Algemene transfergeruchten

Heeft iemand nog wel eens iets van Arjen Robben gehoord? Komt die nog ooit terug of pensioneert hij in Duitsland?
 
ja dat weten we allemaal.. maar heeft iemand nog wel eens contact met hem over een mogelijke terugkeer.. als ik wat vraag reageert hij niet
 
ja dat weten we allemaal.. maar heeft iemand nog wel eens contact met hem over een mogelijke terugkeer.. als ik wat vraag reageert hij niet

Denk jij dat Robben met iedereen hier op het Forum contact heeft? o.O :ROFL: :lmao:
Hij komt niet terug naar PSV.
 
Arias is toch wel mijn favoriete speler van dit PSV maar ik ben blij als dit achter de rug is, het is voor hem toch tijd om te gaan.
 
RAI Sport: Arias laat zijn keuze vallen op Napoli, 10 à 15 miljoen voor PSV

link

De gesprekken tussen PSV en de nummer twee van het afgelopen Serie A-seizoen zullen naar verwachting weinig problemen opleveren.

:unsure: Als het inderdaad weinig problemen oplevert krijgt PSV een lager bedrag dan Napoli zou willen betalen.
 
RAI Sport: Arias laat zijn keuze vallen op Napoli, 10 à 15 miljoen voor PSV

link

De gesprekken tussen PSV en de nummer twee van het afgelopen Serie A-seizoen zullen naar verwachting weinig problemen opleveren.

:unsure: Als het inderdaad weinig problemen oplevert krijgt PSV een lager bedrag dan Napoli zou willen betalen.
Had op iets meer gehoopt. Voor dat geld Guiterrez proberen te halen.
 
We liggen blijkbaar niet goed in de markt meer. Speel je 10 goede wedstrijden voor Ajax, dan ga je gelijk voor 18 miljoen weg. Zo bouwt Ajax een naam, iets wat men in de tijden van van Raaij alleen over PSV kon zeggen. Onze status is nu blijkbaar net zoveel waard als die van Feyenoord. Het is niet alleen financieel dat we achter raken op Ajax maar ook kwa status (in het verleden was dat niet zo aangezien zij allerlei spelers als Kluivert en Seedorf bijna gratis zagen vertrekken). Dat heeft gevolgen voor je verdere onderhandelingspositie met de toekomstige clubs waardoor je steeds minder geld kunt binnen halen. En nu maar hopen dat van Bommel een soort Frank de Boer 2.0 wordt die met beperkte middelen en stel middelmaten 4 keer op rij kampioen werd. Nu plukt Ajax de vruchten hier van.
 
We liggen blijkbaar niet goed in de markt meer. Speel je 10 goede wedstrijden voor Ajax, dan ga je gelijk voor 18 miljoen weg. Zo bouwt Ajax een naam, iets wat men in de tijden van van Raaij alleen over PSV kon zeggen. Onze status is nu blijkbaar net zoveel waard als die van Feyenoord. Het is niet alleen financieel dat we achter raken op Ajax maar ook kwa status (in het verleden was dat niet zo aangezien zij allerlei spelers als Kluivert en Seedorf bijna gratis zagen vertrekken). Dat heeft gevolgen voor je verdere onderhandelingspositie met de toekomstige clubs waardoor je steeds minder geld kunt binnen halen. En nu maar hopen dat van Bommel een soort Frank de Boer 2.0 wordt die met beperkte middelen en stel middelmaten 4 keer op rij kampioen werd. Nu plukt Ajax de vruchten hier van.

Alleen als je het over de kampioenschappen hebt dan. Voor de rest heeft PSV met name aanvallend behoorlijk wat talent in de gelederen die ik niet als middelmaat zou willen beschouwen; maar het heeft uiteraard wel tijd nodig om tot wasdom te komen.
 
We liggen blijkbaar niet goed in de markt meer. Speel je 10 goede wedstrijden voor Ajax, dan ga je gelijk voor 18 miljoen weg. Zo bouwt Ajax een naam, iets wat men in de tijden van van Raaij alleen over PSV kon zeggen. Onze status is nu blijkbaar net zoveel waard als die van Feyenoord. Het is niet alleen financieel dat we achter raken op Ajax maar ook kwa status (in het verleden was dat niet zo aangezien zij allerlei spelers als Kluivert en Seedorf bijna gratis zagen vertrekken). Dat heeft gevolgen voor je verdere onderhandelingspositie met de toekomstige clubs waardoor je steeds minder geld kunt binnen halen. En nu maar hopen dat van Bommel een soort Frank de Boer 2.0 wordt die met beperkte middelen en stel middelmaten 4 keer op rij kampioen werd. Nu plukt Ajax de vruchten hier van.
Het lijkt me sterk dat ajaks zijn naam heeft opgebouwd met de Boer. Kluivert had nog maar nauwelijks schaamhaar toen de Boer voor het laatst kampioen werd. Ze melken hun naam prima uit en hun grootste troefkaarten zijn Johan Cruijff en "emsterdem" En dan reken ik nog niet de nationale hollandsche tv en de telegraaf mee, die goed zijn in het creëren van een hype.
Want echt geen mens gelooft toch dat Xavi naar ajaks-ADO heeft zitten kijken met zijn eredivisie-abonnement en Frenkie zag schitteren als verdediger en dacht: dat lijkt me de ontbrekende schakel als middenvelder in het elftal van Barcelona.
 
Terug
Bovenaan Onderaan