Van Bommel in beeld bij Bayern volgens Jack van Gelder ....beetje vroeg denk ik...

Dat lijkt mij ook, al zie ik hem daar op termijn wel belanden. Het zou me ook niets verbazen als Bayern naar Ten Hag zou informeren (hoewel Bayerntrainers vaak een grote naam hebben).
 
Ik zou ook wel graag een beker winnen. Heb namelijk nog nooit bewust een bekerfinale meegemaakt en zou me best wel leuk lijken om dat mee te maken. En sowieso, weer een prijs meer dan die :SC: is toch ook altijd van belang :D.
Laatste gewonnen was tegen Heracles.. geweldige sfeer in de Kuip. Dat stadion is overigens echt wel op. Stond volgens mij 5 cm water op de vloer van het toilet. En er waren meer dingen op.. En dan bedoel ik niet het toilet papier.

Ja die KevinNummer8 is echt een wonderkind: studeert al aan de universiteit en stemt ook nog PVV.
Pfff bespaar mij dat soort politieke voorkeuren aub.
 
Goede keuze om met controle te starten. Maar wanneer die rode kaart valt moet je ze volledig vastzetten en VOETBALLEN. Maar nee, na die 2-1 gebeurde het tegenovergestelde. Onze backs en middenvelders waren weer vastgenageld aan de middenlijn en de lange bal werd gehandeerd. Jonge jonge Mark, ik had wel verwacht dat je wat meer van je karakter zou overbrengen aan de spelers en ze zou slopen de tweede helft.
 
Goede keuze om met controle te starten. Maar wanneer die rode kaart valt moet je ze volledig vastzetten en VOETBALLEN. Maar nee, na die 2-1 gebeurde het tegenovergestelde. Onze backs en middenvelders waren weer vastgenageld aan de middenlijn en de lange bal werd gehandeerd. Jonge jonge Mark, ik had wel verwacht dat je wat meer van je karakter zou overbrengen aan de spelers en ze zou slopen de tweede helft.
Met spelers als Hendrix? Ja daar maak je wel indruk mee. ?
 
Nogmaals, Mark heeft geen lef in zijn lijf. Gooi gewoon Guti, Ihattaren, Malen en Gakpo in de basis. Die gasten zijn gemotiveerd tot het bot, maar nee Bommel gunt die spelers geen mooi optreden in die betonnen pisbak.
 
De geest van die overschatte coach Bert Van Marwijk is kennelijk nog dominant aanwezig bij PSV. Net als zijn schoonvader is MvB een slechte wisseldiscoach! Telkens, ook in de CL, pakten zijn wissels verkeerd uit. Domme wissels ook net als zijn opstelling vooraf. Opzouten met die “controleurs”. Hou toch op.
 
De geest van die overschatte coach Bert Van Marwijk is kennelijk nog dominant aanwezig bij PSV. Net als zijn schoonvader is MvB een slechte wisseldiscoach! Telkens, ook in de CL, pakten zijn wissels verkeerd uit. Domme wissels ook net als zijn opstelling vooraf. Opzouten met die “controleurs”. Hou toch op.

misschien maar eens een tegeltje bij hem op de WC hangen met "angst is een slechte raadgever". Dat gezegd hebbend was het niet zo alsof PSV overklast werd; het verloor eigenlijk alleen door 2 schlemielige momenten van mr. 2 punten voorsprong Schwaab.
 
Van Bommel ziet niet eens dat Bergwijn en Lozano al wekenlang uit vorm zijn. Met onze jeugd aangevuld door Guttierez [Zie eerdere post] had je gewoon gewonnen. En Rosario, Bommeltje Bommeltje toch...(n)
 
De geest van die overschatte coach Bert Van Marwijk is kennelijk nog dominant aanwezig bij PSV. Net als zijn schoonvader is MvB een slechte wisseldiscoach! Telkens, ook in de CL, pakten zijn wissels verkeerd uit. Domme wissels ook net als zijn opstelling vooraf. Opzouten met die “controleurs”. Hou toch op.

Of hij een overschatte coach is weet ik niet. Als we allemaal die hosanna van de eerste seizoenshelft hadden gevolgd (wereldcoach!) misschien wel. En in hoeverre dit op het conto van Van Marwijk te schrijven is vind ik ook lastig. Wel volledig met je eens dat onze staf vandaag tactisch verloren heeft. Ze zijn in ieder geval consequent, want dezelfde fouten (volop controleurs en als het mis gaat alleen maar aanvallers erbij zetten in plaats van voetballend vermogen vanaf het middenveld) blijven ze maken. En in de reacties achteraf zie ik ook niet echt terug dat hij de indruk heeft dat het wellicht anders was gegaan als Guti, Pereiro, Ihattaren en consorten niet de hele wedstrijd op de bank hadden gezeten.

'Ik vind het een onnodige nederlaag. Ik denk dat we het de eerste helft goed voor elkaar hadden en de tweede helft waren we de betere partij', zo vatte de PSV-coach samen.
 
Veel punten is inmiddels ook erg vertekend met die slechte uitslagen de laatste tijd. PSV reeg de punten aaneen vóór de winterstop maar daarna...:cry:
 
2 fouten van Schwaab, dus van Bommel is blijkbaar weer een kutcoach.

Dat hij nog steeds klote veel punten haalt, doet er niet toe.

Ajax heeft ook weinig gecreeerd, net als PSV.

Dat hij veel punten haalt wil niet zeggen dat ik het niet pertinent oneens kan zijn met zijn tactische keuzes en daar een groot gedeelte van de afgang van vandaag aan ophang. Net zoals Ten Hag de schuldige was van de nederlaag van Ajax in Eindhoven. Het feit dat Ajax vandaag helemaal niet goed speelde maar alsnog met 3-1 wint, terwijl ze een groot gedeelte met tien man speelden maakt het toch alleen maar erger?

En als we het over fouten hebben scoorden wij alleen maar omdat Onana een enorme blunder maakte. En dat was ook nog eens uit een indirecte vrije trap...
 
De geest van die overschatte coach Bert Van Marwijk is kennelijk nog dominant aanwezig bij PSV. Net als zijn schoonvader is MvB een slechte wisseldiscoach! Telkens, ook in de CL, pakten zijn wissels verkeerd uit. Domme wissels ook net als zijn opstelling vooraf. Opzouten met die “controleurs”. Hou toch op.

Cocu was nog angstiger.
FdB nog veel slechter.
Gio nog overschatterderderder.
Advocaat vergane glorie.
BvM is zo ongeveer de enige die internationaal niet afgaat. En dat gaat ook met MvB gebeuren.

Hij moet alleen nog even in de leer gaan bij Atletico en Juve. Hoe trek je zo’n situatie als vanmiddag over de streep.
De afgang zit in de tactiek/gogme van laatste 30min. Niet in een opstelling of wissel. Killen zo’n wedstrijd.
1-1 was genoeg. Punt.
BvM had dat gedaan, denk ik, een centrale verdediger erbij bij 1-1.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan