Excelsior Maassluis - PSV | Woensdag 26 september | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vraag en aanbod? Heel Maassluis wil er natuurlijk bij zijn en de capaciteit van hun tribune (hebben ze die?) is waarschijnlijk niet veel meer dan een brede dug-out met wat van die witte tuinstoeltjes ernaast?
zet kosten - baten er tegenover de vraag - aanbod dan zie je dat die €20 belachelijk is.
 
Feyenoord naar Gemert, PSV naar Maassluis. Het zou werkelijk voor iedereen beter zijn als Fey en PSV van tegenstander zouden ruilen.
 
zet kosten - baten er tegenover de vraag - aanbod dan zie je dat die €20 belachelijk is.
Ik zou uit principe dan niet gaan. Ze zullen het toch wel uitverkopen, maar dan nog. Amateurclubs horen dit niet te doen. Zorg er als club wel voor dat eerst mensen uit Maassluis de mogelijkheid hebben te gaan, maar kap met dit soort bedragen. Hoop dat ze degraderen en hun stadion in brand vliegt. Vraag en aanbod moet hier helemaal niet op van toepassing zijn.
 
Ik zou uit principe dan niet gaan. Ze zullen het toch wel uitverkopen, maar dan nog. Amateurclubs horen dit niet te doen. Zorg er als club wel voor dat eerst mensen uit Maassluis de mogelijkheid hebben te gaan, maar kap met dit soort bedragen. Hoop dat ze degraderen en hun stadion in brand vliegt. Vraag en aanbod moet hier helemaal niet op van toepassing zijn.

Aangezien ik erheen ga, zal ik kijken wat ik voor je kan doen...
 
Zelfs dat boeit me niet. Ik vind het te zot voor woorden dat elftallen die Europees spelen, hun energie moeten steken in dit soort potjes, waarbij blessures op de loer liggen. Wel look voor de plaatselijke bevolking, maar daar houdt het dan ook wel op.

En dus een prima moment om alle bankzitters even de volle 90 minuten te laten spelen.
 
En dus een prima moment om alle bankzitters even de volle 90 minuten te laten spelen.
Dit jaar moeten we vanwege de drukte zoveel mogelijk jongens van jong PSV laten spelen, aangevuld met maximaal een Ramselaar en Isimat. Dit soort wedstrijden loop je alleen maar risico op blessures.
 
Gelukkig heeft Mark de jongens geïnstrueerd om dit weekend rustig aan te doen, deze topper is zeer belangrijk!
 
Zou Mark van Bommel z'n elftal aanpassen? Ik denk het niet. Hij wil namelijk zoveel mogelijk met de vaste basis spelen.
 
Zou Mark van Bommel z'n elftal aanpassen? Ik denk het niet. Hij wil namelijk zoveel mogelijk met de vaste basis spelen.
Ik zou dat toch onverstandig vinden, gezien het zware dubbele programma. Daarnaast hebben we ook genoeg (op dit moment reserve-)spelers die ik wel in de basis durf te zetten en die een kans verdienen. Dan denk ik aan jongens als Behich, Sainsbury, Guti, Mauro, Malen.
 
Ik zou dat toch onverstandig vinden, gezien het zware dubbele programma. Daarnaast hebben we ook genoeg (op dit moment reserve-)spelers die ik wel in de basis durf te zetten en die een kans verdienen. Dan denk ik aan jongens als Behich, Sainsbury, Guti, Mauro, Malen.
Twee potjes in de week moet gewoon kunnen volgens Mark. Ik ben het daar wel mee eens, eerlijk gezegd. Excelsior Maassluis is ook wel een ietsje ander niveau dan de C.L. dus ik verwacht niet dat de heren op hun tandvlees zullen lopen na dat potje.
 
Ik verwacht Room voor Zoet (niet fit), Malen voor Bergwijn (niet fit) en Gutierez voor Hendrix (rust). Verder zou het me niet verbazen indien Angelino en Viergever rust krijgen en daarvoor krijgen we in de plaats Isimat (of indien al afgeschreven Sainsburry) en Behich. Ik verwacht een ouderwetse oorwassing voor de amateurs en een 1-7 overwinning voor PSV.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou dat toch onverstandig vinden, gezien het zware dubbele programma. Daarnaast hebben we ook genoeg (op dit moment reserve-)spelers die ik wel in de basis durf te zetten en die een kans verdienen. Dan denk ik aan jongens als Behich, Sainsbury, Guti, Mauro, Malen.

Ik zou het ook niet verstandig vinden. Alleen dan niet vanwege het zware programma, maar gewoon omdat je reservespelers ook speeltijd moeten krijgen, en zo'n wedstrijd komt dan als geroepen. Anders krijg je straks alleen maar van die invalbeurten a la Isimat tegen Barcelona, en dat moet je ook niet willen. Wat mij betreft gooien ze er minimaal de helft van de bankzitters in.
 
Prachtig van Luuk dat hij zegt tegen Van Gangelen dat we Excelsior Maassluis ook niet moeten onderschatten.
0-8
 
Ik verwacht Vorm voor Zoet (niet fit), Malen voor Bergwijn (niet fit) en Gutierez voor Hendrix (rust). Verder zou het me niet verbazen indien Angelino en Viergever rust krijgen en daarvoor krijgen we in de plaats Isimat (of indien al afgeschreven Sainsburry) en Behich. Ik verwacht een ouderwetse oorwassing voor de amateurs en een 1-7 overwinning voor PSV.

Ik weet het niet hoor, zo goed doet vorm het momenteel niet bij de Spurs :bandage:
 
Ik zou dat toch onverstandig vinden, gezien het zware dubbele programma. Daarnaast hebben we ook genoeg (op dit moment reserve-)spelers die ik wel in de basis durf te zetten en die een kans verdienen. Dan denk ik aan jongens als Behich, Sainsbury, Guti, Mauro, Malen.
Precies. Als je zegt een team te zijn, en iedereen nodig te hebben, moet je ook proberen te rouleren als de tegenstander dat toelaat. Zeker de jongens die al vaker invallen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan