Algemene transfergeruchten

Yamal speelt voor Spanje en dat gegeven alleen al maakt hem 10x duurder dan als hij voor Marokko had gekozen. Maar ik ben het met je eens dat er veel talent is zij het niet dankzij de Marokkaanse bond. Ik geloof alleen niet dat de prijs van de gemiddelde Afrikaanse speler laat staan Marokko die net begint, echt heel hoog gaat worden. Je moet echt een Hakimi zijn en van Real Madrid komen, wil je veel opleveren. Dat geldt niet voor de Europese spelers, behalve voor de Belgen. Die verkopen ook nooit echt goed. Als ik zie hoeveel Europese houthakkers voor hoge prijzen worden verkocht maar zoveel Afrikaanse spelers eigenlijk nooit, dan denk ik dat dat iets structureels is en Marokko geen uitzondering op de regel gaat vormen.
Ik heb de Marokkaanse bond altijd vervloekt omdat ze bij de selectie altijd aan vriendjespolitiek deden, maar er is al wel een tijdje een andere wind gaan waaien. Veel meer de blik op talenten uit Europa met de aanstelling van Mark Wotte. En daarnaast hebben ze in 2009 een van de modernste jeugdopleidingsinstituten gecreëerd ter wereld: Mohammed VI academy. O.a Aguerd (westham), Ounahi (OM) en En-Nesyri (Sevilla) zijn daar opgeleid.

Ik weet niet per se of Marokkaanse spelers per se veel minder waard zijn dan Europese. Ligt denk ik veel meer aan de positie. Amrabat en Ounahi zijn meer controlerende middenvelders en daar wordt sowieso minder voor betaald, al had ik wel bij Ounahi er meer van verwacht na zo'n wk. Gakpo en Bergwijn zijn buitenspelers en die zijn sowieso meer waard. Geen idee wat plafond Driouech gaat zijn, naar als hij net zoveel rendement heeft als Gakpo en Bergwijn, zie ik niet in waarom hij niet voor vergelijkbare bedrag wordt verkocht.
 
Is er geen speler die als ruildeal evt verhuurd kan worden om Driouech te gaan vervangen? Want volgens mij is alleen dat nog het struikelblok.
 
Earnest: het wordt een rustige transfer Window voor psv
Realiteit: dagelijks weer nieuwe transfer target

Als je niet beter zou weten zou je denken dat Earnest door Brands is aangesteld en gekneed
 
Earnest: het wordt een rustige transfer Window voor psv
Realiteit: dagelijks weer nieuwe transfer target

Als je niet beter zou weten zou je denken dat Earnest door Brands is aangesteld en gekneed
Eigenlijk heeft alles te maken met de Vertessen deal. Omdat dat laat toch akkoord kwam, daarna tegelijkertijd op meerdere paarden inzetten. Tussendoor kwam St Juste even langs als eventueel buitenkansje.

Egan-Riley zal voornamelijk voor Jong gehaald worden, met optie tot doorgroeien.
 
Eigenlijk heeft alles te maken met de Vertessen deal. Omdat dat laat toch akkoord kwam, daarna tegelijkertijd op meerdere paarden inzetten. Tussendoor kwam St Juste even langs als eventueel buitenkansje.

Egan-Riley zal voornamelijk voor Jong gehaald worden, met optie tot doorgroeien.
Natuurlijk zijn er redenen voor beweging maar daarom kun je al td nooit bij voorbaat zeggen dat het een rustige Window zal worden omdat je nooit weet wat er gebeurt
 
Natuurlijk zijn er redenen voor beweging maar daarom kun je al td nooit bij voorbaat zeggen dat het een rustige Window zal worden omdat je nooit weet wat er gebeurt
Daarmee gaf hij vooral aan dat hij niet verwacht dat er veel zou gebeuren, dat ze niet pro-actief bezig zouden gaan en dat hij niet van plan was mensen te verkopen. Alleen bij Vertessen zijn we overstag gegaan.

Nog steeds redelijk rustig, toch? Alleen de laatste 2 dagen wat beweging.
 
Daarmee gaf hij vooral aan dat hij niet verwacht dat er veel zou gebeuren, dat ze niet pro-actief bezig zouden gaan en dat hij niet van plan was mensen te verkopen. Alleen bij Vertessen zijn we overstag gegaan.

Nog steeds redelijk rustig, toch? Alleen de laatste 2 dagen wat beweging.
Ik weet niet wat Stewart gezegd heeft maar het kan ook taktiek zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan