Nikolai Laursen (A)

Al ruim een jaar hier en behalve berichten over zijn blessures en niet echt opvallend spelen, hebben we weinig anders gelezen over dit dure talent: 1,3 miljoen voor betaald....
 
Lekkere come back. Was hem al helemaal vergeten. Binnengehaald als groot talent. Liet paar aardige dingen zien maar kon belofte niet inlossen. Hoop dat ie nu helemaal gaat opleven
 
Lekkere come back. Was hem al helemaal vergeten. Binnengehaald als groot talent. Liet paar aardige dingen zien maar kon belofte niet inlossen. Hoop dat ie nu helemaal gaat opleven

Vooral door een paar zware blessures. Hopelijk kan hij fit blijven en zich goed blijven doorontwikkelen.
 
Wellicht een rara vraag maar zou hij Lozano's plek kunnen overnemen tijdens zijn schorsing in de bekerwedstrijd?
Tegen Feyenoord zal ik het niet aandurven en lijkt het me zowieso beter om in een 4-4-2 te spelen. Is/was volgens mij een mannetje dat wel lopen wil?
 
Wellicht een rara vraag maar zou hij Lozano's plek kunnen overnemen tijdens zijn schorsing in de bekerwedstrijd?
Tegen Feyenoord zal ik het niet aandurven en lijkt het me zowieso beter om in een 4-4-2 te spelen. Is/was volgens mij een mannetje dat wel lopen wil?

Lijkt me niet, het is geen speeltuin. Ik denk dat Ramselaar daar gewoon neer wordt gezet, en Pereiro terugkeert in de basis.
Of anders weer terug naar Locadia / De Jong / Bergwijn.
 
Laatst bewerkt:
Of het hier al bekend is weet ik niet maar Nicolai Laursen heeft de bronzen stier gewonnen als beste talent van de 4e periode van de Jupiler League.
 
PSV verhuurt Laursen aan Bröndby
Nikolai Laursen keert terug naar Denemarken. De twintigjarige linksbuiten wordt door PSV voor een jaar verhuurd aan Bröndby IF, dat hem drie jaar geleden verkocht aan de Eindhovense club. Laursen kwam alleen in actie voor Jong PSV, waarvoor hij vijftig competitieduels speelde. (Bron: Bröndby IF)
 
Wie weet keert hij nog terug. Maar dit zal wel tot een definitief afscheid leiden. Veel blessures gehad, toch?
 
Wie weet keert hij nog terug. Maar dit zal wel tot een definitief afscheid leiden. Veel blessures gehad, toch?

Bröndby heeft een optie tot koop. Als hij het daar komend seizoen goed doet zal hij inderdaad wel definitief weg zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan