Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Ik vind het altijd weer verrassend hoe die O19 ploegen van topclubs makkelijk opzij geschoven worden door onze O19 (en die van Ajax ook)
 
Ik vind het altijd weer verrassend hoe die O19 ploegen van topclubs makkelijk opzij geschoven worden door onze O19 (en die van Ajax ook)

En daarna loopt alles spaak...ik snap het niet. Is het dan zo moeilijk om het nivo van 18 naar 20 jaar vast te houden?
 
Het is inmiddels 2-1. Tottenham heeft in de 52e minuut een Penalty gemist en in de 73e minuut 2-1 gescoord.
Nog ongeveer 5 minuten + extra tijd te gaan.
 
90'+4' wordt het toch nog 2-2. :sad:

Jammer dat PSV de wedstrijd niet over de streep kon trekken.

Doelpogingen PSV 4 Tottenham 25
Schoten op goal PSV 3 Tottenham 8

Gezien deze cijfers was een overwinning wel wat veel van het goede geweest. ;)
 
90'+4' wordt het toch nog 2-2. :sad:

Jammer dat PSV de wedstrijd niet over de streep kon trekken.

Doelpogingen PSV 4 Tottenham 25
Schoten op goal PSV 3 Tottenham 8

Gezien deze cijfers was een overwinning wel wat veel van het goede geweest. ;)
Zo die jonkies van de Spurs kunnen ook niet mikken.
 
90'+4' wordt het toch nog 2-2. :sad:

Jammer dat PSV de wedstrijd niet over de streep kon trekken.

Doelpogingen PSV 4 Tottenham 25
Schoten op goal PSV 3 Tottenham 8

Gezien deze cijfers was een overwinning wel wat veel van het goede geweest. ;)
Die kinderen van Tottenham kunnen gewoon niet schieten dus.
 
PSV O19 staat met 1-0 achter tegen Tottenham Hotspur. Tottenham scoorde al in de 5e minuut.
Er is nu een half uur gespeeld.
 
Ihattaren: daar ben ik nou echt benieuwd maar wat hij gaat kiezen:NL of Marokko.
Zo meteen komen de aasgieren als Bousabon namens de Marokkaanse bond met hem praten. Maak je daar geen zorgen over. Dat is nu juist de enige activiteit van die bond...
 
Zo meteen komen de aasgieren als Bousabon namens de Marokkaanse bond met hem praten. Maak je daar geen zorgen over. Dat is nu juist de enige activiteit van die bond...

Het zou mooi zijn als er iemand met een dubbel paspoort zou zeggen: ‘Keuze, er is geen keuze, er is maar 1 land dat me keuzes en kansen heeft gegeven.’
 
  • Leuk
Reactions: IPF
UEFA Youth League
Inter O19 - PSV O19 3-0.

PSV eindigt op de laatste plaats in de poule.
 
Terug
Bovenaan Onderaan