Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er gaat er nog een af met een rode kaart (2x geel) bij Vitesse.
Bero ... ook weer zo'n domme overtreding. :zien:
 
Hij wou Ziyach en Tagliafico uit laten rusten. Er komen nog zware wedstrijden.
Op zich niet zo gek. Zeker niet bij een 3-0 voorsprong.
En toen Ekkelenkamp erin kwam was een overtreding op hem direct een Penalty.

Ik heb wel eens slechter zien wisselen.
Hij haalt de verdediging door elkaar die tot dat moment geen echte problemen met Vitesse had.
 
Is echt bijzonder hoe volwassen De Ligt ook in interviews overkomt. Kerel lijkt een jaar of 29. Die eindigt op 140 interlands, kan meteen door als bondscoach.
 
Hij haalt de verdediging door elkaar die tot dat moment geen echte problemen met Vitesse had.

Ten Hag zegt net in een interview dat: "de wissels deels noodzakelijk waren."
"Zeker Nico Tagliafico voelde zich niet helemaal lekker de afgelopen dagen"
 
Ten Hag zegt net in een interview dat: "de wissels deels noodzakelijk waren."
"Zeker Nico Tagliafico voelde zich niet helemaal lekker de afgelopen dagen"

Ok dan. Ajax heeft gewonnen, da's het belangrijkste. Zo slecht doet Ten Hag het uiteindelijk ook niet, zeker als je bedenkt dat we straks met 2 of misschien wel 3 prijzen staan.
 
Die Odegaard kan echt wel een beetje ballen... Als we toch een 10 zoeken...
Al zouden wij ook 20 miljoen kunnen betalen voor hem: dit soort fijne spelers zullen niet meer voor het lelijke spel van PSV kiezen. Zij zien toch ook dat spelers als Guti hier op de bank worden gehouden omdat ze eigenlijk te fijn zijn voor dit spel? Zolang wij maar ook de leiding tevreden zijn met centrale verdedigers van het kaliber Schwaab en Viergever zal je geen opbouwend voetbal hier te zien krijgen en zal PSV blijven spelen met zulke statische middenvelders. Nee Ödegard zou er goed aan doen om naar Ajax te gaan.
 
Moet zeggen dat ik weinig zie/zag in Bandé qua potentie.
Maar de vergelijking met Romero is inderdaad een kromme. Dat is de man van glas.
 
Vind ik wel heel snel dit. Hij heeft één lange blessure, Romero heeft tig verschillende voor een langere periode.
Wat maakt het uit, 1 of 3 verschillende blessures: hij heeft na 1 jaar nog geen minuut gemaakt bij Ajax. Romero maakt nog wel eens minuten bij Jong PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan