Wedstrijdchat Jong PSV

winnen of verliezen mag geen uitgangspunt zijn van Jong PSV of de overige jeugdelftallen. Het gaat er om of wij goede tot uitzonderlijke talenten zien rondlopen die zich onderscheiden van de rest. Dat doet een Lammers en dat deden jongens als Gudmundsson en Malen. Dat is het einge wat telt want dit soort jongens zijn diegene die straks de grootste kans maken om door te breken, althnas......

Ook dit is waar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hi all you had an u19 match against den haag. Where can i find the result or if it was rescheduled? Thanks.
 
Wat een belabberde keuze van FOX, zenden ze Jong Ajax-Jong PSV uit. Heel leuk hoor, maar het gaat om NEC en Fortuna. Zenden ze alleen NEC uit.
Maar goed, kan ik wel is kijken wie er bij Jong PSV opvalt.
 
Wat een belabberde keuze van FOX, zenden ze Jong Ajax-Jong PSV uit. Heel leuk hoor, maar het gaat om NEC en Fortuna. Zenden ze alleen NEC uit.
Maar goed, kan ik wel is kijken wie er bij Jong PSV opvalt.

Fortuna Sittard staat binnen 6 minuten op 0-2 voor tegen Almere City.
NEC staat na 8 minuten 1-0 achter tegen Eindhoven.

De wedstrijd "die er niet toe doet" Jong Ajax - Jong PSV is na 20 minuten nog steeds 0-0.
 
Ondertussen gaat Ajax voor de Rotterdamse stijl. PSV heeft al 2 spelers wegens blessures na charges moeten wisselen
 
Rust

Jong Ajax - Jong PSV 0-1
Almere City - Fortuna Sittard 0-4
Eindhoven - NEC 2-0

Fortuna Sittard is op weg naar de koppositie.
 
Jong PSV houdt Jong Ajax van de 1e plaats af. :grin:

Jong Ajax - Jong PSV 0-3
Almere City - Fortuna Sittard 1-4
Eindhoven - NEC 3-2
 
Goal door Laursen. Wat een pracht goal, geweldig keeper uitgespeeld.
En de volgende die geblesseerd het veld verlaat aan de kant van PSV, ik zag even niet wie.
Alsof hij de bal aan een touwtje had ja.
Diegene die eraf ging had een goeie kop voor n verdediger, weet alleen niet af hij dat is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan