Technisch Manager

Maar niet voor de hoofdprijs. Wij moeten staffelkorting krijgen bij AZ.

Of inruilen.
Marcel zal toch nog wel het bonnetje hebben voor Luckassen? Of anders gaan we naar "Kassa". Met de belbus naar Alkmaar. Een product voldoet niet aan de verwachting en de verkoper wil het niet terugnemen.
 
Of inruilen.
Marcel zal toch nog wel het bonnetje hebben voor Luckassen? Of anders gaan we naar "Kassa". Met de belbus naar Alkmaar. Een product voldoet niet aan de verwachting en de verkoper wil het niet terugnemen.

Willibrord Frequin is toch PSV-supporter? Dan sturen we die erop af!
 
Dit artikel beweert dat Brands al zo goed als zeker rond is met Everton en dat PSV al een opvolger klaar heeft staan.

Bron
 
Brands zal onderhand ook wel toe zijn aan een nieuwe uitdaging. En voor PSV wordt het tijd dat er eens aan de verdediging gedacht wordt, dus ik zou een vertrek toejuichen.
 
Jordi Cruijf wil ook een nieuwe uitdaging. 1+1=2?
Jordi Cruijff ook naar Everton! (Y)

Haha, jij vind m niks Bacchus?

Ik had hem inderdaad ook al een keer geoppert als TD of mogelijk zelfs als vervanger voor Phillip Cocu. Volgens mij is die Jordi wel aardig succesvol geweest als TD, slimme man met aardige kijk op het spel en hij heeft naast een goed netwerk ook zijn naam mee (althans, in de voetbalwereld dan).

Toch vraag ik me af of hij zelf een club als PSV zou overwegen. Aangezien er bij Ajax ondanks de 'op papier' sterke selecties wederom geen prijs gepakt drijgt te worden kan het ook zomaar eens zijn dat ze ook daar een nieuwe TD gaan zoeken deze zomer. Dan lijkt me het aannemelijker dat Ajax bij hem uitkomt als persoon om te benaderen.
 
Haha, jij vind m niks Bacchus?

Ik had hem inderdaad ook al een keer geoppert als TD of mogelijk zelfs als vervanger voor Phillip Cocu. Volgens mij is die Jordi wel aardig succesvol geweest als TD, slimme man met aardige kijk op het spel en hij heeft naast een goed netwerk ook zijn naam mee (althans, in de voetbalwereld dan).

Toch vraag ik me af of hij zelf een club als PSV zou overwegen. Aangezien er bij Ajax ondanks de 'op papier' sterke selecties wederom geen prijs gepakt drijgt te worden kan het ook zomaar eens zijn dat ze ook daar een nieuwe TD gaan zoeken deze zomer. Dan lijkt me het aannemelijker dat Ajax bij hem uitkomt als persoon om te benaderen.

Het is toch een beetje een besmette naam. In ieder geval moet hij eerst formeel afstand doen van het gedachtengoed van zijn vader. Dan zien we wel weer verder.
 
Haha, jij vind m niks Bacchus?

Ik had hem inderdaad ook al een keer geoppert als TD of mogelijk zelfs als vervanger voor Phillip Cocu. Volgens mij is die Jordi wel aardig succesvol geweest als TD, slimme man met aardige kijk op het spel en hij heeft naast een goed netwerk ook zijn naam mee (althans, in de voetbalwereld dan).

Toch vraag ik me af of hij zelf een club als PSV zou overwegen. Aangezien er bij Ajax ondanks de 'op papier' sterke selecties wederom geen prijs gepakt drijgt te worden kan het ook zomaar eens zijn dat ze ook daar een nieuwe TD gaan zoeken deze zomer. Dan lijkt me het aannemelijker dat Ajax bij hem uitkomt als persoon om te benaderen.

jij vind :unsure:
geoppert :rolleyes:
drijgt o.O

:speechless: ;)
 
Haha, jij vind m niks Bacchus?

Ik had hem inderdaad ook al een keer geoppert als TD of mogelijk zelfs als vervanger voor Phillip Cocu. [...]
Ik vind er niets van hoor. Ik lees de naam Cruijff en schiet vervolgens vanzelf in de 'nee!'-modus.
Van Jordi heb ik na zijn periode bij Barca helemaal niets gevolgd, dus ik kan niets zeggen over zijn kwaliteiten of tekortkomingen als TD.
Misschien is het wel een hele goeie. Maar dan moet hij wel zijn naam veranderen.


...In Van Gaal of zo. :grin:
 
Haha, jij vind m niks Bacchus?

Ik had hem inderdaad ook al een keer geoppert als TD of mogelijk zelfs als vervanger voor Phillip Cocu. Volgens mij is die Jordi wel aardig succesvol geweest als TD, slimme man met aardige kijk op het spel en hij heeft naast een goed netwerk ook zijn naam mee (althans, in de voetbalwereld dan).

Toch vraag ik me af of hij zelf een club als PSV zou overwegen. Aangezien er bij Ajax ondanks de 'op papier' sterke selecties wederom geen prijs gepakt drijgt te worden kan het ook zomaar eens zijn dat ze ook daar een nieuwe TD gaan zoeken deze zomer. Dan lijkt me het aannemelijker dat Ajax bij hem uitkomt als persoon om te benaderen.

Overmars schijnt toch redelijk stevig te zitten, ook na dit seizoen.
Ik geloof niet dat hij naar PSV zou komen. Hij komt me net iets te vaak in het nieuws vanwege de eventuele naamsverandering van de Arena. En maar zeuren en zielig doen.
 
Overmars schijnt toch redelijk stevig te zitten, ook na dit seizoen.
Ik geloof niet dat hij naar PSV zou komen. Hij komt me net iets te vaak in het nieuws vanwege de eventuele naamsverandering van de Arena. En maar zeuren en zielig doen.

En iedereen maar denken dat het aan de aandeelhouders ligt. Terwijl de familie Cruijff nog nooit ergens een euro heeft laten liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan