PSV - Ajax | Zondag 23 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hebben wij de laatste 4 jaar niet de meeste punten daar gehaald? :unsure:
En zijn we tevens niet de enige club met een neutraal/positief balans tegen Ajax. :unsure:

21x gewonnen en 32x verloren in arena?
In de afgelopen 10 jaar maar 3x gewonnen als ik het zo ff snel zie, dus zo hoopgevend is het allemaal niet.
 
Vol aan de bak! Ik denk en mag hopen dat de wedstrijd tegen Barcelona geen invloed heeft, behalve misschien dat PSV revanche wil nemen na een nederlaag! :PSV:
 
En we hebben 1 extra rustdag tov Ajax, we spelen thuis en we hebben Guti .....dus, nog meer kans om te winnen van Ajakkes....
 
Geen rustdag. Een reisdag.
Liever in het vliegtuig en de bus doorbrengen, dan een intensieve training op het veld lijkt mij....dus in mijn ogen wel een rustdag...liever dit scenario, dan dat we op woensdag in Barcelona hadden moeten spelen....
 
Liever in het vliegtuig en de bus doorbrengen, dan een intensieve training op het veld lijkt mij....dus in mijn ogen wel een rustdag...liever dit scenario, dan dat we op woensdag in Barcelona hadden moeten spelen....

Zo'n 1 dag verschil maakt geen bal uit als je zondag om 16.45 u pas weer moet spelen.
 
Mooi, zondag ook maar thuis laten dan?, vanavond Ajax winnen maar graag een zware en hele harde wedstrijd
 
Ik ook, maar ben ook een beetje bang, ajax zit wel in een geweldige flow, en PSV heeft toch een tikje gehad in Barcelona
Daar geloof ik allemaal niet zo in. Best positieve reacties na Barca - PSV. Misschien krijgt Ajax het wel te hoog in de bol na de mazzelgoal van Tagliafico? ;)

Desondanks lijkt dit een hele belangrijke wedstrijd te worden tussen twee ploegen, die elkaar (denk ik) niet veel ontlopen. Spannend dus! Ik denk dat het alle kanten op kan. Ik sta op dat moment trouwens bier te drinken in München. Jammer, maar ook leuk. ;)
 
Daar geloof ik allemaal niet zo in. Best positieve reacties na Barca - PSV. Misschien krijgt Ajax het wel te hoog in de bol na de mazzelgoal van Tagliafico? ;)

Desondanks lijkt dit een hele belangrijke wedstrijd te worden tussen twee ploegen, die elkaar (denk ik) niet veel ontlopen. Spannend dus! Ik denk dat het alle kanten op kan. Ik sta op dat moment trouwens bier te drinken in München. Jammer, maar ook leuk. ;)
Bij verlies kun je het dan op een drinken zetten, en bij winst ook!

Maar inderdaad zondag weten we (iets) meer, want uit tegen de UEFA nummer 3 of thuis tegen de UEFA nummer 80, dat maakt wel iets uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan