Dat derde shirt moet wel het lelijkste shirt zijn van PSV dat ik ooit heb gezien. En weer het logo aangepast qua kleuren...:braak:

Saai trainingsshirtje, PSV onwaardig...
 
Laatst bewerkt:
Manmanmanmanman

Alsof de ontwerper een kleur groen heeft gekozen - een erg saaie kleur groen overigens - en vervolgens met het emmertje in Paint een shirtje heeft opgevuld. Zelden zo teleurgesteld geweest in een shirt.
 
Ik begrijp de keuze voor het veranderen van de kleur van het logo niet. Essentieel onderdeel van je clubidentiteit, rood-wit gestreept.
 
Kan iemand mij eigenlijk uitleggen wat nu in godsnaam die 'streetstyle' voor moet stellen? Of is dat gewoon die Mexicaanse favela kleur?
 
Manmanmanmanman

Alsof de ontwerper een kleur groen heeft gekozen - een erg saaie kleur groen overigens - en vervolgens met het emmertje in Paint een shirtje heeft opgevuld. Zelden zo teleurgesteld geweest in een shirt.
Ik vind het wel mooi, maar niet passend bij PSV.
 
Lelijke shirt, fletse kleur groen, weinig uitstraling,PSV onwaardig......ik denk dat erg weinig supporters deze groene shirt zullen aanschaffen.
 
Ik vind het wel mooi, maar niet passend bij PSV.

Ik vind de shirts ook wel iets hebben. Mijn mening specifiek: De kleur is donker. Ik vind het wel wat hebben, maar voor een PSV shirt vind ik het er niet levendig genoeg uitzien. Het shirt is bijna helemaal groen, wat rust uitstraalt, maar voor een shirt van PSV verwacht ik iets wat meer energie uitstraalt. De witte balkjes/streepjes zorgen voor een bepaalde markering die me wel bevalt, maar ik vind het te fel wit voor zo een donker gekleurd shirt.

Zonder het PSV logo had ik het wellicht gekocht, omdat ik het shirt zelf niet per sé lelijk vind. Maar omdat dit dé 3e kit van óns PSV is, ben ik wel zeer teleurgesteld. Als het logo er niet op stond, dan had je hier ook geen PSV shirt in herkend.

Extra: Mijn zusje keek mee met de foto's op Instagram. Haar reactie: Ik vind het eigenlijk wel cool.
 
Ik vind de shirts ook wel iets hebben.

Dan nemen wij het je niet kwalijk, geen smaak hebben zit dus in de familie daar :ROFL:

Maar shirt is net uit en nu al is de replica te koop, niet dat ik het kan aanraden want het is zo spuuuuuglelijk,
0a0ac9f55056b573cdaff4e5aca10c31.png
 
Dan nemen wij het je niet kwalijk, geen smaak hebben zit dus in de familie daar :ROFL:

Maar shirt is net uit en nu al is de replica te koop, niet dat ik het kan aanraden want het is zo spuuuuuglelijk,
0a0ac9f55056b573cdaff4e5aca10c31.png
Ik heb deze replicas al kunnen zien hier. Kwaliteit is niet slecht, alleen de patches zijn allemaal dunne stickertjes...
(heb het 3e shirt nog niet gezien)


Maar dat 3e shirt is echt een trainingshirtje (en ik heb mooiere trainingshirtjes van PSV in het verleden gezien)
 
Ik vind dat toch altijd wel interessant om te zien. De kenners/liefhebbers hebben vaak starre eisen en vinden elke verandering niets. Zo moet van de echte autoliefhebbers een auto een grote atmosferische motor hebben, sportief rijden en achterwielaandrijving hebben. En bijna alle mensen die een auto kopen interesseert dat niets.
“Wij” vinden dat uitshirt verschrikkelijk, moet het logo in kleur etc. En dan zie je op de fandag evenveel kinderen (of misschien nog wel meer) in het uitshirt dan in het thuisshirt. En ook mijn dochter was stevig aan het twijfelen, en vond het uitshirt cool. Net zoals ze elke elektrische auto met een hoop beeldschermen fantastisch vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan