Hij heeft exact hetzelfde puntengemiddelde behaald als Slot, en meer dan Van Gaal.

Maar de supporters morren al een tijdje. Er werd steeds slechter gevoetbald.
Dat is ook niet gek, als je ziet wat voor een matige selectie ze hebben. Max Huiberts zou zijn conclusies moeten trekken. Maar voordat een TD dat doet, moeten er eerst een stuk of 3 trainers achter elkaar gefaald hebben.
 
Hij heeft exact hetzelfde puntengemiddelde behaald als Slot, en meer dan Van Gaal.

Maar de supporters morren al een tijdje. Er werd steeds slechter gevoetbald.
Dat is ook niet gek, als je ziet wat voor een matige selectie ze hebben. Max Huiberts zou zijn conclusies moeten trekken. Maar voordat een TD dat doet, moeten er eerst een stuk of 3 trainers achter elkaar gefaald hebben.

Precies wat ik dit weekend in het wedstrijd topic zei tijdens Twente-AZ, AZ heeft echt geen goede selectie. Jammer want het flatteerd onze (mooie) zege in alkmaar
 
Precies wat ik dit weekend in het wedstrijd topic zei tijdens Twente-AZ, AZ heeft echt geen goede selectie. Jammer want het flatteerd onze (mooie) zege in alkmaar

Nou, niet helemaal. Het bewierookte Twente wint thuis met 2-1 van AZ. Wij uit met 0-4.

Denk niet dat er nog meer zijn die dat gaan doen, daar met zulke cijfers winnen. Ook al hebben ze een matige selectie voor AZ begrippen en loopt het heel stroef nu.
Dus gewoon van blijven genieten, van die mooie zege :grin:
 
Ik snap het wel, AZ zet ik al lange tijd niet op om leuk voetbal te zien. Die overwinning vorig jaar tegen ons in het Philips stadion was tekenend. Een beetje Cocu achtig voetbal. Doelpuntje maken, inzakken. Als de resultaten dan niet geweldig zijn dan gaat publiek morren. Twente doet ongeveer exact hetzelfde als AZ dit jaar (in resultaten) en daar is de stemming 180 graden anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan