Hirving Lozano (A)

Is gewoon niet zichzelf na een zware klap en misschien speelt angst een rol. Deze jongen heeft bij mij alle krediet na 19 weergaloze maanden.

Terechte wissel uiteraard, net als vorige week. Maar ik weiger boegbeelden en sterspelers zo makkelijk en snel af te vallen.
Ik twijfelde je post te liken. Doe het niet want weet niet of ik het er mee eens ben. Ik twijfel of dit echt de reden is. In mijn beleving heeft de komst van Guti hem geen goed gedaan. Ik denk dat het een eis van Lozano was hem te halen. Misschien voelt hij zich nu de koning nadat Guti dus is gekomen. Ik weet het niet, maar sinds zijn komst is het vuur verdwenen. Misschien nog maar een keer een klap van de molen.
 
Lozano, reële waarde, 40m
Lozano, waarde volgens PSV'ers 80m
Lozano, huidige waarde 8m

:sleep:

En wat is dan de waarde van Frenkie, na zijn dramatische optredens van de laatste tijd volgens Ajacieden Quagmire? 7,5 miljoen? Oh nee... :sleep:

Koud weer en Mexicanen gaat gewoon niet samen.
 
En wat is dan de waarde van Frenkie, na zijn dramatische optredens van de laatste tijd volgens Ajacieden Quagmire? 7,5 miljoen? Oh nee... :sleep:

Koud weer en Mexicanen gaat gewoon niet samen.
Is op tijd verkocht.
Koud? Misschien een zaalvoetbalteam oprichten voor hem?
 
En wat is dan de waarde van Frenkie, na zijn dramatische optredens van de laatste tijd volgens Ajacieden Quagmire? 7,5 miljoen? Oh nee... :sleep:

Koud weer en Mexicanen gaat gewoon niet samen.

Hij is verkocht voor 75m, zijn huidige waarde is nu dus 85m mocht iemand hem direct willen overkopen van Barca, ze willen tenslotte wel iets van winst maken in zo'n situatie. Dus hoe beroerd hij ook is, hij is geen cent gezakt in zijn waarde.

Waar onze getraumatiseerd geval beter 2 maanden op vakantie kan gaan om zijn kop te legen of zijn hoofd weer te vullen.
 
Is gewoon niet zichzelf na een zware klap en misschien speelt angst een rol. Deze jongen heeft bij mij alle krediet na 19 weergaloze maanden.

Terechte wissel uiteraard, net als vorige week. Maar ik weiger boegbeelden en sterspelers zo makkelijk en snel af te vallen.
Mee eens. Triest voor Lozano,maar de angst, voor aanslagen op hem is te begrijpen en spijtig voor ons.
 
Mee eens. Triest voor Lozano,maar de angst, voor aanslagen op hem is te begrijpen en spijtig voor ons.
Ach met een paar Marokkanen in het team was de kans op aanslagen er altijd al ???

Kan dit? Ja dit kan wel.
 
Men moet hem lekker naar Mexico sturen, voor dit seizoen is hij al lang klaar en nutteloos verklaard.

Op FB las ik een perfecte samenvatting over hem

Jan-Peter Donkers Chucky heeft het momenteel wat hoog in zijn Sombrero. Sinds PSV uit de CL is lijkt het of Lozano geen interesse meer heeft in PSV. Die Raiola heeft zijn hoofd al helemaal op hol gebracht, dat-ie geweldig is, dat-ie te goed is voor de Eredivisie, te goed voor PSV. Helaas. Erg benieuwd of Mark hem terug met z'n beentjes op de grond kan krijgen.
 
Ik twijfelde je post te liken. Doe het niet want weet niet of ik het er mee eens ben. Ik twijfel of dit echt de reden is. In mijn beleving heeft de komst van Guti hem geen goed gedaan. Ik denk dat het een eis van Lozano was hem te halen. Misschien voelt hij zich nu de koning nadat Guti dus is gekomen. Ik weet het niet, maar sinds zijn komst is het vuur verdwenen. Misschien nog maar een keer een klap van de molen.

Zou maar zo kunnen. Z'n maatje speelt niet en dat doet 'm vast pijn.
 
Men moet hem lekker naar Mexico sturen, voor dit seizoen is hij al lang klaar en nutteloos verklaard.

Op FB las ik een perfecte samenvatting over hem

Jan-Peter Donkers Chucky heeft het momenteel wat hoog in zijn Sombrero. Sinds PSV uit de CL is lijkt het of Lozano geen interesse meer heeft in PSV. Die Raiola heeft zijn hoofd al helemaal op hol gebracht, dat-ie geweldig is, dat-ie te goed is voor de Eredivisie, te goed voor PSV. Helaas. Erg benieuwd of Mark hem terug met z'n beentjes op de grond kan krijgen.

Ik hoop dat Lozano begrijpt dat het seizoen met een kampioenschap eindigen, waarbij hij domineert en uitblinkt, andere clubs uit de hoge transferhoed tovert dan wanneer hij de laatste fase van het seozoen op de bank zit te bibberen. Ik geloof in het positieve en kan me niet voorstellen dat de wil o te winnen/schitteren weg is bij Lozano. Hup Lozona!
 
Men moet hem lekker naar Mexico sturen, voor dit seizoen is hij al lang klaar en nutteloos verklaard.

Op FB las ik een perfecte samenvatting over hem

Jan-Peter Donkers Chucky heeft het momenteel wat hoog in zijn Sombrero. Sinds PSV uit de CL is lijkt het of Lozano geen interesse meer heeft in PSV. Die Raiola heeft zijn hoofd al helemaal op hol gebracht, dat-ie geweldig is, dat-ie te goed is voor de Eredivisie, te goed voor PSV. Helaas. Erg benieuwd of Mark hem terug met z'n beentjes op de grond kan krijgen.
?
 
Men moet hem lekker naar Mexico sturen, voor dit seizoen is hij al lang klaar en nutteloos verklaard.

Op FB las ik een perfecte samenvatting over hem

Jan-Peter Donkers Chucky heeft het momenteel wat hoog in zijn Sombrero. Sinds PSV uit de CL is lijkt het of Lozano geen interesse meer heeft in PSV. Die Raiola heeft zijn hoofd al helemaal op hol gebracht, dat-ie geweldig is, dat-ie te goed is voor de Eredivisie, te goed voor PSV. Helaas. Erg benieuwd of Mark hem terug met z'n beentjes op de grond kan krijgen.

Zou het zo kunnen zijn dat hij gewoon een vormdip heeft? Dat kan toch, dat mag toch? Het hele elftal draait matig tot slecht, Chucky ook. Het is me te makkelijk om dat maar meteen te schrijven dat hij het hoog in z'n bol zou hebben.
 
Zou het zo kunnen zijn dat hij gewoon een vormdip heeft? Dat kan toch, dat mag toch? Het hele elftal draait matig tot slecht, Chucky ook. Het is me te makkelijk om dat maar meteen te schrijven dat hij het hoog in z'n bol zou hebben.

Dit + het is een speler die het ook van zijn snelheid moet hebben. Daar kan je alleen gebruik van maken als je ruimte krijgt, niet tegen tegenstanders die zich ingraven.
 
Is gewoon niet zichzelf na een zware klap en misschien speelt angst een rol. Deze jongen heeft bij mij alle krediet na 19 weergaloze maanden.

Terechte wissel uiteraard, net als vorige week. Maar ik weiger boegbeelden en sterspelers zo makkelijk en snel af te vallen.
En volgens mij was hij ook wegens privé omstandigheden niet in Quatar tijdens het trainingskamp. Misschien is er iets aan de hand. Mensen doen soms ook alsof ze alles al weten over een bepaalde speler en waarom hij bijv geen pepernoot meer raakt.
 
En volgens mij was hij ook wegens privé omstandigheden niet in Quatar tijdens het trainingskamp. Misschien is er iets aan de hand. Mensen doen soms ook alsof ze alles al weten over een bepaalde speler en waarom hij bijv geen pepernoot meer raakt.
Als een vriend/familielid iets ergs overkomt, als je een miskraan krijgt of oid, dan presteert iedereen slechter. Maar het kan net zo goed wel iets mentaals zijn, of hij heeft gewoonweg minder kwaliteit. Maar ik zou het niet kunnen invullen wat het is.
 
Ik twijfelde je post te liken. Doe het niet want weet niet of ik het er mee eens ben. Ik twijfel of dit echt de reden is. In mijn beleving heeft de komst van Guti hem geen goed gedaan. Ik denk dat het een eis van Lozano was hem te halen. Misschien voelt hij zich nu de koning nadat Guti dus is gekomen. Ik weet het niet, maar sinds zijn komst is het vuur verdwenen. Misschien nog maar een keer een klap van de molen.
Na Guti's komst heeft Lozano uitstekend gespeeld. Volgens mij is het behelpen na zijn botsing. Ik ben het dus wel eens met Der Muzikant.
En het is natuurlijk ook niet gek dat hij een dipje heeft. Hoort bij de leeftijd. Rosario en Dumfries spelen ook niet echt geweldig op het moment. Die vormdips moet het team wel compenseren natuurlijk. Dat is nog niet zo eenvoudig. Als dan Zoet ook nog z'n halfjaarlijkse grabbelwedstrijdje heeft, dan is het moeilijk winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan