PSV - Feyenoord | Zondag 24 februari | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bommeltje twijfelt niet aan Lozano zegt die, dus we spelen weer een match met 10 man :FP:
Erg voorbarig. Zo snel als de vorm kan verdwijnen, kan deze ook weer terug zijn. Ik snap wel dat je een speler met deze status niet na 2 wedstrijden op de bank zet.
 
Erg voorbarig. Zo snel als de vorm kan verdwijnen, kan deze ook weer terug zijn. Ik snap wel dat je een speler met deze status niet na 2 wedstrijden op de bank zet.

2 wedstrijden?
In de loop van het eind 2018 werd die alsmaar slapper, in 2019 heeft die verder amper een pepernoot geraakt, toen een tik op zijn hoofd en daarna is het hooguit 5% rendement. Een Ibrahimovic heeft status omdat die zich bewezen heeft in dipjes en goede tijden, Lozano niet. Lozano is een talent waar de lijn hard omhoog ging en al heel lang op een vast niveau blijft hangen / vormdip / zijn plafond, vul maar zelf in.

Iedereen die graag wilt en zijn best doet is momenteel beter/bruikbaarder dan Lozano.
 
Feyenoord heeft ongelooflijk veel moeite het spel te maken, daarom is het ruk tegen kleine tegenstanders. Tegen Ajax en PSV hoeven ze het spel niet te maken maar kunnen ze lekker in hun kracht spelen: nl, duels winnen en op inzet buffelen.

:unsure: Dan zullen ze dat wel willen laten zien in de bekerwedstrijd tegen Ajax. :fb:
Laat ze zich maar niet te veel inzetten en krachten sparen tegen PSV. ;)
 
Volgens Lozano hebben de tegrnstanders ons beter bestudeerd en ons daardoor verrast. Weinig zelfkritiek had hij.
 
Volgens Lozano hebben de tegrnstanders ons beter bestudeerd en ons daardoor verrast. Weinig zelfkritiek had hij.

Dat valt wel mee. Interview door Joep Schreuder en Lozano zei dat dat hij er wel begrip voor had dat hij gewisseld werd en dat hij niet zo goed speelde. Interview stelde verder niet veel voor, zoals zo vaak bij Joep Schreuder.
 

Ter opwarming, inspiratie en gewoon om te genieten. Verder kan je d'r weinig over zeggen, is een wedstrijd op zich.
Verwacht juist een fel Feyenoord omdat niemand dat verwacht.
 
2 wedstrijden?
In de loop van het eind 2018 werd die alsmaar slapper, in 2019 heeft die verder amper een pepernoot geraakt, toen een tik op zijn hoofd en daarna is het hooguit 5% rendement. Een Ibrahimovic heeft status omdat die zich bewezen heeft in dipjes en goede tijden, Lozano niet. Lozano is een talent waar de lijn hard omhoog ging en al heel lang op een vast niveau blijft hangen / vormdip / zijn plafond, vul maar zelf in.

Iedereen die graag wilt en zijn best doet is momenteel beter/bruikbaarder dan Lozano.
Je hebt het over Zlatan, volgens mij heeft hij in de ED nooit meer dan 14 goals in 1 seizoen gemaakt.
 
Je hebt het over Zlatan, volgens mij heeft hij in de ED nooit meer dan 14 goals in 1 seizoen gemaakt.
Nooit meer dan 13 doelpunten per Eredivisie seizoen.
In Italie begon hij pas het net te vinden, met als hoogste aantal een keer 28 voor AC Milan. In Frankrijk, een aantal jaren later wist hij dit aantal nog te overtreffen met 38 competitie doelpunten.
En nu wil hij op 37 jarige leeftijd alle records in de MLS gaan verbeteren. Wat een grandioze speler.
 
Volgens Lozano hebben de tegrnstanders ons beter bestudeerd en ons daardoor verrast. Weinig zelfkritiek had hij.

Dat was ook wat me direct opviel. Ik hoop niet dat dit de gangbare gedachte is onder de spelersgroep, maar het zou me niet eens verbazen; sterker, het zou wel het een en ander verklaren. Ook de uitlatingen van MvB bevestigen het min of meer; die vindt immers dat ze nu beter spelen dan in de eerste seizoenshelft. Uiteraard stellen ploegen zich op PSV in, maar dat doen ze eigenlijk altijd wel. Zo gezien is het geen wonder dat ze na de winterstop zoveel punten hebben verspeeld
 
Nou ja, Zlatan in de MLS....zet Ronaldo in de eerste divisie en hij maakt op zijn 40ste nog zeker meer dan 25 doelpunten , waaronder zeer fraaie hoogstandjes....diezelfde Zlatan bakte er in zijn laatste 2-3 jaren in Europa weinig van....neemt niet weg dat hij wel een grote voetballer is, maar wat ik wil aangeven is dat de MLS beslist niet te vergelijken is met de Europese competitie ....
 
Nou ja, Zlatan in de MLS....zet Ronaldo in de eerste divisie en hij maakt op zijn 40ste nog zeker meer dan 25 doelpunten , waaronder zeer fraaie hoogstandjes....diezelfde Zlatan bakte er in zijn laatste 2-3 jaren in Europa weinig van....neemt niet weg dat hij wel een grote voetballer is, maar wat ik wil aangeven is dat de MLS beslist niet te vergelijken is met de Europese competitie ....
Zijn laatste jaar in Europa; 17 goals en 5 assists bij Manchester United.
Het jaar er voor scoorde hij 38 keer voor PSG
Het klopt dat de MLS geen hoog niveau is, maar dat hij de laatse jaren in Europa er niks van bakte klopt niet
 
Sowieso: ik ga er van uit dat tegenstanders altijd wel hun huiswerk doen over PSV. Je gaat toch niet een wedstrijd beginnen met "we zien wel hoe het loopt"? Een plan zal er altijd zijn. Dat mag geen factor zijn voor PSV, en vind ik geen valide reden om een wedstrijd zo slap te beginnen als de laatste wedstrijden.
 
Zijn laatste jaar in Europa; 17 goals en 5 assists bij Manchester United.
Het jaar er voor scoorde hij 38 keer voor PSG
Het klopt dat de MLS geen hoog niveau is, maar dat hij de laatse jaren in Europa er niks van bakte klopt niet

38 doelpunten in een jaar bij PSG? Daar doet Manolev 2 maanden over
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan