Technisch Manager

Zo de oogst tot nu toe is:

Brenet naar Hoffenheim
Unnerstall aangetrokken.
Paal verhuurd naar Pec Zwolle met optie tot koop. Laat dat laatste maar gebeuren.
Schoonbrood en Catic tekenen contract.
Supertalent Jayden Braaf naar City.
Lammers verhuurd aan...?

Geweldig Marcel, chapeau vanuit Woensel. Terecht zei je 2 weken geleden dat je nog lang niet klaar was hier...:sleep:

Leg nog maar snel Malen voor een langere periode vast en zorg ervoor dat hij voor vast overgeheveld wordt naar PSV 1

Brands, je hebt PSV lekker in de steek gelaten en een genereus aanbod niet aangenomen. Ik baal hier echt van. Ajakkes profiteert optimaal hiervan nu ze ook nog Gutierrez voor onze neus dreigen weg te kapen, en mogelijk ook nog Angelino.
 
Laatst bewerkt:
^ Viergever (en Marco) ontbreekt nog.

Naar mijn mening hoeven alleen Gutierrez, Angelino en Dumfries (wanneer Arias vertrekt) te komen en dan hebben we 11 prima spelers. Ik vind het erger dat Brands al die tijd heeft gelogen over een linksback.
 
Nu PSV die paar tonnetjes extra niet wil betalen voor Dumfries zullen Gutierrez en Angelino ook wel niet doorgaan. Ben benieuwd wie er namens PSV nu aan de onderhandelingstafel zit[ten]? Arnesen, de Jong, Cocu of misschien wel Toeter Jan??? Te belachelijk voor woorden. Ajakkes gaat met 1 of zelfs alle 3 genoemde spelers aan de haal. Mark my words. Zo zet je PSV op een gigantische achterstand sportief en uiteindelijk ook financieel. Je ziet wel bluf loont. |Mark Netto heeft het perfect voorelkaar. PSV dreigt met het vertrek van Brands als een kaartenhuis in te storten.

Ik hoor het hem nog zeggen:"Ik ben hier nog lang niet klaar". Rijmt op leugenaar.
 
Laatst bewerkt:
Nu PSV die paar tonnetjes extra niet wil betalen voor Dumfries zullen Gutierrez en Angelino ook wel niet doorgaan. Ben benieuwd wie er namens PSV nu aan de onderhandelingstafel zit[ten]? Arnesen, de Jong, Cocu of misschien wel Toeter Jan??? Te belachelijk voor woorden. Ajakkes gaat met 1 of zelfs alle 3 genoemde spelers aan de haal. Mark my words. Zo zet je PSV op een gigantische achterstand sportief en uiteindelijk ook financieel. Je ziet wel bluf loont. |Mark Netto heeft het perfect voorelkaar. PSV dreigt met het vertrek van Brands als een kaartenhuis in te storten.

Helemaal niet. Heerenveen vraagt een veel te hoge prijs voor Dumfries. Onderhandelen betekent niet de vraagprijs betalen. ;)
Ieder jaar wordt geroepen dat de achterstand op Ajax onoverbrugbaar is.
Resultaat van de laatste 4 seizoenen is:
3 kampioenschappen voor PSV
1 kampioenschap voor Feyenoord
0 kampioenschappen voor het "rijke" Ajax.
 
Helemaal niet. Heerenveen vraagt een veel te hoge prijs voor Dumfries. Onderhandelen betekent niet de vraagprijs betalen. ;)
Ieder jaar wordt geroepen dat de achterstand op Ajax onoverbrugbaar is.
Resultaat van de laatste 4 seizoenen is:
3 kampioenschappen voor PSV
1 kampioenschap voor Feyenoord
0 kampioenschappen voor het "rijke" Ajax.
Ajax speelt tegen zichzelf: een slangenkuil waar het onrustig is geweest. Als de organisatie er volgend jaar staat, dan zullen ze inderdaad niet meer in te halen zijn voor de rest: zij hebben immers al iets van 200 miljoen op de bank staan en dit jaar is niemand nog verkocht. Je ziet dat ze nu verdedigers van bijna 9 miljoen halen. Straks betalen ze dus ook makkelijk 20 miljoen voor een aanvaller. Dat zijn dingen die PSV en Feyenoord zich niet kunnen veroorloven. Als ze daar een beetje beleid en stabiliteit hadden gehad, dan waren ze nu al het Bayern München van de Eredivisie geweest. MAAR: gelukkig is dat nog niet zo.
 
Ajax speelt tegen zichzelf: een slangenkuil waar het onrustig is geweest. Als de organisatie er volgend jaar staat, dan zullen ze inderdaad niet meer in te halen zijn voor de rest: zij hebben immers al iets van 200 miljoen op de bank staan en dit jaar is niemand nog verkocht. Je ziet dat ze nu verdedigers van bijna 9 miljoen halen. Straks betalen ze dus ook makkelijk 20 miljoen voor een aanvaller. Dat zijn dingen die PSV en Feyenoord zich niet kunnen veroorloven. Als ze daar een beetje beleid en stabiliteit hadden gehad, dan waren ze nu al het Bayern München van de Eredivisie geweest. MAAR: gelukkig is dat nog niet zo.

Ze hebben nu de Belgische scout teruggehaald die destijds Vieze Jan, T.Alderweireld en T. Vermaelen naar Ajax had gehaald las ik ergens. Kennelijk had diezelfde scout hen ook Eden Hazard aangeboden destijds maar zoals ik het las wilde die zelf niet naar Ajax. Er zullen dus wel weer wat Belzjiekskes naar Ajax gaan. Eigenlijk gek dat PSV het daar ook niet met regelmaat zoekt; Eindhoven ligt toch een stuk dichter bij België dan Amsterdam en ze hebben er genoeg succesvolle spelers weggeplukt. Van die historie zou je gebruik moeten maken.
 
Ajax speelt tegen zichzelf: een slangenkuil waar het onrustig is geweest. Als de organisatie er volgend jaar staat, dan zullen ze inderdaad niet meer in te halen zijn voor de rest: zij hebben immers al iets van 200 miljoen op de bank staan en dit jaar is niemand nog verkocht. Je ziet dat ze nu verdedigers van bijna 9 miljoen halen. Straks betalen ze dus ook makkelijk 20 miljoen voor een aanvaller. Dat zijn dingen die PSV en Feyenoord zich niet kunnen veroorloven. Als ze daar een beetje beleid en stabiliteit hadden gehad, dan waren ze nu al het Bayern München van de Eredivisie geweest. MAAR: gelukkig is dat nog niet zo.

In de slangenkuil Ajax zal het altijd onrustig blijven. Beleid en stabiliteit zijn woorden die ze in de Bijlmer niet kennen. Ze kennen alleen wanbeleid en chaos. Volgend jaar staat de organisatie er zeker nog niet en het is maar de vraag of iemand daar de organisatie voor elkaar krijgt. Ze hebben veel geld op de bank en dat hadden ze vorig jaar ook al en toch kunnen ze blijkbaar geen team formeren dat kampioen wordt.
 
Ze hebben nu de Belgische scout teruggehaald die destijds Vieze Jan, T.Alderweireld en T. Vermaelen naar Ajax had gehaald las ik ergens. Kennelijk had diezelfde scout hen ook Eden Hazard aangeboden destijds maar zoals ik het las wilde die zelf niet naar Ajax. Er zullen dus wel weer wat Belzjiekskes naar Ajax gaan. Eigenlijk gek dat PSV het daar ook niet met regelmaat zoekt; Eindhoven ligt toch een stuk dichter bij België dan Amsterdam en ze hebben er genoeg succesvolle spelers weggeplukt. Van die historie zou je gebruik moeten maken.
PSV is kampioen in het halen van de 2erangs Belgische talenten. En dat gaat niet beter worden ook gezien wat jij aangeeft. Maar ik denk dat ook Ajax niet meer de beste talenten daar kan scouten. City en Chelsea scouten tegenwoordig ook gretig in België.
 
Ik zou gewoon Johannes Jacobus de Jong aanstellen als vervanger van Brands.
Niet zo als ze nu werken,gewoon duidelijkheid.
En over Brands wil ik 1 ding kwijt,over algemeen gezien heeft de man het gewoon perfect gedaan.
 
Dat weten wij niet. Kon hij Ramselaar verkopen voor 20 miljoen? Kon hij Gutierrez een maand eerder halen voor 2 miljoen minder? Wij weten driekwart niet wat er gebeurt.
Belangrijke spelers zijn behouden en er is versterking voor de verdediging en het middenveld gehaald. Lekker gewerkt, zou ik zeggen.
 
Dat weten wij niet. Kon hij Ramselaar verkopen voor 20 miljoen? Kon hij Gutierrez een maand eerder halen voor 2 miljoen minder? Wij weten driekwart niet wat er gebeurt.

Misschien wel 75%.

De rechtsback vertrok, en er kwam een andere. De linksback die door Brands niet kon worden gevonden, kwam nu wel. Sterker nog: er zijn er nu 2. Zoet en De Jong zijn gebleven, Bergwijn heeft een beter contract. Luckassen van de loonlijst af gekregen.
Geen overbodige middenvelder gehaald, geen linie verwaarloosd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan