelt. Indien dan Guti op de plek van Hendrix geposteerd zal worden, zal dit het gebrek aan voetballend vermogen op het middenveld kunnen oplossen.

Nog een seizoen naar het gezwoeg van Hendrix & Rosario kijken wordt mij echter een beetje te veel.

Voor wat betreft de nominaties om te vertrekken ben ik het volledig met je eens. Hier ben ik eerder al eens op in gegaan elders op dit forum.
 
---------------------Zoet------------------------
Dumfries----????? ------Viergever------Lato---
----------Rosario----------------Gutierrez------
---------------------Berghuis--------------------
Lozano--------------Bergwijn-------------Malen--

Ik denk dat je met dit elftal kan spelen om het kampioenschap. Een eventueel vertrek van Lozano en of Bergwijn kan worden opgevangen (Malen, Gakpo, Lammers etc)

Ik ben geen fan van Berghuis, maar op basis van zijn statistieken (goals & assists) kan je niet ontkennen dat hij een meerwaarde kan zijn. Ihattaren moet nog maar zien of hij uberhaupt aan de cijfers van berghuis kan komen. Feit dat Lammers het grootste gedeelte van de voorbereiding op 10 stond zegt mij ff genoeg. Waarom zou je Ihattaren niet verhuren aan een club als Vitesse.

Voor de rest is het aan de trainer om de "bank" goed te managen.
 
Ik denk dat Baumgartl/Luckassen het nieuwe centrale duo gaat worden.

Als Luckassen doorgaat op deze weg hoop ik dat ook. Luckassen heeft in principe veel meer dan Viergever.

Ik denk alleen dat Van Bommel graag een linkspoot op die plek wil hebben en dus (voorlopig) vasthoudt aan Viergever. Zo ja, wellicht speelt Boscagli Viergever op den duur dan wel uit de basis.
 
Unnerstall
Dumfries. Baumgartl. Aankoop. Lato
Rosario. Vanaken. Gutierrez/thomas
Malen. Lammers. Bruma

Verkoop:Zoet, sainsbury, Pereiro, Ramselaar, bergwijn en lozano
 
Unnerstall
Dumfries. Baumgartl. Aankoop. Lato
Rosario. Vanaken. Gutierrez/thomas
Malen. Lammers. Bruma

Verkoop:Zoet, sainsbury, Pereiro, Ramselaar, bergwijn en lozano
Is een mooi team. Van mij mag of Bergwijn of Lozano nog wel een jaartje blijven.
 
Uitgaande van de huidige selectie:

---------------------Unnerstall----------------------------
Dumfries----Baumgartl ------Viergever------Boscagli
----------Rosario-------------Guti------------------------
---------------------Pereiro--------------------------------
Bergwijn-----------Malen-------------Lozano------------

Kampioen met tien punten voorsprong. ;)
 
Benieuwd wanneer nieuwelingen fit en ingespeeld zijn en of en wanneer PSV dan speelt met een hart van Unnerstall, Baumgartl en Boscagli. Ik beweer niet dat dat de ideale opstelling is, dat zou ik nergens op kunnen baseren, maar ben gewoon benieuwd. Normaliter heb je daar de voorbereiding voor, maar onze TD's zetten altijd pas halverwege de transferperiode hun wekker...
 
Uitgaande van de huidige selectie:

---------------------Unnerstall----------------------------
Dumfries----Baumgartl ------Viergever------Boscagli
----------Rosario-------------Guti------------------------
---------------------Pereiro--------------------------------
Bergwijn-----------Malen-------------Lozano------------

Kampioen met tien punten voorsprong. ;)
Dat zou lekker zijn. Dit jaar maar kampioen tegen Feyenoord dan, die andere club hebben we al gehad?
 
Tegen Basel hoop ik op de volgende opstelling, ervan uitgaande dat MvB met 2 controleurs wil spelen:
...........................................Ruiter............................
Dumfries.......Luckassen..........Viergever..........Boscagli
..........................Ihattaren...........Guti............................
Bergwijn......................Pereiro...................Lozano
.....................................Malen........................................

Helaas nog geen Baumgartl, dus doen we het met lichtgewicht Luckassen.
Helaas Lato achtergebleven in Eindhoven,
Sadilek komt nog veel tekort, dus maar Boscagli op linksback.
Misschien kan Viergever op die positie en Boscagli als LCV.
Lozano is het gevaarlijkst vanaf links.
Pereiro niet met verdedigen belasten, laat hem maar lekker Malen/Lozano/Bergwijn in stelling brengen, of liever zelf scoren.
Ruiter is een risico, maar slechter dan Zoet kan hij niet zijn.
Van de Meulenhof heeft nog geen ervaring op dit gebied, maar is wel getalenteerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan