Muziek

2015 met Lemmy staat me nog bij, 2017 met Chester Bennington. Maar verder?
Lemmy Kilmister was een groot verlies voor de Metal World, De Angels,en natuurlijk voor de nieuwe Motörhead. Wat een geweldige bassist was hij.
Drummer Phil "Animal"Taylor stierf ook in 2015.
Gitarist "Fast Eddie " , Eddie Clarke stierf vorig jaar ook al.
Geheel de Motörhead Line-up is hiermee gone..:sad:
Ik had het geluk dat ik nog een concert van ze zag hier in het Klokgebouw, met Anthrax als voorprogramma, kort voor Lemmy's heengaan, helaas zonder de 2 overige bandleden.
Hadden de bandleden in de tachtiger jaren een vooruitziende blik???
[VIDEO]
[VIDEO]
 
Laatst bewerkt:
Aankomend weekend prognose in de effenaar met Leprous, Haken, Soon en Tesseract. Nog meer forummers die gaan?
 
Aankomend weekend prognose in de effenaar met Leprous, Haken, Soon en Tesseract. Nog meer forummers die gaan?
Ik ken ze geen van allen. Wat voor genre is het?
Helaas kon ik niet in de Effenaar naar In Flames. Dynamo Open Air komt er ook weer aan...:metal:
 
Mooi nummer, goed opgebouwd. Ik ben meer van de powermetal zoals je wel weet. Heb je het ruigste nummer van hen doorspekt liefst met gitaarsoli? Leuke goedmaker Mohr...:HB:
 
Mooi nummer, goed opgebouwd. Ik ben meer van de powermetal zoals je wel weet. Heb je het ruigste nummer van hen doorspekt liefst met gitaarsoli? Leuke goedmaker Mohr...:HB:

Het is erg rustige muziek. Ze zullen niets zijn voor je ben ik bang. Als je onderstaande link rond 20 min gaat luisteren is wel zo'n beetje het hardste in de zin dat het meer gitaren zijn, maar dit wordt weer afgewisseld met rustige zang. Het komt wat overeen met de latere albums van Tool of de rustige stukken van Opeth.
 
Het is erg rustige muziek. Ze zullen niets zijn voor je ben ik bang. Als je onderstaande link rond 20 min gaat luisteren is wel zo'n beetje het hardste in de zin dat het meer gitaren zijn, maar dit wordt weer afgewisseld met rustige zang. Het komt wat overeen met de latere albums van Tool of de rustige stukken van Opeth.

Nu heb je m'n aandacht. Ik ga het eens checken (Y)

EDIT: Valt niet tegen so far. Inderdaad hoor je wel een Opeth-invloed. Wellicht heeft het feit dat er een Opeth-drummer in zit er mee te maken :)
De Tool-invloed is ook wel aanwezig, maar toch zou ik qua stijl meer Opeth dan Tool noemen.
"Martyrs" is ook een prettig nummer.
 
Laatst bewerkt:
Nog wat rustige muziek in het genre Stoner Rock, een beetje vergelijkbaar met Audioslave.
Onderstaande link rond 23 minuten voor wat ik het beste nummer vindt.

Deze band eergisteren zelf ondekt.

Rond 30min het rustigste nummer en een favoriet van mij.
 
Neugierig. A.s. Dinsdag dus ligt de Kuip in katzwijm (in half uur stijf uitverkocht) voor deze rockband Megapopulair in Germany. Vroeg me alleen af waarom.
Naargeestige muziek lijkt het , schreeuwlelijkers:horen: ook niet echt, melodieus hmm.. hier in NL hoor je ze niet. Nauwelijks. Rammstein Geen idee of dat wel/niet jammer gevonden wordt.
Las in krant heute ergens tegen het randje, nooit overheen, geengageerd zoals dat heet. . :speechless:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan