Religie

Goed nieuws indeed.

Ik gooi 'm er gewoon nog een keer in:
fg8P1aE.jpg

:clap2:
 
Twijfelende of ik het bij algemene nieuwsberichten of hier zou posten... Hier toch interessanter. Fascinerend nieuws.

https://www.theguardian.com/tv-and-...-of-sabrina-demonic-statue-baphomet?CMP=fb_gu

Interessant. M'n vriendin is toevallig deze serie aan het kijken, dus heb dit beeldje wel eens voorbij zien komen.

Uiteindelijk lijkt het me een aardig kansloze rechtszaak, maar wel een erg handige publiciteitsstunt. Hoe vaak komt het wel niet voor dat een religie of iets dat op een bestaande religie lijkt negatief wordt neergezet in een film of serie? Daarnaast is het toch wel aardig je eigen schuld dat de beelden die bij de satanistische religie ontstaan nou niet direct positief zijn. Baseer het dan op iets anders... Als ik even snel wat zaken lees moet je dit ook wel kwijt kunnen bij het Vliegend Spaghettimonster, of de Vliegende Theepot.
 
Er is weer eens een groepje dat ergens aanstoot aan neemt. Da's al lang geen nieuws meer toch?
 
Interessant. M'n vriendin is toevallig deze serie aan het kijken, dus heb dit beeldje wel eens voorbij zien komen.

Uiteindelijk lijkt het me een aardig kansloze rechtszaak, maar wel een erg handige publiciteitsstunt. Hoe vaak komt het wel niet voor dat een religie of iets dat op een bestaande religie lijkt negatief wordt neergezet in een film of serie? Daarnaast is het toch wel aardig je eigen schuld dat de beelden die bij de satanistische religie ontstaan nou niet direct positief zijn. Baseer het dan op iets anders... Als ik even snel wat zaken lees moet je dit ook wel kwijt kunnen bij het Vliegend Spaghettimonster, of de Vliegende Theepot.
Als schending van ontwerprecht/copyright hebben ze waarschijnlijk meer kans.
 
Als iemand naar de bakker loopt in kleren die hij zelf wil, is er waarschijnlijk al iemand die aanstoot neemt.

Denk vaak nog eens terug aan het fragment van Hans Teeuwen bij De Meiden van Halal. Wijze woorden.
Uit de mond van Hans Teeuwen komt alleen maar poep en geen wijze woorden. Die meiden van halal hadden ze hem ritueel moeten besnijden.
 
Uit de mond van Hans Teeuwen komt alleen maar poep en geen wijze woorden. Die meiden van halal hadden ze hem ritueel moeten besnijden.
Nou de verhouding poep en wijze woorden bij Hans Teeuwen is inderdaad scheef. Dat moet je de meiden van halal weer nageven, ze hebben Teeuwen wel serieus gekregen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan