Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Terechte straf, maar onzin om hier Verstappen de schuld van te geven. Hij kan bij het wegrijden onmogelijk zien welk verkeer er achter hem zit in de pitsstraat. Hij wordt weggestuurd door het team en moet erop vertrouwen dat dit op het goede moment is.
Mijn fout! Ik las door Verstappen in plaats van voor Verstappen. We zijn het eens.VER is de dupe van de beslissing van team RBR, en daarmee is RBR de dupe van hun eigen beslissing. Niet de schuld van VER, maar wel de enige manier waarop het straffen van het team kan werken, helaas voor VER, die nu gewoon buiten het podium gaat eindigen.
Dat wordt weer een straf voor Max ben ik bang.
En toch krijgt ie 2 punten op zijn licentie als ik het nu goed lees..VER is de dupe van de beslissing van team RBR, en daarmee is RBR de dupe van hun eigen beslissing. Niet de schuld van VER, maar wel de enige manier waarop het straffen van het team kan werken, helaas voor VER, die nu gewoon buiten het podium gaat eindigen.
Hamilton heeft puur gereden om Verstappen punten aan te naaien.. hij wist natuurlijk ook van die 5 sec.
En toch krijgt ie 2 punten op zijn licentie als ik het nu goed lees..
Wel een circuit waarbij de RBR mooi bij de Mercedes bleef. Maar mogelijke inhaalmomenten zijn zo beperkt.
Mijn fout! Ik las door Verstappen in plaats van voor Verstappen. We zijn het eens.
“Op dit moment heeft Mercedes gewoon het grootste voordeel door die stomme verandering van banden. Negen teams worstelen met het rubber, eentje niet. Sterker nog, dat team profiteert er zelfs van. Voorheen was de kwalificatieronde op zaterdag het belangrijkst, nu is de belangrijkste ronde die daarvoor. Lukt het je niet om de banden op temperatuur te krijgen, dan kan je jouw rondje wel vergeten.”
“Zelfs als we nu op een baan de snelste zijn, komt er een safety car tevoorschijn, koelen de banden af en zijn we weer het haasje. En wiens idee was het om het oppervlak van de banden te verkleinen? Mercedes, omdat dat team constant problemen had met blarenvorming. Op zo’n manier verniel je de sport”, foetert de Oostenrijker.
Eindelijk een race om naar uit te kijken. Vettel op pole, Hamilton kort daarachter, Lerclec op drie. Ricciardo heel verrassend op vier.
Bottas en Verstappen moeten gaan inhalen. 35 minuten naar de race kijken, en dan wordt het switchen met Oranje.
Na 35 minuten is al lang duidelijk hoe de race zal eindigen.