Volgens mij zijn het allemaal namaak shirts. Er staat namelijk geen logo van de fabrikant op. Binnenkort dus ook te bestellen op alibaba
 
Nou, ik hoop nog steeds dat het een late 1 april grap is of fake news is. Voetbal zal ruk zijn volgend seizoen, maar als het uitzicht dan ook kut is dan blijft er helemaal weinig over
 
Volgens mij zijn het allemaal namaak shirts. Er staat namelijk geen logo van de fabrikant op. Binnenkort dus ook te bestellen op alibaba
Yes zijn namaak. Mijn gok uit Thailand.

Wat je hier in Azie vaak ziet, is dat er 3 verschillende soorten shirts zijn:
- Officieel (het "echte" shirt)
- Origineel (een kopie met een dergelijke kwaliteit dat het niet van echt te onderscheiden is)
- Replica (een kopie van matige kwaliteit waarbij het duidelijk is dat het geen echt shirt is)

In Thailand worden veel van de "Originele" shirts gemaakt terwijl je vaak ziet dat de replicas uit Malaysia komen. Komt ook veel uit Indonesie en China, maar daar weet ik minder over.
 
Yes zijn namaak. Mijn gok uit Thailand.

Wat je hier in Azie vaak ziet, is dat er 3 verschillende soorten shirts zijn:
- Officieel (het "echte" shirt)
- Origineel (een kopie met een dergelijke kwaliteit dat het niet van echt te onderscheiden is)
- Replica (een kopie van matige kwaliteit waarbij het duidelijk is dat het geen echt shirt is)

In Thailand worden veel van de "Originele" shirts gemaakt terwijl je vaak ziet dat de replicas uit Malaysia komen. Komt ook veel uit Indonesie en China, maar daar weet ik minder over.


Hetzelfde me merkhorloges.
 
Er was toch een bericht ergens dat PSV overwoog om een ander uit shirt? Door alle comotie over de lelijke die al aangekondigd is

Heb al 3 ajacieden er over gehoord, tusssn het uitlachen door
 
Er was toch een bericht ergens dat PSV overwoog om een ander uit shirt? Door alle comotie over de lelijke die al aangekondigd is

Heb al 3 ajacieden er over gehoord, tusssn het uitlachen door
Weet je wel zeker dat het uitlachen de shirtjes betrof....??? Misschien lachten ze wel jou uit...en niet zo zeer de shirtjes van PSV....(a)
 
Weet je wel zeker dat het uitlachen de shirtjes betrof....??? Misschien lachten ze wel jou uit...en niet zo zeer de shirtjes van PSV....(a)

Dat ze mij uitlachen is niks nieuws, maak ik al 30 jaar dagelijks mee als lampie hier, maar dit keer ging het over ons uit shirt ( waar het hardst om gelachen word ) en de info dat psv hun twijfels over had ofzo
 
Het Uitshirt zelf heb ik weinig moeite mee. Mijn enige probleem met het shirt is het logo (dat had gewoon in de originele kleuren moeten zijn).
Mijn andere probleem met het uit-tenue is de kleur van de broek, de kleur oranje is veel te fel. Als die broek zwart was geweest was het veel mooier.
 
Vind het uitshirt van PSV iig minder lelijk als die van Feyenoord, dat is pas een gedrocht.
Maar moet zeggen, ook die van PSV, ik ben er geen fan...

De trend dat de clublogo's in kleuren van shirt meegaan blijf ik wel bespottelijk vinden. Hoor je niet qua kleur aan te passen!
 
Het Uitshirt zelf heb ik weinig moeite mee. Mijn enige probleem met het shirt is het logo (dat had gewoon in de originele kleuren moeten zijn).
Mijn andere probleem met het uit-tenue is de kleur van de broek, de kleur oranje is veel te fel. Als die broek zwart was geweest was het veel mooier.
In het geval van oranje en rood naast elkaar snap ik wel dat je het logo aanpast. Voor een uitshirt vind ik dat ook. Og wel kunnen. Het ontwerp vind ik ook wel prima, alleen oranje: :braak:
 
Het Uitshirt zelf heb ik weinig moeite mee. Mijn enige probleem met het shirt is het logo (dat had gewoon in de originele kleuren moeten zijn).
Mijn andere probleem met het uit-tenue is de kleur van de broek, de kleur oranje is veel te fel. Als die broek zwart was geweest was het veel mooier.

Misschien hebben ze die ook nog wel liggen bij de plaatselijke hockey club, oranje zwart toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan