Aanvallers

Volgens A Bola is PSV geïnteresseerd in Úmaro Embaló, een 17-jarige rechtsbuiten spelend voor Benfica U19 en Benfica B. Volgens de krant zou PSV zelfs een bod willen uitbrengen van 15 miljoen + 5 miljoen aan bonussen. Het lijkt me niet dat PSV dit risico gaat nemen, zeker niet met het verhaal van Maxi Romero in het achterhoofd?
 
Volgens A Bola is PSV geïnteresseerd in Úmaro Embaló, een 17-jarige rechtsbuiten spelend voor Benfica U19 en Benfica B. Volgens de krant zou PSV zelfs een bod willen uitbrengen van 15 miljoen + 5 miljoen aan bonussen. Het lijkt me niet dat PSV dit risico gaat nemen, zeker niet met het verhaal van Maxi Romero in het achterhoofd?

Nooit van gehoord, en twintig miljoen klinkt nogal keiveel. Vast een lulverhaal.
 
Zag bij Villareal gister een paar echt goede spelers in elke linie. Zij vechten tegen de degradatie. Ik vroeg mij af of zulke spelers niet te halen zijn voor PSV (en Ajax, maar die kunnen tegenwoordig grotere gokken wagen)?
 
Zag bij Villareal gister een paar echt goede spelers in elke linie. Zij vechten tegen de degradatie. Ik vroeg mij af of zulke spelers niet te halen zijn voor PSV (en Ajax, maar die kunnen tegenwoordig grotere gokken wagen)?
Eerst wachten totdat ze gedegradeerd zijn. Dan wordt het een stuk makkelijker :)
 
Ik vrees dat ze dan niet meer te halen zijn. Je zou eigenlijk nu al dit soort spelers moeten benaderen.
Eens! Ik weet niet op welke spelers je doelt, maar ik denk dat je ze pas kunt halen als ze gedegradeerd zijn.
Snap je het nou nog niet? Ik heb het over benaderen en je wil ze gelijk halen:maniac:
Hallo? Lezen is ook een vak.. ik zeg toch "Eens!" In sommige gevallen kun je misschien direct concreter worden. Maar aangezien ik niet op welke spelers je doelt weet ik ook niet wat de mogelijke kosten zijn en of een speler betaalbaar is of wordt voor PSV.
 
Zag bij Villareal gister een paar echt goede spelers in elke linie. Zij vechten tegen de degradatie. Ik vroeg mij af of zulke spelers niet te halen zijn voor PSV (en Ajax, maar die kunnen tegenwoordig grotere gokken wagen)?
Zelfs de bankzitters bij de suptoppers in Spanje zijn niet te porren voor een overgang naar de eredivisie....misschien als je met een grote zak geld komt, boven de 15 miljoen euro....maar doorgaans ben je als PSV kansloos, tenzij je voor spelers uit Spanje wil gaan die nog slechter zijn dan de selectie van PSV momenteel...
 
Zelfs de bankzitters bij de suptoppers in Spanje zijn niet te porren voor een overgang naar de eredivisie....misschien als je met een grote zak geld komt, boven de 15 miljoen euro....maar doorgaans ben je als PSV kansloos, tenzij je voor spelers uit Spanje wil gaan die nog slechter zijn dan de selectie van PSV momenteel...

O ja, zoals Guardado en Moreno waar we inderdaad veertig miljoen voor moesten neertellen tot ze eindelijk naar het koude Eindhoven wilden verkassen.
 
Guardado kreeg bij PSV nieuwe kansen en was maar wat blij met zijn overgang. De coach van Valencia zag het niet in hem zitten. Ook geen rol van betekenis kunnen spelen in de Bundesliga. Nu speelt hij wekelijks bij Betis....Het kan verkeren.
 
Zou Bobby Adekanye niet goed passen tussen jongens als: Bergwijn, Gakpo, Malen, Piroe enz.? Hij is een aantal jaren geleden naar Liverpool vertrokken, maar ik geloof dat hij weg mag of zo.

Edit: ik lees net dat hij naar Lazio vertrekt. Oepsie. :grin:
 
Zou Bobby Adekanye niet goed passen tussen jongens als: Bergwijn, Gakpo, Malen, Piroe enz.? Hij is een aantal jaren geleden naar Liverpool vertrokken, maar ik geloof dat hij weg mag of zo.

Edit: ik lees net dat hij naar Lazio vertrekt. Oepsie. :grin:
Daarnaast, 20 en al toe aan zijn 5e grote club zonder ergens door te breken. Lazio is zo ongeveer ook de domste keuze om nu te maken mijn inziens.
 
Volgens Soccernews is het prijskaartje om de nek van Alexander Isak van Willem II ca. 9 miljoen euro....zelf vind ik hem een erg goeie speler en wel zeker iets voor PSV. Wat vinden jullie? Zou PSV concrete interesse moeten tonen en wellicht de onderhandelingen moeten starten over een paar weken??
 
Volgens Soccernews is het prijskaartje om de nek van Alexander Isak van Willem II ca. 9 miljoen euro....zelf vind ik hem een erg goeie speler en wel zeker iets voor PSV. Wat vinden jullie? Zou PSV concrete interesse moeten tonen en wellicht de onderhandelingen moeten starten over een paar weken??
Voor 9 miljoen wel. Maar dan moet PSV wel weten wat er gaat gebeuren met De Jong, Lammers, Romero en Piroe. Vooralsnog is er namelijk geen spits nodig.
 
Volgens Soccernews is het prijskaartje om de nek van Alexander Isak van Willem II ca. 9 miljoen euro....zelf vind ik hem een erg goeie speler en wel zeker iets voor PSV. Wat vinden jullie? Zou PSV concrete interesse moeten tonen en wellicht de onderhandelingen moeten starten over een paar weken??
Voor 9 miljoen wel. Maar dan moet PSV wel weten wat er gaat gebeuren met De Jong, Lammers, Romero en Piroe. Vooralsnog is er namelijk geen spits nodig.

Als er niemand van de door Mikasa genoemde spelers vertrekt, vind ik het onnodig een extra spits proberen te halen. Aan de andere kant is Isak wel echt een groot talent, en als PSV hem kán halen voor een bedrag van minder dan negen miljoen, moet PSV wel overwegen hem te halen. Lammers kan nog een jaar verhuurd worden (is misschien niet goed genoeg voor PSV I, Romero is ook een twijfelgeval en Piroe komt net kijken).
 
Als je Isak kunt halen voor 9 miljoen, dan zou ik dat doen. Als die er 'n hoop intrapt, verkoop je 'm voor het driedubbele. Maar lijkt me sterk dat die voor 9 miljoen op te halen is bij Dortmund.
 
Als je Isak kunt halen voor 9 miljoen, dan zou ik dat doen. Als die er 'n hoop intrapt, verkoop je 'm voor het driedubbele. Maar lijkt me sterk dat die voor 9 miljoen op te halen is bij Dortmund.

Dat ligt eraan wat de plannen van Dortmund zijn. Isak staat op transfermarkt.nl met een waarde van € 3.000.000,=.
Voor dat bedrag zal hij zeker niet te koop zijn,
 
Terug
Bovenaan Onderaan