Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een ajaksventje die tijdens een wedstrijd van zijn :SC: op een psv forum zit Hahahaha lachwekkend

Kom, kom... Ik vind het wel gezellig. Het is ook veel gemoedelijker op een Brabants forum. Ik denk dat we ajacied1900 nog wel zo ver krijgen om naar ons kamp over te lopen. Hier heeft hij vrienden, kan eindeloos haarkloven over penalty's... Hier komen ook veel mooie vrouwen. Ik zou het wel weten.
 
Ik begrijp je wel hoor, maar mensen die heel stellig het geval Tagliafico een strafschop vonden hoor je nu niet. Zeg dat nu ook dat het een strafschop was toch? Ik vond het zaterdag geen strafschop en nu ook niet. Consequent zijn is toch niet zo moeilijk, ook al ben je voor PSV of voor Ajax?

Ik vrees dat clubliefde en consequentie weinig met elkaar vandoen hebben.

Veel van mijn Ajaxvrienden vonden tot januari Ten Hag de meest waardeloze trainer die er te vinden is. Nu prijzen ze hem de hemel in. Tja...
 
ajaciedjes die tijdens de wedstrijd van hun eigen club, lopen gaan posten op een PSV forum.

Sorry, maar mag ik ff lachen? En op elkaar reageren ook nog. Ga lekker naar Ajax showtime joh.
Ik vind het leuker om te discussiëren met mensen die het (meestal) niet met mij eens zijn. En er zijn hier in de States nu eenmaal niet zoveel mensen om over voetbal te praten.
 
Ik vind het leuker om te discussiëren met mensen die het (meestal) niet met mij eens zijn. En er zijn hier in de States nu eenmaal niet zoveel mensen om over voetbal te praten.

Frank de Boer is er toch. :D Die kan wel wat advies gebruiken. ;)
 
Ik begrijp je wel hoor, maar mensen die heel stellig het geval Tagliafico een strafschop vonden hoor je nu niet. Zeg dat nu ook dat het een strafschop was toch? Ik vond het zaterdag geen strafschop en nu ook niet. Consequent zijn is toch niet zo moeilijk, ook al ben je voor PSV of voor Ajax?
Ik vond het een strafschop. Maar dat maakt de 90e minuut pingen van zaterdag niet goed.
 
Ik vind het leuker om te discussiëren met mensen die het (meestal) niet met mij eens zijn. En er zijn hier in de States nu eenmaal niet zoveel mensen om over voetbal te praten.

Jij zou het heel goed doen als supporter van PSV. Ik zou er eens serieus over nadenken, als ik jou was. Juist in het seizoen dat Ajax voor alle prijzen in de race is, zou het echt getuigen van een sterk karakter. Het enige dat je hoeft te doen, is drie keer uitspreken dat Willy van der Kuylen de enige echte God is.
 
Jij zou het heel goed doen als supporter van PSV. Ik zou er eens serieus over nadenken, als ik jou was. Juist in het seizoen dat Ajax voor alle prijzen in de race is, zou het echt getuigen van een sterk karakter. Het enige dat je hoeft te doen, is drie keer uitspreken dat Willy van der Kuylen de enige echte God is.

Ik ben al vanaf mijn 7e Ajax fan. Dat krijg je er echt niet meer uit... Ik support PSV wel als ze internationaal spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan