Mohamed Ihattaren (M)

Idrissi kiest voor Marokko. Boeiend.
Maar enkele maanden geleden schreef ik ergens op dit forum dat ik echt benieuwd ben wat Ihattaren gaat kiezen.
‘Totaal irrelevant voor zo’n jonge speler,’ was een reactie. Maar als ik Koeman was zou ik hem al selecteren.
 
Idrissi kiest voor Marokko. Boeiend.
Maar enkele maanden geleden schreef ik ergens op dit forum dat ik echt benieuwd ben wat Ihattaren gaat kiezen.
‘Totaal irrelevant voor zo’n jonge speler,’ was een reactie. Maar als ik Koeman was zou ik hem al selecteren.
Dat zei ik een tijd geleden al. Het gevaar van de ondankbare honden als Boussabon die dit soort jongens en hun familie stiekem benaderen om voor Marokko te kiezen, ligt nu al op de loer.
 
Ik heb bij Ihattaren het gevoel dat hij de nieuwe Ibrahim Afellay is: talentvol, succes bij PSV in de komende 2 seizoenen, over een paar jaar verkassen naar een Europese topclub en uitkomend voor het Nederlands elftal. Ihattaren wordt kortom onze nieuwe knuffel-Marokkaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij Ihattaren het gevoel dat hij de nieuwe Ibrahim Afellay is: talentvol, succes bij PSV in de komende 2 seizoenen, over een paar jaar verkassen naar een Europese topclub en uitkomend voor het Nederlands elftal. Ihattaren wordt kortom onze nieuwe knuffel-Marokkaan.

Met dat verschil dat hij genoemd gaat worden in een rijtje spelers met oa Bergwijn en De Ligt die NL wereldkampioen heeft gemaakt........

..........ik heb besloten niet dood te gaan voordat NL wereldkampioen voetbal is.
 
Met dat verschil dat hij genoemd gaat worden in een rijtje spelers met oa Bergwijn en De Ligt die NL wereldkampioen heeft gemaakt........

..........ik heb besloten niet dood te gaan voordat NL wereldkampioen voetbal is.
Heb ik eindelijk het antwoord op de vraag die Queen ooit stelde
Who want's to live forever
 
Met dat verschil dat hij genoemd gaat worden in een rijtje spelers met oa Bergwijn en De Ligt die NL wereldkampioen heeft gemaakt........

..........ik heb besloten niet dood te gaan voordat NL wereldkampioen voetbal is.
Ben je soms van plan het wereldrecord oudste mens ooit te verbreken...?? :S:(a)
 
Indrukwekkende Ihattaren wil niets weten van buitenlandse interesse

link

De vermeende interesse uit het buitenland is niet aan hem besteed. Ihattaren: 'Ik lees bijna geen nieuws, doe vooral andere dingen in mijn vrije tijd, zoals bowlen. Ik krijg het nieuws wel van vrienden of familie, maar ik zeg ze dat ze het voor zich moeten houden. Ik ben tevreden bij PSV.'
 
Indrukwekkende Ihattaren wil niets weten van buitenlandse interesse

link

De vermeende interesse uit het buitenland is niet aan hem besteed. Ihattaren: 'Ik lees bijna geen nieuws, doe vooral andere dingen in mijn vrije tijd, zoals bowlen. Ik krijg het nieuws wel van vrienden of familie, maar ik zeg ze dat ze het voor zich moeten houden. Ik ben tevreden bij PSV.'
Leuk om te lezen. Mijn vrouw had dat bowlen gisteren ook al gehoord. Wat een hobby heeee.....
 
Mooi dat hij kennelijk goede mensen om zich heen heeft. Dat zei MvB ook al. Mensen die jou naar de mond praten zijn geen echte vrienden.
 
Links mogen uiteraard wel, geen hele stukken. Ook niet bijna een heel stuk.
Als je een puntje wilt aanhalen uit het artikel dan kan dat wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan