Herman is niet zo blij dat hij geen NS-publieksprijs in zijn kast heeft staan? :ROFL:


Herman wordt een beetje een oude plaat maar hij heeft wel een punt.

Vroegâh, toen poep nog met de lange oe werd geschreven en mensen écht dachten dat god bestond, las ik graag Brusselmans. 2 iconische boeken: de terugkeer van Bonanza en Kou van jou.
 
Helemaal eens met Brusselmans.

"[...]professor Naatje, met z’n boek over alcoholisme bij postduiven" Ik kan daar even geen ISBN bij vinden, maar dat moet ook een leerzaam stukje literatuur zijn. :ROFL:
 
Helemaal eens met Brusselmans.

"[...]professor Naatje, met z’n boek over alcoholisme bij postduiven" Ik kan daar even geen ISBN bij vinden, maar dat moet ook een leerzaam stukje literatuur zijn. :ROFL:
:D Hij heeft mooie quotes: zo plotseling als het onweer begonnen was, ging het gewoon verder.
 

RTL heeft het redelijk aan zichzelf te danken las ik. Genee wilde graag wat meer doen dan alleen Voetbal Inside, maar dat wilde RTL niet.Genee heeft waarschijnlijk teveel een eigen mening. Ik denk dat hij nu ook kans maakt om bij de Champions League aan tafel te schuiven, grote kans dat het Europa League voetbal dan ook naar die zender verhuist. Geloof namelijk niet dat ze dat voortaan met Co Stompé gaan doen.
 
RTL heeft het redelijk aan zichzelf te danken las ik. Genee wilde graag wat meer doen dan alleen Voetbal Inside, maar dat wilde RTL niet.Genee heeft waarschijnlijk teveel een eigen mening. Ik denk dat hij nu ook kans maakt om bij de Champions League aan tafel te schuiven, grote kans dat het Europa League voetbal dan ook naar die zender verhuist. Geloof namelijk niet dat ze dat voortaan met Co Stompé gaan doen.
Genee deed toch ook de Europa League?
 
De ideale man om Lozano's domme 'armzwaai' (zullen we het zo noemen?) flink onder de aandacht te brengen.
Doet 'ie graag.

'Hunnie hebben altijd mazzel. Lozano heb duidelijk geslage!'
 
Bijzonder, de 2 afgekeurde doelpunten van PSV worden niet eens in de samenvatting laten zien.
 
Ben niet zo van 2x iets posten, maar bij deze

aantal getoonde pogingen / goals bij de NOS
AZ: 6
PSV: 6

Werkelijke verhouding 10 om 18
op de goal zelfs 3 om 9

Bij het pingelmoment in de 1e helft laten ze niet zien dat ook Schwaab werd vastgehouden...
De twee afgekeurde goals ook niet
Hoezee, lang leve de neutrale staatsomroep
 
Ben niet zo van 2x iets posten, maar bij deze

aantal getoonde pogingen / goals bij de NOS
AZ: 6
PSV: 6

Werkelijke verhouding 10 om 18
op de goal zelfs 3 om 9

Bij het pingelmoment in de 1e helft laten ze niet zien dat ook Schwaab werd vastgehouden...
De twee afgekeurde goals ook niet
Hoezee, lang leve de neutrale staatsomroep

Dat is toch altijd hetzelfde liedje met de samenvattingen. :sick: :braak:
 
Ben niet zo van 2x iets posten, maar bij deze

aantal getoonde pogingen / goals bij de NOS
AZ: 6
PSV: 6

Werkelijke verhouding 10 om 18
op de goal zelfs 3 om 9

Bij het pingelmoment in de 1e helft laten ze niet zien dat ook Schwaab werd vastgehouden...
De twee afgekeurde goals ook niet
Hoezee, lang leve de neutrale staatsomroep

Jammer genoeg krijgen die sukkels betaald. Die inhoudsloze, gekleurde analyses zouden nog geen stuiver mogen verdienen. Altijd discussies voeren of het wel of geen penalty is, terwijl er regels zijn en er weinig over valt te discussieren. Alleen daarom al zou ik never nooit een cent besteden aan Fox en houd ik het bij online streams. Krijg je bovendien een beter beeld van de sfeer en niet zo'n waardeloze commentator erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan