Ergernissen

Iets anders; beschermfolie die op displays blijft zitten. Jarenlang. Dat je dan zo'n half vastgeplakt folietje ziet, met luchtballon eronder en de zijkanten opgekruld. Bah!
 
Een avondje voetbal voor de buis met als eindconclusie: wat een onrechtvaardige klotezooi zijn de scheidsrechters met hun entourage.

Ik vrees dit seizoen een onrechtvaardigheid van de entourage (VAR) die vele malen erger is dan een ‘normale scheidsrechter’ ooit zal maken. Dat zelfs het kampioenschap/degradatie er door wordt beslist, met als hoofdthema: klassenjustitie.

BAH.

Oh ja, dat ik op de iphone steeds opnieuw moet inloggen op het forum, terwijl ik alles op ‘aan’ en ‘onthouden’ heb staan.

BAH.
BAH.
 
Laatst bewerkt:
Voetbaldoelen waarbij de bal weer (keihard) het veld instuitert nadat gescoord is.

Een keeper hoort het net iets omhoog te moeten trekken met zijn hand, omdat hij anders met zijn voet op het net staat wanneer hij de bal onder zijn noppen het veld in schraapt. Zo hoort het.

En de achterkant hoort loodrecht naar beneden te hangen op behoorlijke afstand van de doellijn.
Te strak gespannen, schuine doelnetten: BAH.

Dat ik helemaal terug moet scrollen naar pagina 82 (van de 92) om mijn eigen post terug te vinden en daarbij moeten constateren dat er bijzonder veel gepost wordt zonder een ergernis erin.
Dat ergert me.
BAH.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...rzoek-van-bommel-en-tikt-10-000-euro-af-.html

JIPPIE!!!

10.000euro, sjongejongenjogen. Geultje graven, net ietsje langer maken en klaar is Humm voor de helft van de prijs.
Geldverkwisting:
BAH.
 
Laatst bewerkt:
Dat ik helemaal terug moet scrollen naar pagina 82 (van de 92) om mijn eigen post terug te vinden en daarbij moeten constateren dat er bijzonder veel gepost wordt zonder een ergernis erin.
Dat ergert.
BAH.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...rzoek-van-bommel-en-tikt-10-000-euro-af-.html

JIPPIE!!!

10.000euro, sjongejongenjogen. Geultje graven, net ietsje langer maken en klaar is Humm voor de helft van de prijs.
Geldverkwisting:
BAH.
Oei, heeft Mark Verbeek-trekjes?
 
Dat ik helemaal terug moet scrollen naar pagina 82 (van de 92) om mijn eigen post terug te vinden en daarbij moeten constateren dat er bijzonder veel gepost wordt zonder een ergernis erin.
Dat ergert.
BAH.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...rzoek-van-bommel-en-tikt-10-000-euro-af-.html

JIPPIE!!!

10.000euro, sjongejongenjogen. Geultje graven, net ietsje langer maken en klaar is Humm voor de helft van de prijs.
Geldverkwisting:
BAH.

Als je de oude goal simpelweg vijf centimeter de grond in graaft gaan dan redt je het niet. Dan is de lat immers 5 centimeter te laag. Dus ofwel het frame is aangepast, ofwel de hele goal (lat/palen/frame) is vernieuwd. Ik neem aan dat zoiets wel wat kostten meebrengt.

Wel een beetje een "verdronken koeien en een put" idee. Hadden ze dit niet al jaren geleden in de tijd van Tyton kunnen doen?
 
Dat ik helemaal terug moet scrollen naar pagina 82 (van de 92) om mijn eigen post terug te vinden en daarbij moeten constateren dat er bijzonder veel gepost wordt zonder een ergernis erin.
Dat ergert.
BAH.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...rzoek-van-bommel-en-tikt-10-000-euro-af-.html

JIPPIE!!!

10.000euro, sjongejongenjogen. Geultje graven, net ietsje langer maken en klaar is Humm voor de helft van de prijs.
Geldverkwisting:
BAH.
Met een afnemende kans op blessures, gewoon een wijze investering. Daarbij, wat kost een normale goal, is dit überhaupt zoveel duurder?
 
Oei, heeft Mark Verbeek-trekjes?
Heb het al eerder gezegd: hij heeft veel meer overeenkomsten met van Gaal dan het hem zelf lief is. Ook als je hem hoort praten, hoe hij na analyseert en de zaken uiteen zet, bijdehand antwoorden geeft, iemand op zijn plek zet etc.
Vandaar misschien dat die twee karakters vaak botsten met elkaar.
 
Heb het al eerder gezegd: hij heeft veel meer overeenkomsten met van Gaal dan het hem zelf lief is. Ook als je hem hoort praten, hoe hij na analyseert en de zaken uiteen zet, bijdehand antwoorden geeft, iemand op zijn plek zet etc.
Vandaar misschien dat die twee karakters vaak botsten met elkaar.
Ah, over een jaar of 25 v Bommel bij zomergasten, wie weet :)
 
De derde zin. Pas zijn derde zin en hij vliegt al keihard uit de bocht.
‘Ik hoop dat Ajax, hè, daar bestendig, tegen is bestend.’

BAH BAH BAH.

Hoewel er van links of rechts niemand staat te wachten, stoplichten op een 80km weg op rood springen, waardoor je moet afremmen en als je dan bijna stilstaat het stoplicht gewoon weer groen wordt.

In vergelijking met de eerste ergernis, een bescheiden ‘bah’.
 
Laatst bewerkt:
De derde zin. Pas zijn derde zin en hij vliegt al keihard uit de bocht.
‘Ik hoop dat Ajax daar bestendig, tegen is bestend.’

BAH BAH BAH.

Stoplichten die op rood springen op een 80km weg terwijl er van links of rechts niemand staat te wachten, waardoor je moet afremmen en als je dan bijna stilstaat het stoplicht gewoon weer groen wordt.

In vergelijking met de eerste ergernis, een bescheiden ‘bah’.
Mensen die over stoplichten praten terwijl het een verkeerslicht is, bah.
 
Mensen die over stoplichten praten terwijl het een verkeerslicht is, bah.

Dat ik van de bank op ga staan om in de Dikke van Dale te kijken of het woord ‘stoplicht’ bestaat. Ondertussen hoor ik een zeker iemand wiens naam ik niet zal noemen het woord ‘priecair’ zeggen.
‘Stoplicht’ staat gewoon in het woordenboek en is juist. ‘Verkeerslicht’ ook.
(‘Stoplicht’ is meer ingeburgerd in Vlaanderen.)

Ik dacht aan een BAH, maar ik ben eerst naar de koelkast gelopen en eet nu wat lekkers.
Hummmmm.
 
Dat ik van de bank op ga staan om in de Dikke van Dale te kijken of het woord ‘stoplicht’ bestaat. Ondertussen hoor ik een zeker iemand wiens naam ik niet zal noemen het woord ‘priecair’ zeggen.
‘Stoplicht’ staat gewoon in het woordenboek en is juist. ‘Verkeerslicht’ ook.
(‘Stoplicht’ is meer ingeburgerd in Vlaanderen.)

Ik dacht aan een BAH, maar ik ben eerst naar de koelkast gelopen en eet nu wat lekkers.
Hummmmm.
Ga jij je als Westfries op het Vlaams beroepen... t moet niet gekkerworden. Enne eet smakelijk ;)
 
Ga jij je als Westfries op het Vlaams beroepen... t moet niet gekkerworden. Enne eet smakelijk ;)

Je had me tuk. Ik begon ernstig te twijfelen. Maar, euh, ik heb (ook in West-Friesland) nog nooit/zeer zelden ‘verkeerslicht’ gezegd.

Het ziet er uit als dikke plakken vette worst met spekjes, maar het zijn plakken vijgen met nootjes en kokos.
 
Je had me tuk. Ik begon ernstig te twijfelen. Maar, euh, ik heb (ook in West-Friesland) nog nooit/zeer zelden ‘verkeerslicht’ gezegd.

Het ziet er uit als dikke plakken vette worst met spekjes, maar het zijn plakken vijgen met nootjes en kokos.

Ach joh, ik hoor ook vaak "autobaan". "ik reed over de autobaan". Zeg ik altijd:

Oh, was je in Duitsland?
- Hoezo?
Omdat de Autobahn in Duitsland ligt. In Nederland hebben we een autoweg of een autosnelweg.

En dan loop ik weg, net zoals die pinguin in "when you win an argument".
 
Ach joh, ik hoor ook vaak "autobaan". "ik reed over de autobaan". Zeg ik altijd:

Oh, was je in Duitsland?
- Hoezo?
Omdat de Autobahn in Duitsland ligt. In Nederland hebben we een autoweg of een autosnelweg.

En dan loop ik weg, net zoals die pinguin in "when you win an argument".


:D Ben jij er ook zo eentje die als het 1 uur 's nachts is en iemand roept "ik ga naar huis, want ik moet morgen weer vroeg op" dan zegt "morgen? Vandaag zult je bedoelen"? (zeg alsjeblieft nee, want ik moet je dan ontforummen)
 
:D Ben jij er ook zo eentje die als het 1 uur 's nachts is en iemand roept "ik ga naar huis, want ik moet morgen weer vroeg op" dan zegt "morgen? Vandaag zult je bedoelen"? (zeg alsjeblieft nee, want ik moet je dan ontforummen)

Wat zal ik zeggen? Wat zal ik zeggen?

Nee, ik kan je gerust stellen: ik zal nooit "vandaag zult je bedoelen" zeggen. Hoogstens een "nemen we nog een afzakkertje" of "je bedoelt dadelijk".
 
:D Ben jij er ook zo eentje die als het 1 uur 's nachts is en iemand roept "ik ga naar huis, want ik moet morgen weer vroeg op" dan zegt "morgen? Vandaag zult je bedoelen"? (zeg alsjeblieft nee, want ik moet je dan ontforummen)

Wat zal ik zeggen? Wat zal ik zeggen?

Nee, ik kan je gerust stellen: ik zal nooit "vandaag zult je bedoelen" zeggen. Hoogstens een "nemen we nog een afzakkertje" of "je bedoelt dadelijk".

Oef.
Gelukkig.
Aan ontforummen heb ik een broertje dood. Een ergernis, zeg maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan