Wedstrijdchat Jong PSV

Leuke wedstrijd gezien NEC-JONG PSV . Mooie aanvallen en doelpunten het verdedigen leek alleen bijzaak keeper v Osch vond ik niet zo sterk evenals de rest van de verdediging middenveld en aanval vond ik wel goed vooral Lundqvist vond ik goed
 
En weer Bartje.

Dit gun ik hem wel heel hard. Mentaal ijzersterk.

Bij NEC gaan ze na afloop weer lekker janken om competitievervalsing.

Wel terecht natuurlijk. De volgende keer wordt Ramselaar waarschijnlijk weer niet opgesteld. Zonder hem had NEC ruim gewonnen. Die keeper van jong PSV is wel een vervelend mannetje zeg. Totaal onverschillig terwijl die een speler letterlijk het ziekenhuis heeft ingewerkt. Niet bewust natuurlijk maar het boeide hem voor geen meter.
 
Wel terecht natuurlijk. De volgende keer wordt Ramselaar waarschijnlijk weer niet opgesteld. Zonder hem had NEC ruim gewonnen. Die keeper van jong PSV is wel een vervelend mannetje zeg. Totaal onverschillig terwijl die een speler letterlijk het ziekenhuis heeft ingewerkt. Niet bewust natuurlijk maar het boeide hem voor geen meter.
Goh, heb je zelf met de keeper gesproken?

Voor wat betreft de beloften, ja das lastig. Net zoals ht doorspelen bij interlands de eerste divisie minder eerlijk maakt.
 
Goh, heb je zelf met de keeper gesproken?

Voor wat betreft de beloften, ja das lastig. Net zoals ht doorspelen bij interlands de eerste divisie minder eerlijk maakt.

Zat er heel dicht bij, en toonde geen enkele betrokkenheid, toen de speler ook met brancard werd weggebracht. En ook daarvoor niet.
 
Zat er heel dicht bij, en toonde geen enkele betrokkenheid, toen de speler ook met brancard werd weggebracht. En ook daarvoor niet.

Heb zelf niet gezien wat er is gebeurd dus zal ook geen kant kiezen. Echter wil ik wel de kanttekening maken dat iemand er van buitenaf misschien ergens niet mee bezig lijkt te zijn, maar wel met zijn gedachten.
 
Tja zo kun je alls goedpraten. Begreep dat er daarna ook helemaal geen contact meer is geweest. En ook in interview daarna gaf die trainer van jong PSV alleen maar aan dat de scheids 9 seconden te laat heeft afgefloten.
 
Het zal hem niet koud laten hoop ik, laat dat dan op een bepaalde manier blijken. Dat is ook professioneel gedrag dat je Jong spelers bij moet dragen. Wel de sterspits van NEC met Achahbar.
 
Jong PSV staat met een kwartier te gaan 1-0 voor tegen Volendam.
53' :BALL: Gakpo

Deze keer maar eens opletten en wakker blijven in de laatste minuut. :cautious:
 
Het is gelukt om geen goal tegen te krijgen in de laatste minuut. Jong PSV heeft met 1-0 gewonnen van FC Volendam. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan