Engels voetbal

Goh ik denk dat Lukaku op zich nog wel een goede verdediger is. Als je als ploeg met hoge backs speelt kan hij aanvallend echt wel veel bijbrengen. Verdedigend is hij inderdaad soms niet het grootste licht. Echter hij is nog jong dus hij kan nog groeien. West Ham zit blijkbaar achter hem aan nu.
 
Goh ik denk dat Lukaku op zich nog wel een goede verdediger is. Als je als ploeg met hoge backs speelt kan hij aanvallend echt wel veel bijbrengen. Verdedigend is hij inderdaad soms niet het grootste licht. Echter hij is nog jong dus hij kan nog groeien. West Ham zit blijkbaar achter hem aan nu.
Tja West Ham.... Dat is zijn niveau net als onze Janmaat. Ook zo matig en overschat. Everton is 7e geworden. Dan moet je naar iets anders zoeken.
 
Goh ik denk dat de ervaring die je in Engeland opdoet zeker niet slecht is. West Ham is zeker niet de beste ploeg maar voor een speler als hem zou dit wel een mooie stap zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Chelsea ontslaat Conte en maakt weg vrij voor Sarri

link

Antonio Conte is niet langer de manager van Chelsea. De Londense club heeft besloten de coach per direct op straat te zetten vanwege het teleurstellende vorige seizoen. Maurizio Sarri wordt zeer waarschijnlijk zijn opvolger.
 
Wat ik vreemd vind is dat Anderson van AS Roma 75 miljoen moet kosten en Courtois “ maar “ 35 miljoen.
 
Wat ik vreemd vind is dat Anderson van AS Roma 75 miljoen moet kosten en Courtois “ maar “ 35 miljoen.
Keepers zijn over het algemeen toch goedkoper tenzij er een enorm grote hype om hen wordt gecreëerd zoals die Allison. En Courtois is ook nog eens heel lelijk.
 
Keepers zijn over het algemeen toch goedkoper tenzij er een enorm grote hype om hen wordt gecreëerd zoals die Allison. En Courtois is ook nog eens heel lelijk.
Keepers zijn over het algemeen toch goedkoper tenzij er een enorm grote hype om hen wordt gecreëerd zoals die Allison. En Courtois is ook nog eens heel lelijk.
Haha ik zie nu mijn fout. Ik bedoelde Alisson. Die levert 75 miljoen op.
 
Haha ik zie nu mijn fout. Ik bedoelde Alisson. Die levert 75 miljoen op.
Ik denk dat Chelsea ook gewoon af wil van die zeurende Courtois en ik weet niet hoelang zijn contract nog doorloopt.
 
Ik denk dat Chelsea ook gewoon af wil van die zeurende Courtois en ik weet niet hoelang zijn contract nog doorloopt.
Maar dan nog vind ik het verschil wel heel erg groot. Dat hij zeurt en niet de knapste is ala maar blijft wel een hele goede keeper. Ik vind hem niet onderdoen, wat ik ervan gezien heb, voor die Allison.
 
Chelsea maakt van Kepa duurste doelman ooit, 80 miljoen. Ik heb het gevoel dat ik wel iets van voetbal wist, maar heb nog nooit van hem gehoord.
 
Chelsea maakt van Kepa duurste doelman ooit, 80 miljoen. Ik heb het gevoel dat ik wel iets van voetbal wist, maar heb nog nooit van hem gehoord.

Je hebt wanhopig en je hebt Chelsea. Courtois voor 35 miljoen verkopen en dan een keeper van de nummer 16 van Spanje met welgeteld 1 interland achter zijn naam voor 80 miljoen halen. Die Basken lachen zich kapot.
 
Chelsea maakt van Kepa duurste doelman ooit, 80 miljoen. Ik heb het gevoel dat ik wel iets van voetbal wist, maar heb nog nooit van hem gehoord.
Athletic Bilbao keeper. wel een absurde transferprijs mocht Chelsea dit doorzetten.

edit: Is aangetrokken.
 
Je hebt wanhopig en je hebt Chelsea. Courtois voor 35 miljoen verkopen en dan een keeper van de nummer 16 van Spanje met welgeteld 1 interland achter zijn naam voor 80 miljoen halen. Die Basken lachen zich kapot.

Compleet van de pot gerukt. 80 miljoen voor een onbewezen onbekend keepertje :maniac::money::fever::bandage:
 
Vorig jaar bood Real nog 20 miljoen, toen verlengde hij zijn contract met een clausule van 80 miljoen. Chelsea maakt zich aardig belachelijk, maar dat doen ze al jaren met hun aankopen.
 
En ondertussen koopt PSV al een paar jaar alle getalenteerde keepers binnen eigen land op voor n prikkie..
Zou het beleid van Brands zich toch gaan terugbetalen en is ie briljanter geweest dan velen dachten?

Keepers zijn de bitcoin van het voetbal blijkbaar.
Met een beetje mazzel verkopen we Jurjus + Van Osch + Unnerställ en kunnen we zelfs Ajax financieel voorbij gaan.. :star:
 
Over Brands gesproken, die heeft lekker geshopt in Barcelona: Digne, André Gomes en Mina (uitblinker van Colombia tijdens het WK) vertrekken naar Everton. Komt daar ook nog Kurt Zouma bij van Chelsea.
 
Je hebt wanhopig en je hebt Chelsea. Courtois voor 35 miljoen verkopen en dan een keeper van de nummer 16 van Spanje met welgeteld 1 interland achter zijn naam voor 80 miljoen halen. Die Basken lachen zich kapot.
Ik heb veel respect voor Bilbao. Een zeer goed georganiseerde club met een duidelijke visie en een beleid waar ze al jaren niet van afwijken. En vervolgens verkopen ze de zelf opgeleide spelers voor tientallen miljoenen aan de gek die er voor betaalt. Een gezonde club die hun achtergrond en trots nooit verloochenen. Het is bijna romantisch te noemen hoe ze het doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan