PSV Jeugdopleiding

Pfff, dat wordt dus de opvolger van Arias.... over 4 jaar
Vergeet niet dat Arias ook zeker 2 jaar nodig had om constant te worden. Eigenlijk was hij dit jaar echt goed, zijn beste seizoen, na 4 jaar.
Ook het aantrekken van Arias was destijds een gok, hij speelde in het tweede elftal van Sporting.
 
Pfff, dat wordt dus de opvolger van Arias.... over 4 jaar

Als het aan Cocu ligt iig wel ja ;)

Dat soort steekjes terzijde zijn dit soort berichten altijd welkom nieuws. Brazilianen en PSV, dat hoort gewoon bij elkaar; die traditie moet in stand worden gehouden. Ook goed om te zien dat het niet alleen maar middenvelders zijn. Zou die spits Lothar met zijn voornaam heten trouwens? :lol:
 
Laatst bewerkt:
De 4 Brazilianen op proef hebben meegespeeld in een oefenwedstrijd tegen O19 Willem 2. En een 5e Braziliaanse jeugdspeler is nu op proef.

Bron
 
Emmanuel Matuta heeft een profcontract gekregen. Belgisch jeugdinternational. Een verdediger notabene. Speelt bij PSV O16.
 
De eerste Belg, tussen de tientallen die PSV in de opleiding had en heeft, die echt doorbreekt, moet zich nog gaan melden, al sinds 15 jaar opleiden van de Belgen. Wie weet Matuta...
 
Matthias Verreth IPF?
Nou ik weet het dus niet. Tal van Belgische talenten hier al opgeleid maar geen is bruikbaar gebleken.
Heb dit probleem al eerder aangekaart: de toptalenten van België zitten bij Anderlecht, Genk en Standard of zijn al vertrokken naar het buitenland. Wij vissen noodgedwongen in een matige vijver.
 
PSV heeft enkele nieuwe jeugd trainers aangetrokken:
Johann Vogel
Anthony Lurling

Maikel Verberne
Marc van de Ven
Hidde van Boven
Kevin Phoelich

BRON
 
PSV heeft enkele nieuwe jeugd trainers aangetrokken:
Johann Vogel
Anthony Lurling

Maikel Verberne
Marc van de Ven
Hidde van Boven
Kevin Phoelich

BRON

Johann Vogel de onopvallende maar zeer belangrijke kracht op het middenveld. :) Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen als jeugdtrainer.
 
Johann Vogel de onopvallende maar zeer belangrijke kracht op het middenveld. :) Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen als jeugdtrainer.
Contract voor 1 jaar zie ik niet als vooruit zien.
En wat moet die vieze Lurling hier? Komt ie onze jeugd leren hoe ze zich als een matenaaier moeten gedragen op het veld? Hij moet dan een groeibriljant zijn want we kunnen ook niet zeggen dat ie vanwege zijn verleden bij PSV is aangetrokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan