Engels voetbal

Chelsea verliest vanavond kansloos met 2-0 in eigen huis van Man U. Na dat pak slaag van City nu dus verlies tegen Man U. De dagen van Sarri zijn geteld....ik voorspel een ontslag nog voor 1 maart a.s. Daarna wordt Zidane als nieuwe coach geïnstalleerd ...
 
Chelsea verliest vanavond kansloos met 2-0 in eigen huis van Man U. Na dat pak slaag van City nu dus verlies tegen Man U. De dagen van Sarri zijn geteld....ik voorspel een ontslag nog voor 1 maart a.s. Daarna wordt Zidane als nieuwe coach geïnstalleerd ...

Wie weet. Chelsea de koopclub verliest het van betere koopclubs.
 
Volgens mij is Sarri teveel veldtrainer, als ik de fouten zie die hij bij Chelsea maakt. Als je op moment dat de prestaties op het veld iets minder wordt ook nog gigantische flaters gaat slaan in communicatie naar je eigen spelers en de pers zet je jezelf buitenspel.
 
FIFA straft Chelsea met transferverbod

link

Chelsea mag voorlopig geen aankopen meer doen. De FIFA heeft dat besloten, omdat de Engelse topclub zich niet heeft gehouden aan de regels voor het aantrekken van spelers jonger dan 18 jaar. Als straf mag Chelsea tijdens de komende twee transferperiodes geen spelers aantrekken. Tevens kreeg de club een boete van ruim een half miljoen euro.

Chelsea pikt transferban FIFA niet

link

Chelsea gaat in beroep tegen de sanctie die het vrijdagochtend door de FIFA kreeg opgelegd.

Tsja ... er hadden al veel eerder maatregelen genomen moeten worden. Voordat het volledig uit de hand ging lopen.
Dat geldt voor het hele betaalde voetbal. Het betaalde voetbal is ziek. :sick:
 
Chelsea staat op 0-0 tegen ManCity.
Mooi dat Zinchenko zo vaak erin staat bij laatstgenoemde club. Bij PSV kreeg hij vrijwel nooit kansen.
 
Ongelofelijk, trainer van Chelsea wil zijn keeper wisselen vlak voordat de pingels komen. Keeper weigert er af te gaan... Trainer witheet. Mij benieuwen hoe de sessie zo gaat....
 
Chelsea - Manchester City 0-0 na verlenging.
De keeper van Chelsea krijgt kramp en de reservekeeper staat klaar om in te vallen, maar de keeper wil er niet uit. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan