Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Ongezouten
Inderdaad Schoonbrood,Piroe,Lonwijk,Sadilek,Joey Konings & Zakaria Aboukhlal zijn gewoon topspelers.
edit: NAC wil van Vlerken,wat ik niet betreur,en Joey Konings overnemen.
https://www.psvfans.nl/nieuws/trans...k-verdediger-en-aanvaller-kwijt-aan-nac-breda
Konings is bij lange na niet goed genoeg, was drie jaar geleden hoopvol maar heeft zich gewoon niet goed ontwikkeld. Aboukhlal is inderdaad een groot talent, de rest is prima, maar niet heel veel meer dan dat. Al hoop ik dat ik ongelijk heb natuurlijk. Maar die spelers kunnen bij goede ontwikkeling misschien het eerste halen, maar er zit lang niet zoveel talent als bij Ajax bijvoorbeeld, is wat ik wilde zeggen.
 
Ongezouten

Konings is bij lange na niet goed genoeg, was drie jaar geleden hoopvol maar heeft zich gewoon niet goed ontwikkeld. Aboukhlal is inderdaad een groot talent, de rest is prima, maar niet heel veel meer dan dat. Al hoop ik dat ik ongelijk heb natuurlijk. Maar die spelers kunnen bij goede ontwikkeling misschien het eerste halen, maar er zit lang niet zoveel talent als bij Ajax bijvoorbeeld, is wat ik wilde zeggen.
Piroe ook niet?
 
Ongezouten

Konings is bij lange na niet goed genoeg, was drie jaar geleden hoopvol maar heeft zich gewoon niet goed ontwikkeld. Aboukhlal is inderdaad een groot talent, de rest is prima, maar niet heel veel meer dan dat. Al hoop ik dat ik ongelijk heb natuurlijk. Maar die spelers kunnen bij goede ontwikkeling misschien het eerste halen, maar er zit lang niet zoveel talent als bij Ajax bijvoorbeeld, is wat ik wilde zeggen.
Die Ihataren schijnt toch ook een groot talent te zijn? En ik vind Piroe technisch beter dan Locadia destijds.
 
Piroe ook niet?
Die Ihataren schijnt toch ook een groot talent te zijn? En ik vind Piroe technisch beter dan Locadia destijds.
Ik vrees dat Piroe buiten het afmaken toch iets te beperkt is.
Ihattaren is een fantastische voetballer, een van de grootste talenten uit de opleiding. Ook erg belangrijk met Oranje O17 op het EK momenteel, scoorde donderdag nog een panenka in de penaltyreeks tegen Engeland. Maar speelt nog erg weinig bij O19, vandaar dat ik hem niet had meegenomen in mijn lijstje. Sowieso is PSV vergeleken met Ajax langzaam in het doorschuiven van jeugdspelers.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ongezouten

Konings is bij lange na niet goed genoeg, was drie jaar geleden hoopvol maar heeft zich gewoon niet goed ontwikkeld. Aboukhlal is inderdaad een groot talent, de rest is prima, maar niet heel veel meer dan dat. Al hoop ik dat ik ongelijk heb natuurlijk. Maar die spelers kunnen bij goede ontwikkeling misschien het eerste halen, maar er zit lang niet zoveel talent als bij Ajax bijvoorbeeld, is wat ik wilde zeggen.

Konings gaat em niet worden inderdaad. Om nog toe te voegen aan het lijstje van Metalium: Catic, die heeft echt wel goede dingen laten zien. Verder mis ik vooral Sidibe, die hoog wordt aangeschreven. En dan heb je nog Teze, Mendonca en keeper Delanghe. M.a.w. best een dikke lichting.
 
Ik vrees dat Piroe buiten het afmaken toch iets te beperkt is.
Ihattaren is een fantastische voetballer, een van de grootste talenten uit de opleiding. Ook erg belangrijk met Oranje O17 op het EK momenteel, scoorde donderdag nog een panenka in de penaltyreeks tegen Engeland. Maar speelt nog erg weinig bij O19, vandaar dat ik hem niet had meegenomen in mijn lijstje. Sowieso is PSV vergeleken met Ajax langzaam in het doorschuiven van jeugdspelers.

Ik heb vanavond alleen de eerste helft gezien maar Ihattaren is wel echt een goede voetballer. Erg behendig en ook een goede pass. Alleen wel nog aardig wat onnodig balverlies, maar deze jongen gaat er zeker komen.
 
1-1 laatste minuut...domme van Bommel door Aboukhlal niet te wisselen. Deja-vu met andere Zakaria's. Nu PSV met 10 verder.
Afgelopen.
Verlenging
 
1e verlenging zit erop.
Domme domme domme Aboukhlal en een evenzeer domme van Bommel.
Ik houd mijn hart vast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan