Wedstrijdchat Jong PSV

76 tegengoals. Ff serieus, dit slaat toch helemaal nergens op? Aanvallers opleiden gaat makkelijk. Uneken, Jevon Simons, Tay Abed, Emir Bars. Allemaal potentie. Maar wat is er in vredesnaam aan de hand met verdedigers? Die Amerikaan centraal achterin bakt er ook helemaal niets van.

Kwalijke zaak.

Tja ik vind niet dat Uneken nou het toonbeeld van potentie is... Toch wel leuk, hij scoort een open kans voor PSV-1, die nog vrij slecht ingeschoten was ook, en iedereen hier vindt dat hij potentie heeft.

Dan hebben Jansen en Van de Blaak toch minimaal evenveel potentie
 
76 tegengoals. Ff serieus, dit slaat toch helemaal nergens op? Aanvallers opleiden gaat makkelijk. Uneken, Jevon Simons, Tay Abed, Emir Bars. Allemaal potentie. Maar wat is er in vredesnaam aan de hand met verdedigers? Die Amerikaan centraal achterin bakt er ook helemaal niets van.

Kwalijke zaak.
Bedoel je die Engelsman : Egan-Riley?
 
76 tegengoals. Ff serieus, dit slaat toch helemaal nergens op? Aanvallers opleiden gaat makkelijk. Uneken, Jevon Simons, Tay Abed, Emir Bars. Allemaal potentie. Maar wat is er in vredesnaam aan de hand met verdedigers? Die Amerikaan centraal achterin bakt er ook helemaal niets van.

Kwalijke zaak.
Ik zat het toevallig net ook te kijken. Het zijn er volgens mij zelfs 78 met die twee van vandaag. Vooral die hoge ballen zijn echt levensgevaarlijk wat ik ervan zie. Vandaag ook weer. Scorend zijn ze beter dan nummer 6 de Graafschap maar veruit de meeste tegengoals.
 
Mag van mij wel, maar ik denk dat hij er nooit tussen gaat komen met sowieso nog Babadi en Land voor hem die op dezelfde posities spelen en jonger zijn.
Ah, dat verklaard wel waarom we niet alles op alles lijken te zetten om m binnen te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan