Algemene transfergeruchten

Als bergwijn /lozano vertrekken , hebben we malen en gakpo. Moet er niet een extra buitenspeler met wat nodige ervaring komen, en die in een redelijke competitie speelt?
Backup linksback is niet echt bijzonder
Centraal achter zijn we heeel dun.
Sowieso heel de verdediging is niet goed gevuld , (viergever, sainsbury, obispo, Luckassen enige cv's?
Ik verwacht dat ze luckassen en sainsbury gewoon als backup houden en obispo verhuren.
Er MOET een directe opvolger van Daniel schwaab komen , alvarez is duur, bruma? ,guano? Sandler? Montes?
 
Het halen van Bony is zou een zwaktebod zijn gezien zijn leeftijd en cijfers die hij overlegt sinds hij de eerste keer vertrokken is bij Swansea.

Janssen is een risico omdat hij bij spurs door t ijs is gezakt. Echter heeft hij zijn leeftijd mee en is hij daarom wellicht gemotiveerd om zich te herlanceren. Luuk kwam ook nadat het in de middenmoot in Premier Leauge en Bundesliga niet lukt.

En aub geen Sandler, was bij PEC enorm overhyped, zit alleen bij City omdat Schip toen bij PEC zat.
 
Laatst bewerkt:
Als bergwijn /lozano vertrekken , hebben we malen en gakpo. Moet er niet een extra buitenspeler met wat nodige ervaring komen, en die in een redelijke competitie speelt?
Backup linksback is niet echt bijzonder
Centraal achter zijn we heeel dun.
Sowieso heel de verdediging is niet goed gevuld , (viergever, sainsbury, obispo, Luckassen enige cv's?
Ik verwacht dat ze luckassen en sainsbury gewoon als backup houden en obispo verhuren.
Er MOET een directe opvolger van Daniel schwaab komen , alvarez is duur, bruma? ,guano? Sandler? Montes?

Viergever zou ook gewoon een backup moeten zijn.
 
??????????????

:rolleyes: Want een 30-jarige met onderstaande stats is beter wil je zeggen?

2015–2017 Manchester City 36 matches, 6 goals; 2016–2017Stoke City (loan)10 matches, 2 goals; 2017– Swansea City 22 matches, 3 goals; 2019Al-Arabi (loan)3 matches, 3 goals.

Poeh wat een topper hé, buitenkansje voor PSV :ROFL:

Robben,Berghuis,Babel,Til,Koopmeinder,Kerk,Klaiber,Odegaard,Bizot kortom genoeg keus

Nou, keuze genoeg valt ook wel mee ;)
 
Een centrale verdediger die ook inzetbaar is als linksback heeft de eerste prioriteit. Is Kongolo dan geen goede optie? Goedkoop, Nederlands en al een keer kampioen geworden van Nederland met Feyenoord. Geen flauw idee hoe hij speelt bij Huddersfield town. Iemand?
 
:rolleyes: Want een 30-jarige met onderstaande stats is beter wil je zeggen?

2015–2017 Manchester City 36 matches, 6 goals; 2016–2017Stoke City (loan)10 matches, 2 goals; 2017– Swansea City 22 matches, 3 goals; 2019Al-Arabi (loan)3 matches, 3 goals.

Poeh wat een topper hé, buitenkansje voor PSV :ROFL:



Nou, keuze genoeg valt ook wel mee ;)
Voor de eredivisie zeker. Zet Lammers bij de clubs van Bony en je zal geen doelpunt meer dan Bony zien.
 
Voor de eredivisie zeker. Zet Lammers bij de clubs van Bony en je zal geen doelpunt meer dan Bony zien.

Lammer is technisch sowieso verreweg superieur aan Bony, die het van zijn power moest hebben. Hij is nu al 30, en dan is het afbraakrisico enorm, zeker bij Afrikaanse spelers. Lammers is nog jong, en kan dus nog groeien (of hij dat ook echt gaat doen is koffiedik kijken, maar altijd beter dan een 30-jarige aanvaller aantrekken); Bony niet, die gaat alleen maar harder en harder achteruit. Het zou dus lachwekkend en een enorm zwaktebod zijn van PSV als ze op Bony zouden uitkomen. Inspiratieloos en zonder toekomstvisie.
 
Lammer is technisch sowieso verreweg superieur aan Bony, die het van zijn power moest hebben. Hij is nu al 30, en dan is het afbraakrisico enorm, zeker bij Afrikaanse spelers. Lammers is nog jong, en kan dus nog groeien (of hij dat ook echt gaat doen is koffiedik kijken, maar altijd beter dan een 30-jarige aanvaller aantrekken); Bony niet, die gaat alleen maar harder en harder achteruit. Het zou dus lachwekkend en een enorm zwaktebod zijn van PSV als ze op Bony zouden uitkomen. Inspiratieloos en zonder toekomstvisie.

Ik zie Malen ook wel graag in de spits.
 
Aanval: Bergwijn en Lozano kunnen we vervangen door Robben i.c.m. Malen en Gakpo. Daarnaast zul je wel nog een vleugelspeler moeten kopen omdat Robben ook regelmatig afwezig zal zijn. Maar Malen en Gakpo moeten een serieuzekans krijgen, die hebben het allebei verdiend. Lijkt me perfect om Robben af en toe te ontlasten met deze gasten. Qua aanval heb je dan:

Robben - De Jong - Malen
(Gakpo - Lammers- Aankoop / Aboukhlal)


Middenveld: Heb hoge verwachtingen van Thomas, hoop dat hij niet teveel problemen gaat hebben door z`n zware blessure. Hij zal wel even tijd nodig hebben op op niveau te komen. Ik zou ook overschakelen naar punt naar achter i.pv. punt naar voren. Denk dat we daar het materiaal voor hebben.

Guti - Rosario - Thomas
Ihattaren - Sadilek - Rigo / Mauro / Aankoop (denk dat Pereiro en Hendrix vertrekken)


Verdediging: Hier moeten we flink investeren in een topper op rechtscentraal, liefst een Zuid Amerikaans beest die ook nog beetje kan voetballen.

Angelino - Viergever - Aankoop - Dumfries
Aankoop - Obispo - Sainsbury - Teze

Keepers: Ik verwacht dat Zoet gaat vertrekken, tijd om een stap te maken.

Unnerstal
Aankoop
Van Osch

Al met al valt de renovatie best mee en zullen we vooral veel moeten investeren in Robben, wellicht 1 vleugelspeler die concurrentie aangaat met Malen en Gakpo en een top centrale verdediger.
 
Lammer is technisch sowieso verreweg superieur aan Bony, die het van zijn power moest hebben. Hij is nu al 30, en dan is het afbraakrisico enorm, zeker bij Afrikaanse spelers. Lammers is nog jong, en kan dus nog groeien (of hij dat ook echt gaat doen is koffiedik kijken, maar altijd beter dan een 30-jarige aanvaller aantrekken); Bony niet, die gaat alleen maar harder en harder achteruit. Het zou dus lachwekkend en een enorm zwaktebod zijn van PSV als ze op Bony zouden uitkomen. Inspiratieloos en zonder toekomstvisie.
Afbraakrisico bij Afrikaanse spelers enorm hoog...?? Heb je daar onderzoeksresultaten voor...?? Weah, Drogba..?? Tal van spelers met Afrikaanse roots in de Franse competitie in het verleden...?? Jouw bewering vind ik wel erg kort door de bocht....tenzij het wetenschappelijk aangetoond is.
 
Een 30-jarige spits zonder restwaarde die de laatste 4 seizoenen bij elkaar minder heeft gescoord dan Lammers dit seizoen en die Premier League salarissen gewend is, dat sommige mensen liever Bony hebben dan Lammers maakt mij blij dat jullie niet het technisch beleid bij PSV voeren haha.
 
Aanval: Bergwijn en Lozano kunnen we vervangen door Robben i.c.m. Malen en Gakpo. Daarnaast zul je wel nog een vleugelspeler moeten kopen omdat Robben ook regelmatig afwezig zal zijn. Maar Malen en Gakpo moeten een serieuzekans krijgen, die hebben het allebei verdiend. Lijkt me perfect om Robben af en toe te ontlasten met deze gasten. Qua aanval heb je dan:

Robben - De Jong - Malen
(Gakpo - Lammers- Aankoop / Aboukhlal)


Middenveld: Heb hoge verwachtingen van Thomas, hoop dat hij niet teveel problemen gaat hebben door z`n zware blessure. Hij zal wel even tijd nodig hebben op op niveau te komen. Ik zou ook overschakelen naar punt naar achter i.pv. punt naar voren. Denk dat we daar het materiaal voor hebben.

Guti - Rosario - Thomas
Ihattaren - Sadilek - Rigo / Mauro / Aankoop (denk dat Pereiro en Hendrix vertrekken)


Verdediging: Hier moeten we flink investeren in een topper op rechtscentraal, liefst een Zuid Amerikaans beest die ook nog beetje kan voetballen.

Angelino - Viergever - Aankoop - Dumfries
Aankoop - Obispo - Sainsbury - Teze

Keepers: Ik verwacht dat Zoet gaat vertrekken, tijd om een stap te maken.

Unnerstal
Aankoop
Van Osch

Al met al valt de renovatie best mee en zullen we vooral veel moeten investeren in Robben, wellicht 1 vleugelspeler die concurrentie aangaat met Malen en Gakpo en een top centrale verdediger.

Voor de aanval extra aankoop: Peterson? Kerk? Kamano? Damm?
Centrale verdedigers: Alvarez? Guano? Bruma? Voor als backup misschien Mattheij? Prima verdediger in mijn ogen. Dan heb je viergever en een van de bovenste namen in de basis, als backup Sainsbury en Mattheij. Obispo verhuur/verkoop.

Middenveld: 1 extra (aankoop) : ik zie daar als extra middenvelder wat je aangeeft graag gewoon Luckassen. Achterin maakt hij veels te veel fouten. Ik meen het: Luckassen is een veel betere voetballer op het middenveld dan achterin. Een soort snellere versie van rosario, 24 jaar nog
Luckassen heeft vorig jaar bij cocu op het middenveld gespeeld en deed het prima, later gaf hij de voorkeur aan hendrix.
 
Aanval: Bergwijn en Lozano kunnen we vervangen door Robben i.c.m. Malen en Gakpo. Daarnaast zul je wel nog een vleugelspeler moeten kopen omdat Robben ook regelmatig afwezig zal zijn. Maar Malen en Gakpo moeten een serieuzekans krijgen, die hebben het allebei verdiend. Lijkt me perfect om Robben af en toe te ontlasten met deze gasten. Qua aanval heb je dan:

Robben - De Jong - Malen
(Gakpo - Lammers- Aankoop / Aboukhlal)


Middenveld: Heb hoge verwachtingen van Thomas, hoop dat hij niet teveel problemen gaat hebben door z`n zware blessure. Hij zal wel even tijd nodig hebben op op niveau te komen. Ik zou ook overschakelen naar punt naar achter i.pv. punt naar voren. Denk dat we daar het materiaal voor hebben.

Guti - Rosario - Thomas
Ihattaren - Sadilek - Rigo / Mauro / Aankoop (denk dat Pereiro en Hendrix vertrekken)


Verdediging: Hier moeten we flink investeren in een topper op rechtscentraal, liefst een Zuid Amerikaans beest die ook nog beetje kan voetballen.

Angelino - Viergever - Aankoop - Dumfries
Aankoop - Obispo - Sainsbury - Teze

Keepers: Ik verwacht dat Zoet gaat vertrekken, tijd om een stap te maken.

Unnerstal
Aankoop
Van Osch

Al met al valt de renovatie best mee en zullen we vooral veel moeten investeren in Robben, wellicht 1 vleugelspeler die concurrentie aangaat met Malen en Gakpo en een top centrale verdediger.
Middenveld is nog steeds te 2018/2019, koop nog een klasbak
 
Terug
Bovenaan Onderaan