Muziek

Pfoe, het muziek topic... Lang geleden. Ik zie dat de dominante (fijnbesnaarde) smaak nog niet verdwenen is, dat is ooit weleens anders geweest met die takkeherrie van de broertjes uit Rijsbergen.

Enfin, deze zijn ongetwijfeld weleens eerder gepost maar ze blijven lekker!



Lekkere muziek... heb BLS live gezien een paar jaar geleden (viel tegen, geluid was slecht en daardoor leek het allemaal hetzelfde)

Laatst naar The Ocean geweest... live erg goed!!!
Klik
 
Lekkere muziek... heb BLS live gezien een paar jaar geleden (viel tegen, geluid was slecht en daardoor leek het allemaal hetzelfde)

Laatst naar The Ocean geweest... live erg goed!!!
Klik
IK kon heel die band niet, blijkt dat ze vroeger bij metal blade records hadden getekend. Vrijwel alles van die platenmij is lekkere metal.
Ik ga ze vanmiddag eens beluisteren. Leuk dat je hier op het forum metal bands voorbij ziet komen die ik helemaal niet ken,terwijl ik toch een paar honderd bands ken sinds pakweg 1978 -1979.
 
Blijven heerlijke nummers Goodfella. Rainbow heb ik lang geleden ooit live gezien in Genk met uiteraard Ritchie Blackmore en Savatage uit Florida was heel populair [in Nederland] toen de LP Sirens uitkwam. Helaas heb ik ze nooit live gezien. Ik luister nog wel steeds naar hen maar naar welke metal band eigenlijk niet?:metal:
 
Afgelopen week hebben ze Utrecht Vredenburg [waar ik ooit Dio met Waysted als support-act zag tijdens de Holy Diver tour ] op stelten gezet. Ongekend populair inmiddels. Voor diegenen die ze niet kennen, dit is BABYMETAL !!!
Leadzangeres Su-Metal heeft een amazing voice !
Ben benieuwd naar reacties...:CHEER:
Nummers van Vredenburg staan ook op youtube maar poor quality....:confused:
 
Laatst bewerkt:
Lekkere muziek... heb BLS live gezien een paar jaar geleden (viel tegen, geluid was slecht en daardoor leek het allemaal hetzelfde)
Ik heb ze in 013 Tilburg gezien. In 2004 of 2005 of zo. Ook heel slecht geluid... Ik ben daarna nooit meer naar BLS geweest.
 
Doom Metal, vrij monotoon als je het mij vraagt. Je wacht als metalfan op een lekkere gitaarsolo maar die komt er niet.
Hebben ze ook nummers met gitaarsolo's?

Vandaag Ijsbaan Eindhoven ff een bezoekie brengen aan Overkill en Annihilator.
Lekkere Trashmetal from the '80.
10.000 headbangers...:metal::HB::CHEER:

 
Laatst bewerkt:
Doom Metal, vrij monotoon als je het mij vraagt. Je wacht als metalfan op een lekkere gitaarsolo maar die komt er niet.
Hebben ze ook nummers met gitaarsolo's?

Vandaag Ijsbaan Eindhoven ff een bezoekie brengen aan Overkill en Annihilator.
Lekkere Trashmetal from the '80.
10.000 headbangers...:metal::HB::CHEER:

Beetje laat maar vergeet Leprous niet te bekijken!
 
Beetje laat maar vergeet Leprous niet te bekijken!
Annihilator was geweldig maar OverKill was super vooral Elimination en Rotten to the core. van de Feel the Fire LP.
Leprous kon ik helaas niet zien daar ik natuurlijk PSV wilde zien op Fox, maar het viel wel op dat er veel T-shirts van verkocht werd.
 
Laatst bewerkt:
Doom Metal, vrij monotoon als je het mij vraagt. Je wacht als metalfan op een lekkere gitaarsolo maar die komt er niet.

Candlemass is gewoon een van de beste bands ooit. Geweldige muziek:


En bare necessities van Jungle book, een liedje wat door de school van mijn dochter met zo'n 300 leerlingen gezongen werd. Een geweldige ervaring, met ook nog eens een mooie tekst.
 
Dit had ook in het ergenissentopic gekund, maar man wat baal ik van Eventim.

Als er iemand een groot fan is van Rammstein ben ik het wel. Zit je na al die jaren dat ze weer naar Nederland komen 45 minuten voor de ticketverkoop helemaal klaar om een kaart te kopen, kom je niet door de wachtrij heen en is het vervolgens uitverkocht. Kaartjes worden nu voor 700 euro aangeboden op marktplaats.

Zeer frustrerend en teleurstellend. Vooral omdat alle 27 stadion concerten door Europa ook al direct zijn uitverkocht gisteren, dus een city tripje zit er ook niet in. Ik heb gewoon al 24 uur permanent het gevoel dat we allemaal ervaarden toen Kane die kut goal scoorde.
 
Dit had ook in het ergenissentopic gekund, maar man wat baal ik van Eventim.

Als er iemand een groot fan is van Rammstein ben ik het wel. Zit je na al die jaren dat ze weer naar Nederland komen 45 minuten voor de ticketverkoop helemaal klaar om een kaart te kopen, kom je niet door de wachtrij heen en is het vervolgens uitverkocht. Kaartjes worden nu voor 700 euro aangeboden op marktplaats.

Zeer frustrerend en teleurstellend. Vooral omdat alle 27 stadion concerten door Europa ook al direct zijn uitverkocht gisteren, dus een city tripje zit er ook niet in. Ik heb gewoon al 24 uur permanent het gevoel dat we allemaal ervaarden toen Kane die kut goal scoorde.

Het is ons ook niet gelukt. Ik vind het "wel jammer" want ik vind Rammstein "wel geinig", maar ik kan me voorstellen dat het voor een die-hard fan zoals jij gewoon kut met peren is. Ik ben als ik die woekerverhalen met tickets hoor eigenlijk altijd wel blij dat ik niet naar mainstream muziek luister.
 
Dit had ook in het ergenissentopic gekund, maar man wat baal ik van Eventim.

Als er iemand een groot fan is van Rammstein ben ik het wel. Zit je na al die jaren dat ze weer naar Nederland komen 45 minuten voor de ticketverkoop helemaal klaar om een kaart te kopen, kom je niet door de wachtrij heen en is het vervolgens uitverkocht. Kaartjes worden nu voor 700 euro aangeboden op marktplaats.

Zeer frustrerend en teleurstellend. Vooral omdat alle 27 stadion concerten door Europa ook al direct zijn uitverkocht gisteren, dus een city tripje zit er ook niet in. Ik heb gewoon al 24 uur permanent het gevoel dat we allemaal ervaarden toen Kane die kut goal scoorde.

Ik verdenk Manolev.
 
Terug
Bovenaan Onderaan