Romário de Souza Faria

CNG MrKrateos Hier een compo, compa, video met hoogtepunten van Romario (z'n voetbalhoogtepunten welteverstaan. Ik weet niet of er een video is van z'n andere hoogtepunten, maar mocht dat zo zijn, dan hoef ik 'm niet te zien :D

De hoogtepunten van Romario in 5 minuten proppen ???
 
CNG MrKrateos Hier een compo, compa, video met hoogtepunten van Romario (z'n voetbalhoogtepunten welteverstaan. Ik weet niet of er een video is van z'n andere hoogtepunten, maar mocht dat zo zijn, dan hoef ik 'm niet te zien :D

Voor degenedie te jong zijn om hem te hebben zien spelen: kijk en huiver. Absolute wereldtop, die 5 jaar bij PSV gespeeld heeft. En het iedere week weer opnieuw deed. En niet alleen in de eredivisie, die toen nog wel wat voorstelde, maar ook in de CL ( die toen nog EC I heette). Wat een speler, de beste die we hebben gehad en hoogstwaarschijnlijk ooit zullen aanschouwen in het Philips stadion. :love::love::love::metal::metal:
 
Voor degenedie te jong zijn om hem te hebben zien spelen: kijk en huiver. Absolute wereldtop, die 5 jaar bij PSV gespeeld heeft. En het iedere week weer opnieuw deed. En niet alleen in de eredivisie, die toen nog wel wat voorstelde, maar ook in de CL ( die toen nog EC I heette). Wat een speler, de beste die we hebben gehad en hoogstwaarschijnlijk ooit zullen aanschouwen in het Philips stadion. :love::love::love::metal::metal:
Dat was een gouwe zet van Ploegsma en Ruts en Philips destijds. Ze zagen hem vlammen op de OS en ze sloegen toe...:HB::HB::HB:
 
Per ongeluk, want ze wilden een andere speler. Maar Ploegsma jr. dacht dat Romario bedoeld werd.
PSV wilde Degrijse, maar Brugge zat achter een andere speler aan. PSV dacht hee dat moeten wij is uitvogelen wie dat is en dachten dat Romario het was, en kaapte hem snel weg. Later bleek Brugge Frank Farina te willen en niet met Romario bezig te zijn. Degrijse had ik destijds ook graag bij PSV gezien. Hij kwam eigenlijk een aantal jaar te laat.
 
Grappig dat een van de grootste spelers werd gehaald doordat Ploegsma aan zijn zoon vroeg, weet jij wie Brugge bedoelt met tropische verrassing? Die zoon noemde Romario aangezien die het goed deed tijdens de Olympische spelen.
 
quote-i-have-scored-against-every-team-every-country-every-defender-in-the-world-romario-71-92-68.jpg


"God created me to delight people with my goals."
Romario

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan