Directie PSV - Algemeen

Die hekken staan er echt niet ter decoratie. Nou ja, zoals ze bij Dit was het nieuws altijd zeiden: "Gelukkig hebben we de foto's nog!"

Inderdaad

Foto van met stadionverbod gestrafte PSV-fan in reclame sponsor Energiedirect

link

694


o.O

PSV moet dat stadionverbod per (energie)direct ongedaan maken. :devilish:
En die supporter moet van Energiedirect een jaar lang gratis electra en gas krijgen. ;)
Hij kan ze zelfs aanklagen voor het schenden van portretrecht. :p
 
Anderlecht wil Frank Arnesen aanstellen in een topfunctie. Arnesen moet de sportieve rechterhand van Michael Verschueren worden.

link

Anderlecht praat momenteel met twee van zijn ex-spelers, Frank Arnesen (62) en Pär Zetterberg (48), over een sportieve functie binnen de club. Arnesen moet de rechterhand van de nieuwe sportieve baas Michael Verschueren worden. Met zijn ervaring én netwerk moet hij de paars-witte transferpolitiek een nieuwe richting uitsturen.
 
Anderlecht wil Frank Arnesen aanstellen in een topfunctie. Arnesen moet de sportieve rechterhand van Michael Verschueren worden.

link

Anderlecht praat momenteel met twee van zijn ex-spelers, Frank Arnesen (62) en Pär Zetterberg (48), over een sportieve functie binnen de club. Arnesen moet de rechterhand van de nieuwe sportieve baas Michael Verschueren worden. Met zijn ervaring én netwerk moet hij de paars-witte transferpolitiek een nieuwe richting uitsturen.
Dat zou ik echt heel raar vinden. Hij wilde bij PSV geen funktie toen Brands vertrok, omdat hij niet meer fulltime wilde werken. En nu zou hij dat wel bij Anderlecht willen?
 
Dat zou ik echt heel raar vinden. Hij wilde bij PSV geen funktie toen Brands vertrok, omdat hij niet meer fulltime wilde werken. En nu zou hij dat wel bij Anderlecht willen?


Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Hij kan nog nee zeggen.

"Op dit moment is Arnesen onder meer lid van de Raad van Commissarisen van PSV. Of hij die functie kan doorzetten bij aanvaarding van een functie bij Anderlecht is onduidelijk."

Als hij de functie bij Anderlecht aanvaardt zal dit niet de combineren zijn met zijn functie bij PSV. Dat is wel duidelijk.
 
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Hij kan nog nee zeggen.

"Op dit moment is Arnesen onder meer lid van de Raad van Commissarisen van PSV. Of hij die functie kan doorzetten bij aanvaarding van een functie bij Anderlecht is onduidelijk."

Als hij de functie bij Anderlecht aanvaardt zal dit niet de combineren zijn met zijn functie bij PSV. Dat is wel duidelijk.
Als hij naar Anderlecht gaat, moeten we hem niet een willen bij PSV.
 
Interessant. Het begint - gelukkig - op klein schaal. Eens kijken wat hieruit komt. Ook leuk: Salcido en Maza zijn ambassadeurs voor PSV in Mexico geworden.

Logische stap, het lijkt me inderdaad ondoenlijk om dat soort zaken te coordineren vanuit Nederland. Vraag me alleen af hoe serieus ze dit willen doorzetten. Lozano zal na dit seizoen echt vertrekken, en dan heb je in principe nog maar één Mexicaanse speler. Ik vind het vanuit technisch oogpunt onwenselijk om puur vanuit commerciële belangen na te gaan streven om perse meerdere Mexicaanse spelers te gaan kopen, en er weer een terug te halen op moment dat er een vertrekt. Kwaliteit moet altijd leidend zijn, onvervuild door positieve Mexicaanse discriminatie.
 
Interessant. Het begint - gelukkig - op klein schaal. Eens kijken wat hieruit komt. Ook leuk: Salcido en Maza zijn ambassadeurs voor PSV in Mexico geworden.

Lijkt me ook leuk als we Stevens dan een functie bij PSV geven...
 
Dus Arnesen ook weg, naar Anderlecht... De know how gaat in rap tempo achteruit zo, eerst Brands en nu Arnesen.
 
Dus Arnesen ook weg, naar Anderlecht... De know how gaat in rap tempo achteruit zo, eerst Brands en nu Arnesen.

Kan me vanuit hem prima voorstellen dat als hij dit nog een keer wil doen deze kans te mooi is om te laten gaan. Kunnen wij Van Breukelen weer terugvragen, was volgens mij een prima Commissaris...
 
Kan me vanuit hem prima voorstellen dat als hij dit nog een keer wil doen deze kans te mooi is om te laten gaan. Kunnen wij Van Breukelen weer terugvragen, was volgens mij een prima Commissaris...
Maar waarom wilde Arnesen dan niet de opvolger van Brands worden? Dat was een prima oplossingen geweest. Eens met Van Breukelen terug te halen
 
Maar waarom wilde Arnesen dan niet de opvolger van Brands worden? Dat was een prima oplossingen geweest. Eens met Van Breukelen terug te halen
Ergens denk ik dat ook. Maar aan de andere kant, nu kan hij beter 'opnieuw' beginnen. Als je eerst hier al aardig wat jaar je hebt bemoeid met de zaken, en vervolgens zelf dat moet gaan uitvoeren en door dezelfde mensen wordt gecontroleerd, kan dat als irritant ervaren worden.
 
Kan me vanuit hem prima voorstellen dat als hij dit nog een keer wil doen deze kans te mooi is om te laten gaan. Kunnen wij Van Breukelen weer terugvragen, was volgens mij een prima Commissaris...
Moet er niet aan denken eerlijk gezegd... Wat een contrast tussen een bedachtzame en zich bewust van zijn positie zijnde Arnesen en zon flapdrol en demagoog als Van Breukelen. Nee, laat hem maar met zijn boeken en goeroe’s bezig zijn... Is totaal geen uithangbord voor PSV zeker niet na zijn mislukte acties bij de KNVB...
 
Kan me vanuit hem prima voorstellen dat als hij dit nog een keer wil doen deze kans te mooi is om te laten gaan. Kunnen wij Van Breukelen weer terugvragen, was volgens mij een prima Commissaris...

Geen van Breukelen! Die man heeft geen enkele credibility meer in voetbalminnend Nederland na z'n bizar slechte klus bij de KNVB.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat Eric Gerets wel te porren is voor een dergelijke functie. Als trainer is hij de laatste jaren op redelijk hoog niveau nergens meer succesvol...misschien dat hij een baan achter het bureau wel ziet zitten.
 
Geen van Breukelen! Die man heeft geen enkele credibility meer in voetbalminnend Nederland na z'm bizar slechte klus bij de KNVB.

Volgens mij is van Breukelen vooral door de KNVB-kliek gebruikt om al de rotzooi van van Praag/van Oostveen op te projecteren. Van Breukelen heeft bij de KNVB niet zoveel (fout) kunnen doen, daarvoor zat hij er te kort.

Les 1: ga niet als PSV-man iets in Zeist doen.
 
Vreemd dat Arnesen vertrekt, terwijl hij Brands niet wilde opvolgen. Heeft hij daar een reden voor gegeven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan