Die terugspeelbal was zeer onhandig, maar geen kolossale blunder. De keeper had ook best kunnen opletten en een sprintje trekken, en kijk eens naar de versnelling door Lozano.
Er stonden zelfs een keeper, twee verdedigers en een aanvaller (!) dichter bij de bal dan Lozano. Hij was als enige echt scherp op dat moment.
 
Heel vele voetbal praatprogrammas waren vroeger prima te zien via internet. En dan was er ook nog soldaat van kaas/kaassoldaat met deze shows op 1 locatie.Tegenwoordig zijn al deze shows niet meer te zien als je niet in Nederland woont. De tafel van kees, natafelen met Kees, Veronica Inside zijn daardoor niet meer te volgen.

Iemand een idee hoe dit te zien is (nee het gebruik van VPN/Opera Browser helpt niet)?
 
Nou via VPN zou dat wel moeten kunnen zolang dat niet is geblokkeerd, maar over het algemeen vind er een check op IP bases plaats. Het zou ook nog kunnen zijn op basis van de regio instellingen op je computer, maar dat vind ik niet logisch. Nu zijn er geen aanbiedingen bij NordVPN en IPVanish, maar misschien dat ze een 7 dagen trail hebben. (ik meen dat IPVanish in het verleden zoiets wel had).

Om zeker te zijn van dat er geen cookies e.d. met landinstellingen geladen worden kun je een nieuw account op je pc aanmaken, die instellen voor VPN en alleen daarop inloggen als je Nederlandse TV gaat kijken. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
 
Ik heb niet gekeken naar SV. Hoe oordeelden de heren aan tafel? Graag een objectieve weergave ;)
 
Ik heb niet gekeken naar SV. Hoe oordeelden de heren aan tafel? Graag een objectieve weergave ;)
Nou, niet zozeer dat PSV goed was maar ajax slecht. Keuze van Ten Hag voor Blind en te Ligt onlogisch. Het elleboogje werd genoemd (is daar al een reactie over van Makkalie / Nijhuis / Zeist?).
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heel vele voetbal praatprogrammas waren vroeger prima te zien via internet. En dan was er ook nog soldaat van kaas/kaassoldaat met deze shows op 1 locatie.Tegenwoordig zijn al deze shows niet meer te zien als je niet in Nederland woont. De tafel van kees, natafelen met Kees, Veronica Inside zijn daardoor niet meer te volgen.

Iemand een idee hoe dit te zien is (nee het gebruik van VPN/Opera Browser helpt niet)?

Hou je er rekening mee dat je de VPN via NL koppelt en niet random/ via een ander land? Het idee is dat de site moet denken dat je in Nederland zit, dus een Nederlandse ip.
 
Nou, niet zozeer dat PSV goed was maar ajax slecht. Keuze van Ten Hag voor Blind en te Ligt onlogisch. Het elleboogje werd genoemd (is daar al een reactie over van Makkalie / Nijhuis / Zeist?).

Het incident is al beoordeeld.

De klassieker uit Zeist om schorsingen van ajaksers te voorkomen.
 
Ik las wel dat pleeborstel Pierre weer even moest benoemen dat hij had niet vond kunnen dat Van Bommel "ben je nou een kaart aan het aannaaien, pleur op man" zei tegen Ten Hag. Nu hij nog niet ontploft is moet je maar andere dingen zoeken om te bewijzen dat het een driftig maar mannetje is natuurlijk.
 
Nou, niet zozeer dat PSV goed was maar ajax slecht. Keuze van Ten Hag voor Blind en te Ligt onlogisch. Het elleboogje werd genoemd (is daar al een reactie over van Makkalie / Nijhuis / Zeist?).

Ah, wat een verrassing. De wetten des media #1: Het moet altijd over Ajax gaan. Wetten des media #2: PSV wint nooit op eigen kracht.
 
Ik heb niet gekeken naar SV. Hoe oordeelden de heren aan tafel? Graag een objectieve weergave ;)

Ze hadden Frank de Boer uitgenodigd en hadden niet gerekend op een overwinning van PSV. :eek: o.O Blijkbaar wilden ze samen met Frank een Ajax feest organiseren. :DANCE::lmao:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou, niet zozeer dat PSV goed was maar ajax slecht. Keuze van Ten Hag voor Blind en te Ligt onlogisch. Het elleboogje werd genoemd (is daar al een reactie over van Makkalie / Nijhuis / Zeist?).
Ik heb de uitzending vanmorgen bewust even teruggekeken en ik vond dat ze PSV compliment op compliment gaven. Ajaks was afgedroogd / afgetroefd door een goed spelend PSV. De Amsterdammers hadden maar één kans in de hele wedstrijd en dat was de verdienste van PSV. Ik had het op voorhand véél negatiever verwacht, n.a.v. de berichten die ik op Twitter voorbij had zien komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan