Ik vind dat eigenlijk ergens wel zonde, dat we altijd van die standaardshirtjes hebben van Umbro (en voorheen Nike). Het zal wel om het geld gaan he.

Tja zo gaat dat als je een grote shirtsponsor hebt, die bepaalt de style en grote lijnen en jij mag een beetje de kleurtjes en kleine dingen opgeven. Daarom lijken alle Umbro shirtjes op elkaar, 1 lijn 1 stijl. Wil je zelf de controle over alles houden dan moet je de lokale t-shirt winkel nemen die je shirtjes levert en die maken het zo als jij het wilt.

Ali express zal ongetwijfeld ook snel beginnen met de nieuwe shirtjes, dus heb nog ff geduld :ROFL:
 
Ik had hier eigenlijk wel discussie verwacht. Hoe vonden we de shirts?

Geen strepen, maar wel mooi.
 
Dit was, thank god, het "afscheidsshirt" van onze trouwe sponsor Energie Direct. Ik hoorde in de wandelgangen dat ze vooral heel veel moeite hebben gestoken in het design:

Bekijk bijlage 1043
Aha, ik vond hem eigenlijk wel aardig. Sowieso beter dan deze groene. Dat vind ik dan weer niks.

Even afwachten dan waar we volgend seizoen tegenaan kijken.
 
Aha, ik vond hem eigenlijk wel aardig. Sowieso beter dan deze groene. Dat vind ik dan weer niks.

Even afwachten dan waar we volgend seizoen tegenaan kijken.
Het aantal shirts (wit, blauw, rood, traditioneel) wordt alsmaar meer.

Het enige wat mij boeit is het traditionele shirt. De rest zijn in mijn ogen meestal oerlelijk. Wel mooi dat er weer een regionale binding op het shirt komt te staan.
 
Het aantal shirts (wit, blauw, rood, traditioneel) wordt alsmaar meer.

Het enige wat mij boeit is het traditionele shirt. De rest zijn in mijn ogen meestal oerlelijk. Wel mooi dat er weer een regionale binding op het shirt komt te staan.

Ik denk met weemoed aan de dagen dat we dat zwarte uitshirt met Brabantse blokken erop hadden. Dat vond ik nou een mooi uitshirt maar sindsdien ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan