Selectie PSV: Algemeen

Angelino, Dumfries, Viergever. PSV denkt aan de verdediging?
Inderdaad, zorgwekkend. Individueel geen reden tot zorg, maar allemaal twijfelgevallen, dus gedrieën is het een twijfelachtige investering.
Vrij zeker lijkt dat je rechtsback positie (iets) achteruit gaat. Linksback is onzeker of dat een verbetering is. En Viergever is een breedte investering en geen directe versterking.
 
Inderdaad, zorgwekkend. Individueel geen reden tot zorg, maar allemaal twijfelgevallen, dus gedrieën is het een twijfelachtige investering.
Vrij zeker lijkt dat je rechtsback positie (iets) achteruit gaat. Linksback is onzeker of dat een verbetering is. En Viergever is een breedte investering en geen directe versterking.
En Viergever vergeleken met Isimat?
 
Inderdaad, zorgwekkend. Individueel geen reden tot zorg, maar allemaal twijfelgevallen, dus gedrieën is het een twijfelachtige investering.
Vrij zeker lijkt dat je rechtsback positie (iets) achteruit gaat. Linksback is onzeker of dat een verbetering is. En Viergever is een breedte investering en geen directe versterking.

Ik ben het met je eens dat het nog maar moet blijken of het allemaal versterkingen zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het onzeker is of Angelino een verbetering is tov Brenet. Sowieso is het voor een back van PSV belangrijker dat ie goed kan aanvallen, en dat kan deze speler wel. Is itt tot Brenet goed technisch onderlegd, heeft een goeie voorzet, en zelfs een goeie vrije trap, iets wat ontbrak aan het elftal afgelopen seizoen. Verdedigend kan het ook haast niet slechter. Natuurlijk had Brenet zo zijn momenten, maar over het geheel genomen was het PSV onwaardig.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Inderdaad, zorgwekkend. Individueel geen reden tot zorg, maar allemaal twijfelgevallen, dus gedrieën is het een twijfelachtige investering.
Vrij zeker lijkt dat je rechtsback positie (iets) achteruit gaat. Linksback is onzeker of dat een verbetering is. En Viergever is een breedte investering en geen directe versterking.
Ben het niet met je eens.

Brenet vs Angelino
Vind Angelino net iets beter. Kan zijn omdat ik niet voldoende van hem gezien heb om zijn zwakheden goed te kennen

Isimat vs Viergever
Gelijkspel.

Arias vs Dumpfries
Arias is heel veel beter. Dumfries is een aardig talent maar moet nog veel stappen maken. Duidelijk achteruitgang.
 
Alleen met Angelino zijn we erop vooruit gegaan, Dumfries is natuurlijk een grote stap terug. Viergever is alleen een leuke aanwinst omdat hij gratis is en zoveel slechter dan Isimat zal hij niet zijn, een aardige back-up dus. Ik denk dat we geen geld hebben om de selectie echt te versterken zonder dat er iemand weg moet, anders zou ik zeker nog een goede linksbenige centrale verdediger halen.
 
Alleen met Angelino zijn we erop vooruit gegaan, Dumfries is natuurlijk een grote stap terug. Viergever is alleen een leuke aanwinst omdat hij gratis is en zoveel slechter dan Isimat zal hij niet zijn, een aardige back-up dus. Ik denk dat we geen geld hebben om de selectie echt te versterken zonder dat er iemand weg moet, anders zou ik zeker nog een goede linksbenige centrale verdediger halen.
Ik denk juist dat Dumfries geen stap terug is ,hij heeft een winnaarsmentaliteit,explosiviteit en volgens ook Foppe de Haan [die hem al langer volgt] wordt hij een fantastische verdediger. Ik heb hem gezien tegen Paraguay friendly en daar speelde hij heel sterk als opkomende back.Natuurlijk hoop ik dat hij hier gaat vlammen. Het is afwachten of hij het niveau aankan, maar ik denk dat PSV hier veel plezier van gaat krijgen.
 
Ben het niet met je eens.

Brenet vs Angelino
Vind Angelino net iets beter. Kan zijn omdat ik niet voldoende van hem gezien heb om zijn zwakheden goed te kennen

Isimat vs Viergever
Gelijkspel.

Arias vs Dumpfries
Arias is heel veel beter. Dumfries is een aardig talent maar moet nog veel stappen maken. Duidelijk achteruitgang.
Je moet Isimat niet 1-op-1 met Viergever vergelijken. Een centrum Schwaab-Viergever is aanzienlijk beter dan Schwaab-Isimat. Zoals ook een centrum Isimat-Viergever beter is dan Schwaab-Isimat. Om de doodeenvoudige reden, dat Viergever wel op kan bouwen en aansluiten op het middenveld. De balans is veel beter, ook rechtspoot-linkspoot. Dus ik denk dat we er per saldo in het centrum wel op vooruitgaan, maar dat is natuurlijk relatief, we hadden een centrum met 2 goede mandekker, die beiden nier echt goed konden opbouwen.

Verder eens met dat tov Arias bijna iedere RB een fosre aderlating zal zijn, hoewel ik Dumfrioes wel een goede aankoop vind (beetje te duur natuurlijk).

En als je Angelono niet beter vindt dan Brenet...........................

Kortom, niet al te ontevreden met de achterhoede, voorin zit het ook goed. Nu het middenveld nog.
 
Ben het niet met je eens.

Brenet vs Angelino
Vind Angelino net iets beter. Kan zijn omdat ik niet voldoende van hem gezien heb om zijn zwakheden goed te kennen

Isimat vs Viergever
Gelijkspel.

Arias vs Dumpfries
Arias is heel veel beter. Dumfries is een aardig talent maar moet nog veel stappen maken. Duidelijk achteruitgang.
"Ben het niet met je eens"... Ikke niet snap, we zeggen dan toch hetzelfde? :)
 
Ik ben het met je eens dat het nog maar moet blijken of het allemaal versterkingen zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het onzeker is of Angelino een verbetering is tov Brenet. Sowieso is het voor een back van PSV belangrijker dat ie goed kan aanvallen, en dat kan deze speler wel. Is itt tot Brenet goed technisch onderlegd, heeft een goeie voorzet, en zelfs een goeie vrije trap, iets wat ontbrak aan het elftal afgelopen seizoen. Verdedigend kan het ook haast niet slechter. Natuurlijk had Brenet zo zijn momenten, maar over het geheel genomen was het PSV onwaardig.
Het lijkt heel reëel te verwachten dat Angelino een verbetering is, maar uiteindelijk hebben we hem het alleen goed zien doen bij de nummer 14 van de eredivisie.
 
Die verwachting is meer gebaseerd op wat we Brenet allemaal fout hebben zien doen dit jaar.
Dat is op zich waar, hoewel Brenet het wel echt goed gedaan heeft in de CL toen hij daar Willems moest vervangen. Helaas was dat zijn topvorm en bleek het geen structurele ontwikkeling.
 
Er wordt nu over Brenet gesproken dat hij geweldig is terwijl velen van ons, waaronder ook ik, hem vaak verguisd en weggewenst hebben.
Met Angelino ga je er gewoon 10 stappen op vooruit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan