Bruma terughalen mocht Wolfsburg degraderen. En ik zou een Kuwas wel als rechter-vleugelverdediger willen zien. Op die posities kun je best wat gaan experimenteren met aanvallend ingestelde wingers.
 
Bruma terughalen mocht Wolfsburg degraderen. En ik zou een Kuwas wel als rechter-vleugelverdediger willen zien. Op die posities kun je best wat gaan experimenteren met aanvallend ingestelde wingers.

Waarop baseer je dit? Omdat de rest van de verdediging toch al zo stabiel is?
 
Bruma terughalen mocht Wolfsburg degraderen. En ik zou een Kuwas wel als rechter-vleugelverdediger willen zien. Op die posities kun je best wat gaan experimenteren met aanvallend ingestelde wingers.
Bruma heeft een contract tot 2021 en is in 2016 voor 11,5 miljoen euro verkocht. Daarnaast heeft hij een salaris dat PSV niet kan wil betalen. Bruma terughalen zal zeker niet gaan gebeuren.
 
Dumfries schiet Heerenveen zojuist op een 4-3 voorsprong....en wat een balaanname en pegel heeft hij in huis...ik geef hem het voordeel van de twijfel als hij voor maximaal 4 miljoen euro op te halen is.
 
De geruchten over Dumfries blijven langskomen (of men blijft elkaar herhalen).

Bron

Heej, daar word ik wel vrolijk van. Sterke, agressieve back, met veel groeimogelijkheden. Jammer alleen dat zijn komst zeer waarschijnlijk het gevolg zou zijn van een vertrek van Arias.
 
Bruno Martins Indi, kortweg BMI, is gedegradeerd met Stoke City....PSV doet er goed aan om hem te halen als vervanger danwel concurrent voor Isimat en/of Schwaab...in BMI heb ik veel meer vertrouwen dan in Isimat of Schwaab.
 
Bruno Martins Indi, kortweg BMI, is gedegradeerd met Stoke City....PSV doet er goed aan om hem te halen als vervanger danwel concurrent voor Isimat en/of Schwaab...in BMI heb ik veel meer vertrouwen dan in Isimat of Schwaab.
Stook kosten besparen met Pieters, Afellay en BMI in de outlet? Nu 3 degradanten halen, 1 betalen. ;P
 
Ik las net dat Diego Reyes deze zomer transfervrij weggaat bij FC Porto. Heeft altijd op het lijstje gestaan van PSV, zouden ze hem nog op de korrel hebben?
 
Tegenwoordig heeft Everton Reyes op de korrel....:sneaky:
Ja Brands zit nu allerlei spelers die hij naar PSV wilde halen voor onze neus weg te kapen. Alsof Everton verlegen zit om geld dat hij een transfervrije speler daar naar toe wil halen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan