Bedenk het onderschrift

Ik gooi er weer eens eentje tegen aan:

694

Oproep NS aan het publiek om mensen vanaf Amsterdam CS een lift aan te bieden is niet voor alle gestranden een comfortabel alternatief.
 
694

Wederom een doping geval in de wielersport. Bolletjes slikker betrapt door opvallend hoog zadel.
 
Laatst bewerkt:
xxl.jpg

Ik weet niet of ik het zomaar een nieuw onderschrift plaatje mag invoegen. Maar bij deze (een beetje outdated) foto vraag ik mij af wat het onderwerp van gesprek was. Iemand een idee?
 
Bekijk bijlage 684

Ik weet niet of ik het zomaar een nieuw onderschrift plaatje mag invoegen. Maar bij deze (een beetje outdated) foto vraag ik mij af wat het onderwerp van gesprek was. Iemand een idee?
De dame in het midden heeft Brands bij de kloot'n voor aanvang van de wedstrijd Feyenoord - PSV.
Zij schijnt daarbij gefluisterd te hebben: "We gaan elkaar toch geen pijn doen hè?"

Ik moest trouwens meteen aan deze denken:
bdb4Uub.jpg
 
Bekijk bijlage 684

Ik weet niet of ik het zomaar een nieuw onderschrift plaatje mag invoegen. Maar bij deze (een beetje outdated) foto vraag ik mij af wat het onderwerp van gesprek was. Iemand een idee?

"Slaapwandelend, na nachtenlang piekeren over het mislopen van een linksback, zag Marcel de schoenen van zijn Feyenoord collega voor urinoir aan".
 
Terug
Bovenaan Onderaan